Пошуковий запит: (<.>A=Бочевар А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Бочевар А. Г. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб підвищення ефективності навчального процесу у ВНЗ [Електронний ресурс] / А. Г. Бочевар // Імідж сучасного педагога. - 2016. - № 2. - С. 22-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2016_2_7
|
2. |
Бочевар А. Г. Реалізація моделі формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх юристів засобами мультимедійних технологій [Електронний ресурс] / А. Г. Бочевар // Наука і освіта. - 2016. - № 4. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2016_4_5
|
3. |
Бочевар А. Г. Стан сформованості інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх юристів [Електронний ресурс] / А. Г. Бочевар // Наука і освіта. - 2016. - № 1. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2016_1_3
|
4. |
Бочевар А. Г. Мультимедійні технології як засіб формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх юристів [Електронний ресурс] / А. Г. Бочевар // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 54, вип. 4. - С. 139-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_54_4_13 Висвітлено експериментальну методику та модель застосування мультимедійних технологій як засобу формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх юристів. Означена модель відображає мету, етапи, педагогічні умови, форми та методи реалізації, критерії сформованості інформаційно-комунікаційної компетентності та результат її формування. Шляхом проведення відповідної експериментальної роботи доведено ефективність запропонованої методики застосування мультимедійних технологій як засобу формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх юристів.Раскрыты экспериментальная методика и модель применения мультимедийных технологий как средства формирования информационно-коммуникационной компетентности будущих юристов. Данная модель представляет цель, этапы, педагогические условия, формы и методы реализации, критерии сформированности информационно-коммуникационной компетентности и результат ее формирования. Путем проведения соответствующей экспериментальной работы доказана эффективность предложенной методики применения мультимедийных технологий как средства формирования информационно-коммуникационной компетентности будущих юристов.The article reviles experimental methodology of applying multimedia technologies with the purpose of formation of future lawyers’ informative and communicative competence. Above mentioned model represents an aim, steps, pedagogical conditions, forms and methods of realization, criteria of informative and communicative competence formation and the results of its formation. By means of conducting an experiment it was proved the efficiency of proposed methodic of applying multimedia technologies with the purpose of formation of future lawyers’ informative and communicative competence.
|
5. |
Бочевар А. Г. Інформаційно-комунікативна компетентність юриста, її сутність та структура [Електронний ресурс] / А. Г. Бочевар // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2014. - № 1-2. - С. 70-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2014_1-2_13
|
6. |
Бочевар А. Г. Мультимедійні технології, їхня сутність, класифікація та шляхи застосування у підготовці майбутніх юристів [Електронний ресурс] / А. Г. Бочевар // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2014. - № 7-8. - С. 179-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2014_7-8_29
|
7. |
Бочевар А. Г. Стан сформованості інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх юристів [Електронний ресурс] / А. Г. Бочевар // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2015. - № 4. - С. 108-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2015_4_19
|
8. |
Бочевар А. Г. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі викладання іноземної мови за професійним спрямуванням у вищій юридичній школі [Електронний ресурс] / А. Г. Бочевар // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2017. - Вип. 147(2). - С. 272-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2017_147(2)__65
|
9. |
Дубініна Н. В. Педагогічні умови впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес підготовки фахівців немовних закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. В. Дубініна, А. Г. Бочевар // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 151(1). - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2018_151(1)__16
|
10. |
Бочевар А. Г. Формування позитивної мотивації студентів немовних вишів до застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому та професійному середовищі [Електронний ресурс] / А. Г. Бочевар, Н. В. Дубініна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2019. - Вип. 66. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2019_66_5
|