Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Бочаріна Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Бочаріна Н. О. Позитивна соціально-комунікативна активність як показник гуманістичної спрямованості соціального педагога [Електронний ресурс] / Н. О. Бочаріна // Психолінгвістика. - 2013. - Вип. 12. - С. 246-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2013_12_36
| 2. |
Бочаріна Н. Соціально-психологічні особливості суїцидального ризику підлітків [Електронний ресурс] / Н. Бочаріна, А. Гріненко // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 33. - С. 183-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2014_33_23 Розглянуто проблему підліткового суїциду, досліджено особливості суїцидального ризику у дітей підліткового віку, схильність до аутоагресивної поведінки та чинники суїцидальних намірів підлітків. Основні концепції, які пояснюють походження та сутність суїцидального ризику діляться на три групи: соціологічні, психопатологічні та соціально-психологічні. Дефекти соціалізації на стадії підліткового віку призводять до несприятливого розвитку особистості. Кінцевим результатом є схильність до девіантної поведінки, пошук відповідних ситуацій та поява суїцидальних ризиків. Виокремлено соціально-психологічні особливості суїцидального ризику: компоненти суїцидальної поведінки (мотиваційний, афектний, орієнтовний, виконавчий), механізми суїцидального ризику (егоцентризм, аутоагресія, песимістична установка, паранояльність), етапи суїцидальної активності (етап суїцидальних тенденцій, етап суїцидальних дій, етап постсуїцидальної кризи); види суїцидальної активності підлітків); соціально-психологічні детермінанти суїцидального ризику. Виявлено, що соціально-психологічні особливості суїцидального ризику підлітків зумовлені тим, що підлітковий вік – це особливий та найбільш вразливий період у житті дитини, що виявляється у зміні внутрішніх особистісних якостей, та зовнішніх факторах; кризах підліткового віку – ідентичності, залежності та незалежності; акцентуаціях характеру дітей підліткового віку; уявленнях про смерть, яке є несформованим та хибним. Сформульовано визначення суїцидальної поведінки як деструктивно-демонстративної, яка спрямована на тимчасове припинення свідомості, з метою усунення нестерпного гнітюче-болючого стану, з надією на спасіння.Рассмотрена проблема подросткового суицида, исследованы особенности суицидального риска у детей подросткового возраста, предрасположенность к аутоагрессивному поведению и причины суицидальных намерений подростков. Основные концепции, которые объясняют происхождение и сущность суицидального риска, делятся на три группы: социологические, психопатологические и социально-психологические. Дефекты социализации на стадии подросткового возраста приводят к неблагоприятному развитию личности. Конечным результатом является склонность к девиантному поведению, поиск соответствующих ситуаций и появление суицидального риска. Выделены социально-психологические особенности суицидального риска: компоненты суицидального поведения (мотивационный, аффектный, ориентировочный, исполнительный), механизмы суицидального риска (эгоцентризм, аутоагрессия, пессимистическая установка, паранояльность), этапы суицидальной активности (этап суицидальных тенденций, этап суицидальных действий, этап постсуицидального кризиса); виды суицидальной активности подростков); социально-психологические детерминанты суицидального риска. Выявлено, что социально-психологические особенности суицидального риска подростков предопределены тем, что подростковый возраст − это особенный и наиболее уязвимый период в жизни ребенка, который проявляется в изменении внутренних личностных качеств и внешних факторах; кризисах подросткового возраста – идентичности, зависимости и независимости; акцентуациях характера детей подросткового возраста; представлениях о смерти, которое является не сформированным и ошибочным. The article reveals the problem of juvenile suicide; the features of suicidal risk in children of teens are investigated; predisposition to autoaggression behavior and reasons of suicidal intentions of teenagers are studied. Basic conceptions that explain an origin and the essence of suicidal risk are divided into three groups: sociological, psychopathological and socially psychological. The defects of socialization on the stage of teens result in unfavorable development of personality. The end-point makes the propensity to deviative behavior, search of corresponding situations and appearance of suicidal risk. The author analyzed theoretical scientific sources on the issue of suicidal behavior of teenagers and distinguished the socio-psychological features of suicidal risk: the components of suicidal behavior (motivational, affect, orientation, executive), mechanisms of suicidal risk (egocentrism, self-aggression, pessimistic setting, paranoia), stages of suicidal activity (stage of suicidal tendencies, stage of suicidal actions, stage of post-suicidal crisis; types of suicidal activity of teenagers; socio-psychological determinates of suicidal risk.
| 3. |
Бочаріна Н. О. Особливості розвитку особистості дитини в умовах психічної деривації [Електронний ресурс] / Н. О. Бочаріна // Молодий вчений. - 2016. - № 6. - С. 398-402. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_6_101
| 4. |
Бочаріна Н. О. Гендерні особливості комунікативних здібностей у підлітковому віці [Електронний ресурс] / Н. О. Бочаріна // Психолінгвістика. - 2016. - Вип. 19(1). - С. 24-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2016_19(1)__4
| 5. |
Бочаріна Н. Емпіричне вивчення соціально-психологічних детермінант тривожності у дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / Н. Бочаріна, Л. Вишковська // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Психологія. - 2016. - Вип. 38. - С. 14-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvphpups_2016_38_4
| 6. |
Бочаріна Н. О. Особливості психологічної адаптації дітей раннього віку [Електронний ресурс] / Н. О. Бочаріна, О. О. Мазур // Молодий вчений. - 2017. - № 4. - С. 228-232. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_4_55
| 7. |
Бочаріна Н. О. Особливості прояву адиктивної поведінки у юнацькому віці [Електронний ресурс] / Н. О. Бочаріна, О. Г. Костюк // Молодий вчений. - 2017. - № 5. - С. 196-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_5_48
| 8. |
Бочаріна Н. О. Психологічний супровід як засіб реабілітації та адаптації депривованої особистості юнацького віку [Електронний ресурс] / Н. О. Бочаріна // Молодий вчений. - 2017. - № 5. - С. 200-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_5_49
| 9. |
Бочаріна Н. О. Акцентуації характеру та їх вплив на поведінку підлітків [Електронний ресурс] / Н. О. Бочаріна, Н. К. Михайленко // Молодий вчений. - 2017. - № 11. - С. 785-788. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_11_192
| 10. |
Бочаріна Н. Гуманізм як базова демократична цінність об’єднаної Європи [Електронний ресурс] / Н. Бочаріна // Humanitarium. - 2018. - Т. 40, Вип. 1. - С. 7-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2018_40_1_3
| 11. |
Бочаріна Н. О. Особливості стресостійкості військовослужбовців [Електронний ресурс] / Н. О. Бочаріна, А. В. Серга // Перспективи та інновації науки (Серія "Педагогіка", Серія "Психологія", Серія "Медицина"). - 2023. - № 15. - С. 637-653. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2023_15_56
| 12. |
Довбня А. Ю. Вплив музикотерапії на розвиток емоційної сфери молодших школярів [Електронний ресурс] / А. Ю. Довбня, Н. О. Бочаріна // Перспективи та інновації науки (Серія "Педагогіка", Серія "Психологія", Серія "Медицина"). - 2023. - № 15. - С. 699-706. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2023_15_61
| 13. |
Бочаріна Н. О. Психологічний супровід розвитку емоційного інтелекту підлітків [Електронний ресурс] / Н. О. Бочаріна, Ю. М. Філіповська // Перспективи та інновації науки (Серія "Педагогіка", Серія "Психологія", Серія "Медицина"). - 2023. - № 16. - С. 395-408. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2023_16_37
|
|
|