Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)Реферативна база даних (15)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Болвановська Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Козаченко Д. М. 
Дослідження параметрів вагонопотоків, що розформовуються на сортувальних гірках [Електронний ресурс] / Д. М. Козаченко, І. М. Березовий, Т. В. Болвановська // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2012. - Вип. 4. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2012_4_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.817 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Музикіна Г. І. 
Вплив параметрів накопичення вагонів на їх простій на сортувальній станції [Електронний ресурс] / Г. І. Музикіна, Т. В. Болвановська, Є. М. Жорова // Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2008. - Вип. 20. - С. 198-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2008_20_47
Попередній перегляд:   Завантажити - 309.505 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Музикіна Г. І. 
Скорочення простою вагонів на сортувальних станціях за рахунок підвищення ефективності їх роботи [Електронний ресурс] / Г. І. Музикіна, Т. В. Болвановська // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Сер. : Транспортні системи і технології. - 2007. - Вип. 12. - С. 131-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2007_12_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.776 Mb    Зміст випуску     Цитування
4.

Болвановська Т. В. 
Розрахунок переробної спроможності сортувальних комплексів [Електронний ресурс] / Т. В. Болвановська // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2014. - Вип. 8. - С. 27-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2014_8_6
Виконано аналіз існуючих методик визначення переробної спроможності сортувальних гірок і сортувальних станцій, в результаті якого виявлено ряд недоліків. На величину переробної спроможності сортувальної гірки впливає технічне оснащення станції та прийнята технологія роботи, що не мають відношення безпосередньо до сортувальної гірки. Для оцінки продуктивності сортувальної гірки доцільно використовувати показники максимальна, мінімальна та технічна швидкість розпуску. Для конкретної сортувальної гірки ці показники повинні встановлюватися на етапі проектування і переглядатися при зміні структури вагонопотоку або інфраструктури гірки в порівнянні з проектними. Проведено дослідження шляхів збільшення переробної спроможності сортувальної гірки за рахунок перерозподілу маневрової роботи між гірковою і вихідною горловинами сортувального парку. Одержано залежності, що дозволяють визначити момент перенесення маневрової роботи в іншій маневровий район сортувального парку, а також обсяги переробки вагонів, при яких необхідно збільшувати технічне оснащення станції. Включення відповідних таблиць в технологічні процеси роботи станцій дозволить більш повно характеризувати сортувальні комплекси та оцінити ефективність їх роботи. Для оцінки продуктивності технічного оснащення і технології роботи станції з переробки вагонопотоку доцільно використовувати показник "переробна спроможність сортувального комплексу". В якості технічної переробної спроможності сортувального комплексу пропонується розуміти максимальну кількість вагонів, що може бути ним перероблена протягом доби, під час збільшення якої необхідні заходи з нарощування переробної спроможності. В якості максимальної переробної спроможності сортувального комплексу пропонується розуміти максимальну кількість вагонів, яка може бути ним перероблено протягом доби при певному технічному оснащенні та технології роботи.
Попередній перегляд:   Завантажити - 449.916 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Козаченко Д. М. 
Дослідження впливу технічного стану гальмових уповільнювачів на переробну спроможність сортувальних гірок [Електронний ресурс] / Д. М. Козаченко, С. В. Гревцов, Т. В. Болвановська // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2016. - № 4. - С. 37-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2016_4_6
Мета роботи - розробка методів розрахунку переробної спроможності сортувальних гірок для умов втрати уповільнювачами гальмової потужності. Функціонування сортувальних гірок пов'язано з дією значної кількості випадкових факторів, таких як: характеристики відчепів, умови зовнішнього середовища, величина гальмової потужності, що реалізується уповільнювачами, тощо. У зв'язку з цим для дослідження поставлених завдань використано методи імітаційного моделювання та математичної статистики. Визначення швидкості та часу руху відчепів за маршрутами здійснюється на підставі моделювання їх скочування з сортувальної гірки. У випадку, якщо гальмової потужності уповільнювачів спускної частини гірки недостатньо для зупинки ними відчепів, то під час розпуску повинні передбачатись перерви для звільнення попередніми відчепами маршрутів скочування. З використанням методів теорії ймовірності визначено залежності, що дозволяють встановлювати тривалість вказаних зупинок. У випадку, якщо гальмової потужності уповільнювачів на спускній частині гірки та на сортувальних коліях недостатньо для виконання вимог прицільного регулювання швидкості скочування відчепів, то необхідно використовувати додаткове башмачне гальмування. В дослідженні розроблені методи, які на підставі імітаційного моделювання сортувального процесу дозволяють встановлювати потрібну величину збільшення тривалості розпуску, що забезпечує безпеку руху за заданої кількості регулювальників швидкості руху вагонів. Запропоновано удосконалені методи визначення переробної спроможності сортувальних гірок. Їх особливість у тому, що вони (на відміну від існуючих) дозволяють враховувати технологічні обмеження, що викликані вимогами безпеки сортувального процесу, і можуть застосовуватись для оцінки показників роботи гірок за умов параметричних відмов уповільнювачів. Застосування запропонованих методів дозволяє для існуючих обсягів роботи оцінювати вплив несправності уповільнювачів на погіршення показників роботи сортувальних гірок.
Попередній перегляд:   Завантажити - 617.637 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Болвановська Т. В. 
Дослідження області допустимих режимів гальмування при зміні швидкості розпуску составів [Електронний ресурс] / Т. В. Болвановська, П. О. Яновський, А. Р. Мілянич // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2017. - Вип. 14. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2017_14_4
Мета роботи - дослідження конфігурації області допустимих режимів гальмування відчепів при зміні швидкості розпуску составів та її впливу на умови розділення. Дослідження виконані з використанням методів математичного моделювання гіркових процесів. Виконано дослідження впливу швидкостей розпуску составів на конфігурацію і площу областей допустимих швидкостей виходу відчепів з гальмівних позицій. Для оцінки якості сортувального процесу використовується ризик нерозділення відчепів на розділових стрілках. Зі збільшенням швидкості розпуску ризик нерозділення відчепів зростає, площа області допустимих швидкостей виходу відчепів з гальмівних позицій зменшується. Початкова швидкість розпуску впливає в основному тільки на величину початкового інтервалу між відчепами на вершині гірки, її вплив на умови прицільного регулювання швидкості скочування відчепів є незначним. Для збільшення площі області допустимих швидкостей можливо змінити обмеження та умови скочування - скоротити дальність скочування відчепів - обмежити її докочуванням відчепу за граничний стовпчик останнього стрілочного переводу Для збільшення площі області та сприянню зменшенню ризиків нерозділення доцільно встановлювати на другий гальмівний позиції уповільнювачі, які мають велику допустиму швидкість входу на них. Отримано залежності конфігурації області допустимих режимів гальмування відчепа від його швидкості на вершині гірки, що дозволяє спростити оцінку впливу швидкості розпуску состава на величину інтервалів на розділових елементах. Результати виконаних досліджень можуть бути використані при розробці рекомендацій гірковим операторам, черговим по сортувальним гіркам та маневровим диспетчерам.
Попередній перегляд:   Завантажити - 507.497 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Торопов Б. І. 
Застосування системного підходу при дослідженні технології та оснащення технічних станцій [Електронний ресурс] / Б. І. Торопов, О. Г. Стрелко, Т. М. Грушевська, Т. В. Болвановська // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Технічні науки. - 2022. - Т. 33(72), № 5. - С. 318-324. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntuts_2022_33(72)_5_51
Попередній перегляд:   Завантажити - 400.546 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Козаченко Д. М. 
Вплив технічного стану гальмових уповільнювачів на переробну спроможність сортувальних гірок [Електронний ресурс] / Д. М. Козаченко, С. В. Гревцов, Т. В. Болвановська // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2017. - Вип. 169(дод.). - С. 149-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2017_169(dod
Попередній перегляд:   Завантажити - 117.965 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського