Пошуковий запит: (<.>A=Бугаєць Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Бугаєць Н. О. Програмування візуально-орієнтованого інтерфейсу в програмі Maple [Електронний ресурс] / Н. О. Бугаєць // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2012. - №. 12. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2012_12_10
|
2. |
Бугаєць Н. О. Графічне дослідження загального рівняння кривої другого порядку за допомогою комп’ютера [Електронний ресурс] / Н. О. Бугаєць // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2010. - №. 8. - С. 102-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2010_8_17
|
3. |
Бугаєць Н. О. Використання програм математичного призначення для знаходження екстремумів функцій [Електронний ресурс] / Н. О. Бугаєць // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2011. - №. 10. - С. 96-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2011_10_15
|
4. |
Сидоренко Т. М. Електронні тести оцінювання успішності як засіб підвищення ефективності навчального процесу [Електронний ресурс] / Т. М. Сидоренко, Н. О. Бугаєць // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2009. - № 6. - С. 28-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2009_6_8
|
5. |
Даренський О. М. Моделювання рейкошпальної основи залізниць незагального користування методом кінцевих елементів [Електронний ресурс] / О. М. Даренський, Н. В. Бугаєць, А. М. Бадражан // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 147. - С. 113-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2014_147_25
|
6. |
Бугаєць Н. В. Експериментальні дослідження вібраційних процесів в рейкошпальній основі колій незагального користування [Електронний ресурс] / Н. В. Бугаєць // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 148(2). - С. 170-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2014_148(2)__27
|
7. |
Бугаєць Н. О. Моделювання анімаційних наочностей засобами графічного середовища програми Maxima [Електронний ресурс] / Н. О. Бугаєць // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 47, вип. 3. - С. 67-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_47_3_8 Розглянуто деякі методичні особливості навчання комп’ютерного моделювання процесів і явищ з використанням анімації. Зазначено про важливість наочності навчального матеріалу, на основі якої поєднуються чуттєві та мисленнєві аспекти пізнання. Висвітлено поняття моделювання та процес побудови моделей. Звернено увагу на розвиток умінь, які необхідні для ефективного навчання моделювання анімаційних наочностей. Описано засоби графічного середовища системи комп’ютерної математики Maxima для моделювання анімацій. Наведено приклади створення моделей анімаційних наочностей і їх використання для розвитку навчально-дослідницьких умінь.Рассмотрены методические особенности обучения компьютерному моделированию процессов и явлений с использованием анимации. Отмечена важность наглядности учебного материала, на основании которой сочетаются чувственное восприятие с мышлением в процессе познания. Описаны понятие моделирования и процесс построения моделей. Представлены инструменты графической среды системы компьютерной математики Maxima для моделирования анимационных имитаций. Приведены примеры создания анимационных моделей в математике и их использования для развития учебно-исследовательских умений.The article deals with the methodical features in training of computer simulation of systems and processes using animation. In the article the importance of visibility of educational material that combines sensory and thinking sides of cognition is noted. The concept of modeling and the process of building models has been revealed. Attention is paid to the development of skills that are essential for effective learning of animated simulation by visual aids. The graphical environment tools of the computer mathematics system Maxima for animated simulation are described. The examples of creation of models animated visual aids and their use for the development of research skills are presented.
|
8. |
Бугаєць Н. В. Аналіз результатів розрахунків напруженого стану рейкошпальної основи залізничних колій промислового транспорту [Електронний ресурс] / Н. В. Бугаєць // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2015. - № 2. - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2015_2_13
|
9. |
Бугаєць Н. О. Засоби програми Maxima для створення графічних зображень та математичних досліджень [Електронний ресурс] / Н. О. Бугаєць // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2015. - №. 15. - С. 105-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2015_15_21
|
10. |
Даренський О. М. Застосування методу кінцевих елементів для визначення раціональних способів посилення рейкошпальної основи [Електронний ресурс] / О. М. Даренський, Н. В. Бугаєць // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2015. - № 4. - С. 20-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2015_4_4
|
11. |
Бугаєць Н. А. Проблема організованості майбутніх педагогів-хореографів [Електронний ресурс] / Н. А. Бугаєць // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 51. - С. 74-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_51_12
|
12. |
Бугаєць Н. В. Оцінка надійності протиугінних систем підрейкової основи з використанням математичного моделювання [Електронний ресурс] / Н. В. Бугаєць, П. В. Пліс, В. О. Нікішин // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2017. - Вип. 169. - С. 198-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2017_169_26
|
13. |
Бугаєць Н. А. Проблема естетичного виховання в історико-педагогічному дискурсі [Електронний ресурс] / Н. А. Бугаєць // Педагогіка та психологія. - 2017. - Вип. 57. - С. 166-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2017_57_19
|
14. |
Бугаєць Н. А. Формування здорового способу життя студентської молоді засобами хореографії [Електронний ресурс] / Н. А. Бугаєць // Педагогіка та психологія. - 2017. - Вип. 58. - С. 199-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2017_58_23
|
15. |
Бугаєць Н. О. Проблема міжпредметної інтеграції математики та інформатики у вищій освіті [Електронний ресурс] / Н. О. Бугаєць // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2017. - № 3. - С. 43-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2017_3_6
|
16. |
Бугаєць Н. О. Комп’ютерний експеримент у процесі розв’язування навчально-дослідницьких задач [Електронний ресурс] / Н. О. Бугаєць // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2017. - № 19. - С. 188-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2017_19_36
|
17. |
Мартинов І. Е. Моделювання взаємодії колії та рухомого складу при дискретній підрейковій основі в зоні рейкових стиків [Електронний ресурс] / І. Е. Мартинов, Н. В. Бугаєць, А. В. Клименко // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2017. - Вип. 174. - С. 128-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2017_174_18
|
18. |
Бугаєць Н. О. Мотиваційні основи навчально-дослідної діяльності студентів у процесі навчання математичної інформатики [Електронний ресурс] / Н. О. Бугаєць // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2018. - № 3. - С. 83-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2018_3_16
|
19. |
Бугаєць Н. О. Розвиток навчально-дослідницьких умінь студентів у процесі застосування програмних засобів математичного призначення для обчислення інтегралів, залежних від параметра [Електронний ресурс] / Н. О. Бугаєць // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 32. - С. 86-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_32_15 Теоретично обгрунтовано психолого-педагогічні умови розвитку навчально-дослідницьких умінь студентів у процесі навчання основ математичної інформатики. Розроблено окремі компоненти методичної системи навчання, спрямованого на розвиток умінь і навичок навчально-дослідницької діяльності студентів фізико-математичних спеціальностей в процесі навчання математичної інформатики. Визначено основні напрями та можливості використання засобів систем комп'ютерної математики для розвитку навчально-дослідницьких умінь студентів фізико-математичних спеціальностей. Розроблено систему задач, розв'язування яких сприяє формуванню та розвитку навчально-дослідницьких умінь студентів. Подальшого розвитку набули питання, що стосуються проблеми міждисциплінарних досліджень у процесі навчання математичної інформатики.
|
20. |
Бобро А. Формування медіакомпетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі вивчення інформатичної освітньої галузі [Електронний ресурс] / А. Бобро, Н. Бугаєць // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2021. - Вип. 44(1). - С. 185-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2021_44(1)__31
|
| |