Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Брадов В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
1.

Брадов В. В. 
Управлінська концепція як чинник успішності реформування державних та комунальних ЗМК в умовах медіаринку [Електронний ресурс] / В. В. Брадов // Інформаційне суспільство. - 2013. - Вип. 18. - С. 98-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2013_18_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 151.9 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Брадов В. В. 
Механізм впливу на формування медіаконтенту в умовах авторитарної системи [Електронний ресурс] / В. В. Брадов // Психолінгвістика. - 2012. - Вип. 10. - С. 252-258. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2012_10_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 194.924 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Брадов В. В. 
Трансформація медіасистеми як фактор зародження ринкових відносин [Електронний ресурс] / В. В. Брадов // Психолінгвістика. - 2013. - Вип. 13. - С. 163-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2013_13_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 367.388 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Брадов В. В. 
Передумови зародження медіаринку України [Електронний ресурс] / В. В. Брадов // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2013. - № 2. - С. 7-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2013_2_4
Наведено результати дослідження передумов зародження соціально-комунікативних відносин ринкового типу в інформаційному просторі України.
Попередній перегляд:   Завантажити - 349.622 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Брадов В. 
Типологічна структуризація медіаринку України: вектори впливу [Електронний ресурс] / В. Брадов // Теле- та радіожурналістика. - 2014. - Вип. 13. - С. 161-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2014_13_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 764.997 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Брадов В. В. 
Ризики функціонування засобів масової комунікації (ЗМК) як суб’єктів медіаринку: проблеми класифікації [Електронний ресурс] / В. В. Брадов // Поліграфія і видавнича справа. - 2011. - № 4. - С. 13-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2011_4_4
Розглянуто ризикоутворювальні чинники у діяльності засобів масової комунікації за умов медіаринку, на підставі аналізу визначено види наявних ризиків, запропоновано їх класифікацію.
Попередній перегляд:   Завантажити - 340.378 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Брадов В. В. 
Функціональні особливості менеджменту інформаційного виробництва [Електронний ресурс] / В. В. Брадов // Інформаційне суспільство. - 2014. - Вип. 20. - С. 5-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2014_20_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 103.472 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Брадов В. В. 
Критерії ефективності в ракурсі функціональної подвійності медіа [Електронний ресурс] / В. В. Брадов // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 57. - С. 71-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_57_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 114.878 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Брадов В. 
Медіапідприємство в індустрії виробництва контенту для медіаринку України [Електронний ресурс] / В. Брадов // Вісник Львівського університету. Серія : Журналістика. - 2014. - Вип. 39(1). - С. 12-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Jur_2014_39(1)__4
Попередній перегляд:   Завантажити - 248.897 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Брадов В. 
Контент медіаринку України: сучасні фактори впливу [Електронний ресурс] / В. Брадов // Збірник праць Науково-дослідного інституту пресознавства. - 2012. - Вип. 2. - С. 204-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2012_2_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 274.387 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Брадов В. В. 
Моделювання контенту друкованого видання: маркетингово орієнтований підхід [Електронний ресурс] / В. В. Брадов // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 51. - С. 198-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_51_44
Попередній перегляд:   Завантажити - 97.367 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Брадов В. В. 
Конкуренція як регулятор медіаринку: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / В. В. Брадов // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 2. - С. 15-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 236.817 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Брадов В. В. 
Фактори залежності контенту мас-медіа: власність, концентрація, комерціалізація [Електронний ресурс] / В. В. Брадов // Теле- та радіожурналістика. - 2019. - Вип. 18. - С. 236-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tir_2019_18_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 353.67 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Брадов В. 
Проблематика досліджень медіаринку України в ракурсі соціальних комунікацій [Електронний ресурс] / В. Брадов // Збірник праць Науково-дослідного інституту пресознавства. - 2017. - Вип. 7. - С. 249-261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2017_7_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 537.855 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Брадов В. В. 
Проблематика контенту друкованих видань промислового міста: соціальний аспект [Електронний ресурс] / В. В. Брадов, Е. І. Прокопчук // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2019. - № 3. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2019_3_7
У ході дослідження використано методи суцільної вибірки, аналізу та синтезу, моніторингу, контент-аналіз, опитування, анкетування, зіставлення. Мас-медіа є невід'ємним елементом соціально-політичного життя суспільства, одним із найважливіших і найпотужніших інструментів формування громадської думки. Саме через це матеріали соціальної спрямованості посідають значне місце в контенті друкованих видань. На сучасному етапі соціальні теми є різноманітними, широко охоплюють життя суспільства, потребують більш комплексного підходу до їх вивчення. Аналіз наукової періодики надає змогу розрізняти найбільш актуальні теми в сучасній дійсності, але погляди медіаменеджерів на висвітлення деяких соціальних проблем та авдиторії можуть не збігатися. Мета дослідження - визначення, наскільки редакційний порядок денний стосовно соціальної проблематики збігається з наявними інформаційними читацькими запитами. Проведений контент-аналіз надає підстави зробити висновок, що менеджмент редакції намагається врахувати бажання аудиторії, але робить це не системно, без комплексного аналізу й проведення відповідних наукових розвідок стосовно читацьких уподобань, у зустрічному порівнянні тематики, запропонованої авдиторії редакцією видання, з тими інформаційними запитами, які виходять від читачів. Такий підхід надає змогу визначити відповідність тематичного порядку денного видання й потреб його аудиторії як критерій ефективності діяльності мас-медіа. Одержані результати можуть бути використані у практичній діяльності друкованих ЗМК, а також для подальшого пошуку більш ефективних підходів до дослідження інформаційних уподобань авдиторії.
Попередній перегляд:   Завантажити - 190.417 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Брадов В. В. 
Формування мережевого інструментарію інформаційної війни (на прикладі агресії Росії проти України) [Електронний ресурс] / В. В. Брадов // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2021. - № 2. - С. 96-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2021_2_16
Мета дослідження - визначення особливостей формування в медіапросторі Донбасу Інтернет-ресурсів з антиукраїнським пропагандистським контентом і використання їх як інструментарію інформаційної агресії з боку РФ на сході України. Використано методи: моніторингу, групування розрізнених даних, узагальнення - для визначення сукупності та особливостей формування Інтернет-ресурсів у медіапросторі тимчасово окупованої частини Донбасу; контент-аналіз - для визначення характеристик їх вмісту; експертний - для визначення їх авдиторної спрямованості. Визначено особливості формування в структурі медіапростору регіону Інтернет-ресурсів з антиукраїнським пропагандистським контентом, які в подальшому використовувалися країною-агресором для впливу на конкретно визначені авдиторії. Численність, різноплановість створених сайтів і міністерств і відомств, державних фондів "ДНР" забезпечувалися за рахунок ЭадміністративнихЭ рішень та вказівок окупаційної влади. На кількісний показник формування сегмента вплинув також патерналістський підхід т. з. "ДНР" до функціонування в Інтернеті представництв "громадських рухів" відповідної спрямованості. Формування пропагандистського пулу відбувалося й за рахунок відверто маніпулятивних дій з адмініструванням груповими комунікаційними платформами в соціальних мережах. Головною умовою функціонування створених Інтернет-ресурсів була і є безальтернативна антиукраїнська спрямованість їх контенту, виконання ролі пропагандистських рупорів. Новизна результатів дослідження - у визначенні особливостей практики формування мережевого сегмента медіасфери "ДНР" як інструментарію розповсюдження пропагандистського контенту. Одержані результати можуть бути використані під час подальшого дослідження процесів трансформації медіапростору регіону в умовах зовнішньої інформаційної агресії.
Попередній перегляд:   Завантажити - 733.543 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Брадов В. В. 
Особливості впливу та ефективність санкційного інструментарію протидії інформаційній агресії рф: сучасний аспект [Електронний ресурс] / В. В. Брадов // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2023. - № 2. - С. 12-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2023_2_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 919.934 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського