Пошуковий запит: (<.>A=Бурачок Р$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Бак Р. І. Метод балансування абонентського навантаження мережі коміркового зв’язку [Електронний ресурс] / Р. І. Бак, І. Б. Чайковський, Р. А. Бурачок // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Радіоелектроніка та телекомунікації. - 2013. - № 766. - С. 110-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPPT_2013_766_20 Запропоновано алгоритм балансування абонентського навантаження у мережі мобільного зв'язку з метою зменшення коефіцієнта завантаження сектора. Цей метод підвищує доступність радіоресурсів мережі мобільного зв'язку за допомогою вимушеного перерозподілу радіоресурсу. Запропоновано класифікацію активних абонентів за швидкістю переміщення та класом використовуваних послуг на основі моніторингу стану абонентських терміналів.
|
2. |
Кайдан М. В. Розрахунок параметрів якості обслуговування у фотонних транспортних мережах [Електронний ресурс] / М. В. Кайдан, С. С. Думич, Т. А. Максимюк, Р. А. Бурачок, Л. М. Готра // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Радіоелектроніка та телекомунікації. - 2014. - № 796. - С. 147-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPPT_2014_796_22 Зазначено, що проектування фотонних транспортних мереж (ФТМ) є надзвичайно складним завданням, оскільки необхідно забезпечити ефективне передавання кількох черг трафіку з різними пріоритетами. Завдання ускладнюється ще більше, якщо необхідне наскрізне забезпечення якості сервісу. Тому виникає потреба в розрахунку впливу параметрів вузлів ФТМ на якість сервісу. Загалом наявні моделі теорії телетрафіку та систем масового обслуговування можна використати для аналізу мереж з пакетною комутацією. Проте складність кільцевих структур ФТМ та їх надзвичайно висока пропускна здатність суттєво зменшують продуктивність таких моделей. Запропоновано використовувати метод діакоптики, який полягає у декомпозиції крайового вузла на декілька ізольованих підсистем. Це надає змогу провести дослідження та враховувати взаємодію між підсистеми. Використання методу діакоптики надає змогу розрахувати оптимальні параметри крайового вузла для забезпечення необхідних вимог до якості сервісу. Результати моделювання показують, що точність класичних методів СМО за середнього значення завантаженості та складної структури мережі становить 21 %, тоді як за аналогічних умов у мережі з використанням методу діакоптики - 83 %.
|
3. |
Максимюк Т. Моделі стохастичної геометрії для гетерогенних мереж мобільного зв’язку 5-го покоління [Електронний ресурс] / Т. Максимюк, Р. Бурачок, І. Чайковський, М. Брич // Комп’ютерні технології друкарства. - 2015. - № 33. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ktd_2015_33_12
|
4. |
Бурачок Р. Особливості розселення поляків у Станіславському воєводстві (1921–1939) [Електронний ресурс] / Р. Бурачок // Вісник Прикарпатського університету. Історія. - 2011. - Вип. 20. - С. 208-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpu_Ist_2011_20_31
|
5. |
Климаш М. М. Розрахунок параметрів надійності міської синхронної мережі [Електронний ресурс] / М. М. Климаш, Р. А. Бурачок // Науковий вісник Чернівецького університету. Фізика, електроніка. - 2001. - Вип. 112. - С. 104-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnufe_2001_112_23
|
6. |
Пелішок В. Оптимізація псевдовипадкових послідовностей Голда в системах зв'язку [Електронний ресурс] / В. Пелішок, Ю. Пиріг, Р. Бурачок // Infocommunication technologies and electronic engineering. - 2023. - Vol. 3, № 1. - С. 64-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inteelen_2023_3_1_9
|
7. |
Сумцов А. Л. Методи подовження ресурсу колісних пар рухомого складу [Електронний ресурс] / А. Л. Сумцов, Д. С. Янов, Р. Б. Бурачок // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2019. - Вип. 184(дод.). - С. 55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2019_184(dod
|