Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Бульба Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Бульба Т. М. Основні напрями профілактики злочинів, пов’язаних з використанням саморобних вибухових пристроїв [Електронний ресурс] / Т. М. Бульба // Честь і закон. - 2013. - № 2. - С. 40-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chiz_2013_2_10
| 2. |
Бульба Т. Ю. Зарубіжний і вітчизняний досвід вивчення феномену "навчальні стратегії" [Електронний ресурс] / Т. Ю. Бульба // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 22. - С. 46-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_22_9 Розкрито психолого-педагогічну сутність поняття "навчальні стратегії" на основі аналізу провідних досліджень з цього напрямку. Систематизовано визначення даного терміну як сукупність дій, операцій, прийомів, технік, процедур у процесі взаємодії з навчальним матеріалом, що, з одного боку, спрямовані на підвищення позитивних результатів навчальної діяльності студентів (учнів), з іншого — на полегшення самого процесу оволодіння знаннями, уміннями й навичками. На основі узагальнення досліджень зарубіжних вчених зроблено висновок, що застосування студентами стратегій навчальної діяльності дає позитивний освітній результат у здійсненні ними самостійної навчальної діяльності, в забезпеченні їх автономності. Охарактеризовано найбільш відому і визнану класифікацію навчальних стратегій. Встановлено зв’язок понять "навчальні стратегії" та "індивідуально-творча стратегія самостійної навчальної діяльності студента". Раскрыто психолого-педагогическую сущность понятия "учебные стратегии" на основе анализа ведущих исследований по этому направлению. Систематизировано определение данного термина как совокупность действий, операций, приемов, техник и процедур в процессе взаимодействия с учебным материалом, что, с одной стороны, направленные на повышение положительных результатов учебной деятельности студентов (учащихся), с другой - на облегчение самого процесса овладения знаниями, умениями и навыками. На основе обобщения исследований зарубежных ученых сделан вывод, что применение студентами стратегий учебной деятельности дает положительный образовательный результат в осуществлении ими самостоятельной учебной деятельности, в обеспечении их автономности. Охарактеризована наиболее известная и признаная классификация учебных стратегий. Установлена связь понятий "учебные стратегии" и "индивидуально-творческая стратегия самостоятельной учебной деятельности студента".The article describes psychological and pedagogical essence of the concept “learning strategies” based on the analysis of the foremost researches on this subject. It characterizes the best-known and the most accepted classifi cation of learning strategies. It fi nds out interaction of concepts “learning strategies” and “individual and creative strategy of students’ independent educational activities”.
| 3. |
Бульба Т. Ю. Дидактичні умови формування індивідуально-творчих стратегій самостійної навчальної діяльності студентів у процесі вивчення дисциплін мистецького циклу [Електронний ресурс] / Т. Ю. Бульба // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2013. - Вип. 31. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2013_31_7
| 4. |
Бульба Т. Ю. Індивідуалізація й диференціація навчання як засоби підвищення результативності процесу самостійної навчальної діяльності студентів [Електронний ресурс] / Т. Ю. Бульба // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2014. - Вип. 38. - С. 204-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2014_38_44
| 5. |
Бульба Т. Ю. Характеристика психолого-педагогічної сутності самостійної навчальної діяльності студентів у процесі вивчення мистецьких дисциплін [Електронний ресурс] / Т. Ю. Бульба // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 33. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_33_6
| 6. |
Бульба Т. Ю. Роль мистецьких дисциплін у фаховій підготовці дизайнерів [Електронний ресурс] / Т. Ю. Бульба // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2009. - Вип. 26. - С. 71-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2009_26_13 Акцентовано увагу на викладанні дисциплін "Академічний живопис", "Академічний рисунок", "Композиція", яке здійснюється з акцентом на аналітично-конструктивний підхід до вивчення натуральних постановок, що має на меті розвиток образної уяви, просторового мислення, цілісності бачення художника-конструктора, творчого осмислення об'єкта зображення та характерності його відтворення на папері. Визначено, що під час виконання завдань з живопису та рисунку студенти вчаться вирішувати проблеми композиційного характеру, розвивають вміння вибирати точку зору на об'єкт, здійснювати композиційне розташування об'єктів зображення на форматі. Зроблено висновок, що досконало оволодівши основними законами, правилами та методами образотворчої грамоти під час вивчення мистецьких дисциплін, дизайнер-початківець стає здатним до творчої, інтуїтивно-логічної переробки об'єктів зображення, тобто стилізації, відбирає головні визначальні риси для лаконічного та естетичного вираження загальної форми та змісту.Акцентировано внимание на преподавании дисциплин "Академическая живопись", "Академический рисунок", "Композиция", которое ведется с акцентом на аналитическо-конструктивный подход в изучении натуральных постановок, что нацелен на развитие воображения, пространственного мышления, целостного видения художника-конструктора, творческого осмысления объекта изображения и характерности его отображения на бумаге. Определено, что при выполнении заданий по живописи и рисунку студенты учатся решать проблемы композиционного характера, развивают умение выбирать точку зрения на объект изображения на формате. Сделан вывод, что в совершенстве овладев основными законами, правилами и методами изобразительной грамоты при изучении художественных дисциплин, дизайнер-новичок становится способным к творческой, интуитивно-логической переработке объектов изображения, то есть стилизации, отбирает главные и решающие черты для лаконического и эстетического выражения общей формы и содержания.
|
|
|