Пошуковий запит: (<.>A=Бугрій В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 38
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Бугрій В. С. Зміст програм варіативних краєзнавчих курсів у сучасній українській школі [Електронний ресурс] / В. С. Бугрій // Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. "Історія та географія". - 2013. - Вип. 48. - С. 139-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ist_2013_48_29
|
2. |
Бугрій В. С. Зміни у змістіі структурі програми із фізичної культури для загальноосвітніх шкіл України (50-70 рр. ХХ ст.) [Електронний ресурс] / В. С. Бугрій // Теорія та методика навчання та виховання. - 2011. - Вип. 28. - С. 16-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2011_28_4
|
3. |
Андрущенко В. О. Практичні результати лабораторних та свердловинних випробувань автономного інклінометру на основі мікромеханічних гіроскопів хвильового типу [Електронний ресурс] / В. О. Андрущенко, В. М. Курганський, Г. М. Зражевський, І. В. Тішаєв, В. Г. Бугрій, В. М. Петрук // Геоінформатика. - 2014. - № 1. - С. 25-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/geoinf_2014_1_5
|
4. |
Бугрій В. С. Зміст шкільного краєзнавства у нормативно-правових документах про освіту (50-80-ті рр. ХХ ст.) [Електронний ресурс] / В. С. Бугрій // Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Сер. : "Історія та географія". - 2012. - Вип. 43. - С. 130-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ist_2012_43_28
|
5. |
Бугрій В. С. Структура та діяльність краєзнавчих гуртків загальноосвітніх шкіл України (40-50 рр. ХХ ст.) [Електронний ресурс] / В. С. Бугрій // Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Сер. : "Історія та географія". - 2012. - Вип. 45. - С. 118-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ist_2012_45_32
|
6. |
Бугрій В. С. Зміст і форми краєзнавчої роботи загальноосвітніх шкіл Сумщини у 20-ті рр. ХХ ст. [Електронний ресурс] / В. С. Бугрій // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 5. - С. 36-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_5_7
|
7. |
Бугрій В. С. Розвиток змісту та структури краєзначої освіти в основній та старшій школі України (1991-2010 рр.) [Електронний ресурс] / В. С. Бугрій // Освітологічний дискурс. - 2014. - № 4. - С. 34-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2014_4_6
|
8. |
Бугрій В. С. Зміст історичного краєзнавства у навчальних програмах для загальноосвітніх шкіл України (1958-1991 рр.) [Електронний ресурс] / В. С. Бугрій // Збірник наукових праць [Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди]. Сер. : "Історія та географія". - 2014. - Вип. 51. - С. 163-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ist_2014_51_28
|
9. |
Бугрій В. С. Тенденції розвитку змісту шкільної навчальної літератури з історії у 20-ті рр. ХХ століття [Електронний ресурс] / В. С. Бугрій // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 22. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_22_8 Висвітлено дослідження тенденцій розвитку змісту шкільної навчальної літератури з історії у 20-ті рр. ХХ ст. Віднайдені матеріали дозволили зробити висновок, що провідними тенденціями були: відмова від підручників, у змісті яких відображалася пропаганда релігійно-монархічних ідей, заміна їх на підручники, збудовані на марксистській концепції розуміння історії, з домінуванням у їх змісті питань економіки та класової боротьби; підпорядковування змісту вимогам ідейно-політичного виховання, посилення уваги до новітньої історії, політекономії, соціології за рахунок традиційних історичних курсів.Освещены исследования тенденций развития содержания школьной учебной литературы по истории в 20-е гг. ХХ в. Найденные материалы позволили сделать вывод, что ведущими тенденциями были: отказ от учебников, в содержании которых отображалась пропаганда религиозно-монархических идей, замена их на учебники, построенные на марксистской концепции понимания истории, с доминированием в их содержании вопросам экономики и классовой борьбы; подчинения содержания требованиям идейно-политического воспитания, усиление внимания к новейшей истории, политэкономии, социологии за счет традиционных исторических курсов.The article investigates the tendencies to development of the content of school textbooks on history in 20s of XX century. It is found out in the process of analysis that the main tendencies were: the rejection of textbooks with the content including propaganda of religious and monarchical ideas, replacing them with textbooks with the Marxist concept of understanding the history, with the dominance in their content issues of economy and class struggle; subordination of the content requirements of ideological and political education, greater attention to recent history, political economy, sociology by traditional history courses.
|
10. |
Бугрій В. С. Освітньо-виховна діяльність краєзнавчих музеїв Лівобережної та Слобідської України у 20-х рр. ХХ ст. [Електронний ресурс] / В. С. Бугрій // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 37. - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_37_4
|
11. |
Бугрій В. С. Становлення наукових засад історичного краєзнавства в Україні (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / В. С. Бугрій // Сумський історико-архівний журнал. - 2014. - № 23. - С. 11-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Siaj_2014_23_4
|
12. |
Бугрій В. С. Методичні підходи до застосування краєзнавчого матеріалу при навчанні історії в школах України у 50-ті рр. ХХ ст. [Електронний ресурс] / В. С. Бугрій // Збірник наукових праць [Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди]. Серія : "Історія та географія". - 2010. - Вип. 39. - С. 145-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ist_2010_39_33
|
13. |
Бугрій В. С. Краєзнавство у факультативних курсах з історії для загально-освітніх шкіл України (60-70 рр. ХХ ст.) [Електронний ресурс] / В. С. Бугрій // Збірник наукових праць [Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди]. Серія : "Історія та географія". - 2011. - Вип. 40. - С. 124-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ist_2011_40_30
|
14. |
Бугрій В. С. Теоретико-методологічні засади шкільного краєзнавства в незалежній Україні [Електронний ресурс] / В. С. Бугрій // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2011. - № 44. - С. 126-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2011_44_39
|
15. |
Бугрій В. С. Становлення форм і методів краєзнавчої роботи в Радянській школі [Електронний ресурс] / В. С. Бугрій // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2010. - № 42. - С. 251-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2010_42_67
|
16. |
Бугрій В. С. Реалізація краєзнавчого підходу у навчальному процесі української школи у 60-х – 80-х рр. ХХ ст. [Електронний ресурс] / В. С. Бугрій // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2012. - № 46. - С. 121-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2012_46_38
|
17. |
Бугрій В. С. Реалізація більшовицької політики українізації в загальноосвітніх навчальних закладах Глухівської округи [Електронний ресурс] / В. С. Бугрій // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 6. - С. 43-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_6_7
|
18. |
Бугрій В. С. Форми навчання історії рідного краю у школах України та їх характерні особливості (друга половина 60-х – 80-і рр. ХХ ст.) [Електронний ресурс] / В. С. Бугрій // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2014. - № 50. - С. 149-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2014_50_39
|
19. |
Бугрій В. С. Зміст історичного краєзнавства у навчальних програмах для загальноосвітніх шкіл України (1958-1991 рр.) [Електронний ресурс] / В. С. Бугрій // Сумська старовина. - 2014. - № 45. - С. 92-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SumS_2014_45_12
|
20. |
Бугрій В. С. Проблема визначення вихідних понять теорії шкільного краєзнавства [Електронний ресурс] / В. С. Бугрій // Філософія науки: традиції та інновації. - 2014. - № 2. - С. 106-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FilosNauk_2014_2_14
|
| |