Пошуковий запит: (<.>A=Бурлачук В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Бурлачук В. Что видит социология? [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2011. - № 2. - С. 205-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2011_2_17
|
2. |
Бурлачук В. Остров Сахалин и социологические этюды писателя Антона Павловича Чехова [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2010. - № 1. - С. 188-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2010_1_15
|
3. |
Бурлачук В. Острів Сахалін і соціологічні етюди письменника Антона Павловича Чехова [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2010. - № 1. - С. 188-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2010_1_15
|
4. |
Бурлачук В. Остров Сахалин и социологические этюды писателя Антона Павловича Чехова [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2010. - № 3. - С. 188-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2010_3_15
|
5. |
Бурлачук В. Трапеза как предмет социологического исследования [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2010. - № 4. - С. 179-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2010_4_12
|
6. |
Бурлачук В. Идеология и жаргон [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2011. - № 4. - С. 219-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2011_4_14
|
7. |
Бурлачук В. Трапеза як предмет соціологічного дослідження [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2010. - № 4. - С. 179-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2010_4_12
|
8. |
Бурлачук В. Що бачить соціологія? [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 2. - С. 205-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2011_2_17
|
9. |
Бурлачук В. Ідеологія і жарґон [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 4. - С. 219-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2011_4_14
|
10. |
Бурлачук В. Громадська думка і розмова [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2012. - № 4. - С. 87-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2012_4_8
|
11. |
Бурлачук В. Общественное мнение и разговор [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2012. - № 4. - С. 87-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2012_4_8
|
12. |
Бурлачук В. Ф. Вооруженный конфликт и культурные различия [Електронний ресурс] / В. Ф. Бурлачук // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства. - 2014. - Вип. 20. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mtpsa_2014_20_3
|
13. |
Бурлачук В. Ф. Материальные условия коммуникации: дополнение к рефлексивной концепции общества [Електронний ресурс] / В. Ф. Бурлачук // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства. - 2011. - Вип. 17. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mtpsa_2011_17_4
|
14. |
Бурлачук В. Сетевая власть и социальный порядок [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2016. - № 3. - С. 62-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2016_3_9
|
15. |
Бурлачук В. Мережева влада і соціальний порядок [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2016. - № 3. - С. 62-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2016_3_9
|
16. |
Бурлачук В. Государство как произведение искусства [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2014. - № 3. - С. 104-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2014_3_7
|
17. |
Бурлачук В. Метамарксизм у політичній теорії Алена Бадью [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2018. - № 3. - С. 96-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2018_3_7
|
18. |
Бурлачук В. Политика как процедура истины [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2019. - № 3. - С. 206-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2019_3_14
|
19. |
Бурлачук В. Політика як процедура істини [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2019. - № 3. - С. 206-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2019_3_14
|
20. |
Бурлачук В. Привид свободи. Доля демократичних інститутів в Україні [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2018. - № 2. - С. 185-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2018_2_13
|
| |