Пошуковий запит: (<.>A=Буднік О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Буднік О. М. Впровадження основ бізнес-планування у кооперативну діяльність: практичний аспект [Електронний ресурс] / О. М. Буднік, А. В. Козьма // Вісник Житомирського національного агроекологічного університету. - 2014. - № 1-2(2). - С. 57-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhnau_2014_1-2(2)__9
|
2. |
Буднік О. М. Використання переваг кооперації в діяльності особистих селянських господарств [Електронний ресурс] / О. М. Буднік // Вісник Житомирського національного агроекологічного університету. - 2013. - № 1-2(2). - С. 12-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhnau_2013_1-2(2)__4
|
3. |
Циганок В. М Теоретико-методологічні аспекти імплементації основ маркетингу в навчальний процес [Електронний ресурс] / В. М Циганок, О. М Буднік, Ю. В. Гуля // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 2. - С. 214-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhdtu_econ_2014_2_33
|
4. |
Попсуй В. В. Ефективність використання кнурів термінальних ліній в умовах господарства, що використовує власні кормові ресурси [Електронний ресурс] / В. В. Попсуй, В. О. Опара, О. В. Корж, О. В. Буднік // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія : Тваринництво. - 2015. - Вип. 6. - С. 133-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vsna_tvar_2015_6_34
|
5. |
Буднік О. П. Особливості розслідування злочинів проти безпеки виробництва [Електронний ресурс] / О. П. Буднік // Юридична наука. - 2015. - № 7. - С. 170-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jnn_2015_7_20
|
6. |
Буднік О. М. Великі масиви даних в діяльності сільськогосподарських підприємств: маркетинговий підхід [Електронний ресурс] / О. М. Буднік. // Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. - 2016. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2016_4_5
|
7. |
Буднік О. Розвиток кооперативного маркетингу в Україні та світі [Електронний ресурс] / О. Буднік // Agricultural and resource economics: international scientific e-journal. - 2017. - Vol. 3, № 1. - С. 45-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/areis_2017_3_1_6
|
8. |
Буднік О. М. Впровадження концепції маркетингу в діяльність ЗАТ "Ліктрави" [Електронний ресурс] / О. М. Буднік // Вісник КПНУ імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2009. - Вип. 2. - С. 156-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2009_2_33
|
9. |
Буднік О. Теоретико-методологічні засади кооперативного маркетингу в агробізнесі [Електронний ресурс] / О. Буднік // Agricultural and resource economics: international scientific e-journal. - 2018. - Vol. 4, № 4. - С. 85–98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/areis_2018_4_4_9
|
10. |
Буднік О. М. Кооперативний маркетинг як складова діяльності особистих селянських господарств [Електронний ресурс] / О. М. Буднік // Причорноморські економічні студії. - 2019. - Вип. 37. - С. 76-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2019_37_16
|
11. |
Буднік О. М. Сільськогосподарська кооперація в умовах ринкових трансформацій: сучасний стан та перспективи розвитку [Електронний ресурс] / О. М. Буднік // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2019. - Т. 30(69), № 6(1). - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_econ_2019_30(69)_6(1)__11
|
12. |
Власенко О. П. Цифрова трансформація маркетингових технологій: кооперативний вектор [Електронний ресурс] / О. П. Власенко, О. М. Буднік // Наукові горизонти. - 2020. - № 6. - С. 42–51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhnau_2020_6_7
|
13. |
Буднік О. М. Кооперативний маркетинг як базис сучасного розвитку сільськогосподарських підприємств [Електронний ресурс] / О. М. Буднік // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. - 2019. - Вип. 27(1). - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuumevcg_2019_27(1)__6
|
14. |
Буднік О. М. Імплементація парадигми кооперативного маркетингу у фермерську активність [Електронний ресурс] / О. М. Буднік // Наукові горизонти. - 2020. - Т. 23, № 11. - С. 53–60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vzhnau_2020_23_11_8
|
15. |
Власенко О. П. Стратегічні імперативи становлення маркетингу освітніх послуг закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / О. П. Власенко, Л. В. Тарасович, О. М. Буднік // Економіка та держава. - 2021. - № 5. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2021_5_8
|
16. |
Буднік О. М. Компліментарне поєднання класичних та інноваційних методів викладання в сучасній професійній освіті [Електронний ресурс] / О. М. Буднік // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2020. - Т. 25, Вип. 5. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2020_25_5_12
|