Пошуковий запит: (<.>A=Бочелюк В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 49
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Бочелюк В. В. Теоретичний аналіз важковиховуваності дитини як передумови віктимної поведінки [Електронний ресурс] / В. В. Бочелюк // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2013. - Вип. 46(2). - С. 28-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2013_46(2)__6
|
2. |
Бочелюк В. Й. Психологія спільної трудової діяльності [Електронний ресурс] / В. Й. Бочелюк // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2013. - Вип. 46(2). - С. 35-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2013_46(2)__7
|
3. |
Бочелюк В. Й. Психологічні особливості прогнозування поведінки особистості [Електронний ресурс] / В. Й. Бочелюк // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2011. - Вип. 38. - С. 17-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2011_38_4
|
4. |
Бочелюк В. В. Соціально-психологічні підходи до вивчення ціннісних орієнтацій особистості [Електронний ресурс] / В. В. Бочелюк // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2012. - Вип. 44(2). - С. 28-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2012_44(2)__6
|
5. |
Бочелюк В. В. Особливості готовності майбутніх психологів до роботи з попередження віктимної поведінки підлітків [Електронний ресурс] / В. В. Бочелюк // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2014. - Вип. 48. - С. 12-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2014_48_4
|
6. |
Бочелюк В. В. Психологічні особливості кар’єрного зростання персоналу [Електронний ресурс] / В. В. Бочелюк // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2014. - Вип. 49. - С. 16-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2014_49_4
|
7. |
Бочелюк В. Й. Психологія організації та розвитку самостійності сучасних закладів освіти [Електронний ресурс] / В. Й. Бочелюк // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2015. - Вип. 50. - С. 14-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2015_50_4
|
8. |
Бочелюк В. Й. Особистісне зростання персоналу [Електронний ресурс] / В. Й. Бочелюк // Теорія і практика сучасної психології. - 2010. - Вип. 1. - С. 45-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tpcp_2010_1_11
|
9. |
Бочелюк В. Й. Психокорекційна робота з листівками як засіб відображення внутрішнього світу клієнта [Електронний ресурс] / В. Й. Бочелюк // Теорія і практика сучасної психології. - 2011. - Вип. 2. - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tpcp_2011_2_17
|
10. |
Бочелюк В. Й. Особливості формування психологічного здоров’я особистості [Електронний ресурс] / В. Й. Бочелюк // Теорія і практика сучасної психології. - 2011. - Вип. 3. - С. 4-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tpcp_2011_3_3
|
11. |
Бочелюк В. Й. Психологічні особливості впровадження культурно-особистісного фактора в управління сучасною організацією [Електронний ресурс] / В. Й. Бочелюк, М. С. Панов // Теорія і практика сучасної психології. - 2016. - № 2. - С. 75-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tpcp_2016_2_15
|
12. |
Бочелюк В. В. Психологія вивчення ціннісних орієнтацій сучасної особистості [Електронний ресурс] / В. В. Бочелюк // Теорія і практика сучасної психології. - 2012. - Вип. 4. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tpcp_2012_4_3
|
13. |
Бочелюк В. Й. Психологічні основи спільної трудової діяльності [Електронний ресурс] / В. Й. Бочелюк // Теорія і практика сучасної психології. - 2012. - Вип. 4. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tpcp_2012_4_4
|
14. |
Бочелюк В. В. Мотиваційні особливості діяльності людини в умовах соціальних змін [Електронний ресурс] / В. В. Бочелюк // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2015. - Вип. 51. - С. 14-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2015_51_4
|
15. |
Бочелюк В. Й. Культурно-особистісний фактор в управлінні сучасною організацією [Електронний ресурс] / В. Й. Бочелюк // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2015. - Вип. 51. - С. 24-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2015_51_5
|
16. |
Бочелюк В. Й. Соціально-психологічні особливості управління сучасною організацією: впровадження культурно-особистісного підходу [Електронний ресурс] / В. Й. Бочелюк // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2015. - Вип. 5. - С. 129-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2015_5_27
|
17. |
Бочелюк В. В. Психолого-педагогічні умови підготовки студентів-психологів до організації профілактики віктимної поведінки підлітків [Електронний ресурс] / В. В. Бочелюк // Психологічні перспективи. - 2014. - Вип. 23. - С. 18-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2014_23_4 Визначено психолого-педагогічні умови підготовки студентів-психологів до організації профілактики віктимної поведінки підлітків. Указано на те, що психолого-педагогічні умови професійної підготовки майбутніх психологів у вищому навчальному закладі розглядають як взаємозалежні елементи навчального процесу, чинники, що визначають й усвідомлюють викладачі та студенти, впливають на стан кожного з них, спонукають їх до активізації власної діяльності з метою формування професійної компетентності майбутніх психологів. Визначено такі психолого-педагогічні умови: професійна мотивація як процес формування ціннісних орієнтацій студентів; організація самоосвітньої навчально-пізнавальної діяльності студентів; забезпечення формування професійної ідентичності майбутніх психологів засобами інтерактивних технологій. Одним із чинників професійної підготовки майбутнього психолога також є суб'єктність студента, що розглядається як фактор активізації його самосвідомості, самостійності, самодіяльності, саморозвитку в процесі самоосвітньої роботи. Результативність самоосвіти майбутнього психолога - показник сформованості когнітивного компонента професійної діяльності. Увагу приділено питанню професійної ідентифікації студентів-психологів. Студенти, засвоюючи навички професійної діяльності в змодельованих ситуаціях, мають змогу: виявити зацікавленість і розуміння свого ціннісного ставлення до власної професійної компетентності, прийняття себе в професії як дієвого фахівця, усвідомлення майбутнім спеціалістом власних професійних можливостей; здійснити аналіз прототипу професійної діяльності, проектування образу професійного майбутнього, осмислення своєї професійної позиції. Доведено ефективність упровадження в навчальний процес спеціальності "Психологія" інтегративних практикумів із організації профілактичної роботи студентів-психологів з віктимними підлітками.
|
18. |
Бочелюк В. В. Аналіз провідних підходів до вивчення стратегій поведінки особистості [Електронний ресурс] / В. В. Бочелюк // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2015. - № 2. - С. 375-382. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2015_2_53
|
19. |
Бочелюк В. Й. Індивідуальні стилі управління керівника: до постановки проблеми [Електронний ресурс] / В. Й. Бочелюк, О. В. Вязовська // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2016. - № 2. - С. 14-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2016_2_4
|
20. |
Бочелюк В. Й. Соціально-психологічні аспекти саморозуміння особистості в професійному спілкуванні [Електронний ресурс] / В. Й. Бочелюк, М. С. Панов, І. В. Шостя, О. М. Катасанов // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2016. - № 3. - С. 26-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2016_3_5
|
| |