Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (18)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (22)Авторитетний файл імен осіб (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Бурлачук В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Бурлачук В. 
Что видит социология? [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2011. - № 2. - С. 205-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2011_2_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 119.779 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Бурлачук В. 
Остров Сахалин и социологические этюды писателя Антона Павловича Чехова [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2010. - № 1. - С. 188-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2010_1_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 732.733 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Бурлачук В. 
Острів Сахалін і соціологічні етюди письменника Антона Павловича Чехова [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2010. - № 1. - С. 188-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2010_1_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 751.387 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Бурлачук В. 
Остров Сахалин и социологические этюды писателя Антона Павловича Чехова [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2010. - № 3. - С. 188-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2010_3_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 732.733 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Бурлачук В. 
Трапеза как предмет социологического исследования [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2010. - № 4. - С. 179-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2010_4_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 158.522 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Бурлачук В. 
Идеология и жаргон [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2011. - № 4. - С. 219-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2011_4_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 121.901 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Бурлачук В. 
Трапеза як предмет соціологічного дослідження [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2010. - № 4. - С. 179-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2010_4_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 160.819 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Бурлачук В. 
Що бачить соціологія? [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 2. - С. 205-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2011_2_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 120.891 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Бурлачук В. 
Ідеологія і жарґон [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 4. - С. 219-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2011_4_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 121.77 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Бурлачук В. 
Громадська думка і розмова [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2012. - № 4. - С. 87-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2012_4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 217.015 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Бурлачук В. 
Общественное мнение и разговор [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2012. - № 4. - С. 87-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2012_4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 220.796 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Бурлачук В. Ф. 
Вооруженный конфликт и культурные различия [Електронний ресурс] / В. Ф. Бурлачук // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства. - 2014. - Вип. 20. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mtpsa_2014_20_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 377.438 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Бурлачук В. Ф. 
Материальные условия коммуникации: дополнение к рефлексивной концепции общества [Електронний ресурс] / В. Ф. Бурлачук // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства. - 2011. - Вип. 17. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mtpsa_2011_17_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.492 Mb    Зміст випуску     Цитування
14.

Бурлачук В. 
Сетевая власть и социальный порядок [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2016. - № 3. - С. 62-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2016_3_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 208.928 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Бурлачук В. 
Мережева влада і соціальний порядок [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2016. - № 3. - С. 62-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2016_3_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 210.083 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Бурлачук В. 
Государство как произведение искусства [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2014. - № 3. - С. 104-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2014_3_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 184.461 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Бурлачук В. 
Метамарксизм у політичній теорії Алена Бадью [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2018. - № 3. - С. 96-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2018_3_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 239.632 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Бурлачук В. 
Политика как процедура истины [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2019. - № 3. - С. 206-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2019_3_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 139.336 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Бурлачук В. 
Політика як процедура істини [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2019. - № 3. - С. 206-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2019_3_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 136.891 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Бурлачук В. 
Привид свободи. Доля демократичних інститутів в Україні [Електронний ресурс] / В. Бурлачук // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2018. - № 2. - С. 185-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2018_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 250.299 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського