Пошуковий запит: (<.>A=Брадов В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Брадов В. В. Управлінська концепція як чинник успішності реформування державних та комунальних ЗМК в умовах медіаринку [Електронний ресурс] / В. В. Брадов // Інформаційне суспільство. - 2013. - Вип. 18. - С. 98-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2013_18_24
|
2. |
Брадов В. В. Механізм впливу на формування медіаконтенту в умовах авторитарної системи [Електронний ресурс] / В. В. Брадов // Психолінгвістика. - 2012. - Вип. 10. - С. 252-258. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2012_10_36
|
3. |
Брадов В. В. Трансформація медіасистеми як фактор зародження ринкових відносин [Електронний ресурс] / В. В. Брадов // Психолінгвістика. - 2013. - Вип. 13. - С. 163-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2013_13_12
|
4. |
Брадов В. В. Передумови зародження медіаринку України [Електронний ресурс] / В. В. Брадов // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2013. - № 2. - С. 7-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2013_2_4 Наведено результати дослідження передумов зародження соціально-комунікативних відносин ринкового типу в інформаційному просторі України.
|
5. |
Брадов В. Типологічна структуризація медіаринку України: вектори впливу [Електронний ресурс] / В. Брадов // Теле- та радіожурналістика. - 2014. - Вип. 13. - С. 161-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2014_13_24
|
6. |
Брадов В. В. Ризики функціонування засобів масової комунікації (ЗМК) як суб’єктів медіаринку: проблеми класифікації [Електронний ресурс] / В. В. Брадов // Поліграфія і видавнича справа. - 2011. - № 4. - С. 13-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2011_4_4 Розглянуто ризикоутворювальні чинники у діяльності засобів масової комунікації за умов медіаринку, на підставі аналізу визначено види наявних ризиків, запропоновано їх класифікацію.
|
7. |
Брадов В. В. Функціональні особливості менеджменту інформаційного виробництва [Електронний ресурс] / В. В. Брадов // Інформаційне суспільство. - 2014. - Вип. 20. - С. 5-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2014_20_3
|
8. |
Брадов В. В. Критерії ефективності в ракурсі функціональної подвійності медіа [Електронний ресурс] / В. В. Брадов // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 57. - С. 71-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_57_16
|
9. |
Брадов В. Медіапідприємство в індустрії виробництва контенту для медіаринку України [Електронний ресурс] / В. Брадов // Вісник Львівського університету. Серія : Журналістика. - 2014. - Вип. 39(1). - С. 12-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Jur_2014_39(1)__4
|
10. |
Брадов В. Контент медіаринку України: сучасні фактори впливу [Електронний ресурс] / В. Брадов // Збірник праць Науково-дослідного інституту пресознавства. - 2012. - Вип. 2. - С. 204-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2012_2_18
|
11. |
Брадов В. В. Моделювання контенту друкованого видання: маркетингово орієнтований підхід [Електронний ресурс] / В. В. Брадов // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 51. - С. 198-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_51_44
|
12. |
Брадов В. В. Конкуренція як регулятор медіаринку: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / В. В. Брадов // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 2. - С. 15-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_2_5
|
13. |
Брадов В. В. Фактори залежності контенту мас-медіа: власність, концентрація, комерціалізація [Електронний ресурс] / В. В. Брадов // Теле- та радіожурналістика. - 2019. - Вип. 18. - С. 236-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2019_18_31
|
14. |
Брадов В. Проблематика досліджень медіаринку України в ракурсі соціальних комунікацій [Електронний ресурс] / В. Брадов // Збірник праць Науково-дослідного інституту пресознавства. - 2017. - Вип. 7. - С. 249-261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2017_7_17
|
15. |
Брадов В. В. Проблематика контенту друкованих видань промислового міста: соціальний аспект [Електронний ресурс] / В. В. Брадов, Е. І. Прокопчук // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2019. - № 3. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2019_3_7 У ході дослідження використано методи суцільної вибірки, аналізу та синтезу, моніторингу, контент-аналіз, опитування, анкетування, зіставлення. Мас-медіа є невід'ємним елементом соціально-політичного життя суспільства, одним із найважливіших і найпотужніших інструментів формування громадської думки. Саме через це матеріали соціальної спрямованості посідають значне місце в контенті друкованих видань. На сучасному етапі соціальні теми є різноманітними, широко охоплюють життя суспільства, потребують більш комплексного підходу до їх вивчення. Аналіз наукової періодики надає змогу розрізняти найбільш актуальні теми в сучасній дійсності, але погляди медіаменеджерів на висвітлення деяких соціальних проблем та авдиторії можуть не збігатися. Мета дослідження - визначення, наскільки редакційний порядок денний стосовно соціальної проблематики збігається з наявними інформаційними читацькими запитами. Проведений контент-аналіз надає підстави зробити висновок, що менеджмент редакції намагається врахувати бажання аудиторії, але робить це не системно, без комплексного аналізу й проведення відповідних наукових розвідок стосовно читацьких уподобань, у зустрічному порівнянні тематики, запропонованої авдиторії редакцією видання, з тими інформаційними запитами, які виходять від читачів. Такий підхід надає змогу визначити відповідність тематичного порядку денного видання й потреб його аудиторії як критерій ефективності діяльності мас-медіа. Одержані результати можуть бути використані у практичній діяльності друкованих ЗМК, а також для подальшого пошуку більш ефективних підходів до дослідження інформаційних уподобань авдиторії.
|
16. |
Брадов В. В. Формування мережевого інструментарію інформаційної війни (на прикладі агресії Росії проти України) [Електронний ресурс] / В. В. Брадов // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2021. - № 2. - С. 96-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2021_2_16 Мета дослідження - визначення особливостей формування в медіапросторі Донбасу Інтернет-ресурсів з антиукраїнським пропагандистським контентом і використання їх як інструментарію інформаційної агресії з боку РФ на сході України. Використано методи: моніторингу, групування розрізнених даних, узагальнення - для визначення сукупності та особливостей формування Інтернет-ресурсів у медіапросторі тимчасово окупованої частини Донбасу; контент-аналіз - для визначення характеристик їх вмісту; експертний - для визначення їх авдиторної спрямованості. Визначено особливості формування в структурі медіапростору регіону Інтернет-ресурсів з антиукраїнським пропагандистським контентом, які в подальшому використовувалися країною-агресором для впливу на конкретно визначені авдиторії. Численність, різноплановість створених сайтів і міністерств і відомств, державних фондів "ДНР" забезпечувалися за рахунок ЭадміністративнихЭ рішень та вказівок окупаційної влади. На кількісний показник формування сегмента вплинув також патерналістський підхід т. з. "ДНР" до функціонування в Інтернеті представництв "громадських рухів" відповідної спрямованості. Формування пропагандистського пулу відбувалося й за рахунок відверто маніпулятивних дій з адмініструванням груповими комунікаційними платформами в соціальних мережах. Головною умовою функціонування створених Інтернет-ресурсів була і є безальтернативна антиукраїнська спрямованість їх контенту, виконання ролі пропагандистських рупорів. Новизна результатів дослідження - у визначенні особливостей практики формування мережевого сегмента медіасфери "ДНР" як інструментарію розповсюдження пропагандистського контенту. Одержані результати можуть бути використані під час подальшого дослідження процесів трансформації медіапростору регіону в умовах зовнішньої інформаційної агресії.
|
17. |
Брадов В. В. Особливості впливу та ефективність санкційного інструментарію протидії інформаційній агресії рф: сучасний аспект [Електронний ресурс] / В. В. Брадов // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2023. - № 2. - С. 12-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2023_2_4
|