Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Булатова А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Булатова А. С. 
Застосування контент-аналізу під час дослідження цінностей у телевізійній рекламі [Електронний ресурс] / А. С. Булатова, Л. Ю. Сагер, Ю. М. Мельник // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2016. - № 1. - С. 186-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2016_1_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 414.009 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Тєлєтов О. С. 
Особливості гендерно та демографічно орієнтованих рекламних текстів [Електронний ресурс] / О. С. Тєлєтов, С. Г. Тєлєтова, А. С. Булатова, О. С. Река // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2016. - № 4. - С. 121-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2016_4_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 352.833 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Булатова А. 
Особливості гендерних чинників у сучасній рекламі [Електронний ресурс] / А. Булатова, О. Река // Маркетинг в Україні. - 2017. - № 2. - С. 34-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2017_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 7.011 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського