Пошуковий запит: (<.>A=Бурмака М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. |
Дмитрієв І. А. Сучасний стан та перспективи розвитку мережі автомобільних доріг загального користування [Електронний ресурс] / І. А. Дмитрієв, М. М. Бурмака // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2013. - № 1. - С. 64-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2013_1_14
|
2. |
Шинкаренко В. Г. Дослідження сутності поняття "розвиток соціально-економічної системи" [Електронний ресурс] / В. Г. Шинкаренко, М. М. Бурмака // Економіка транспортного комплексу. - 2013. - вип. 21. - С. 73-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2013_21_9 Розглянуто існуючі дефініції понять "розвиток", "розвиток системи" та "розвиток підприємства". Визначено основні властивості, що вирізняють розвиток серед інших процесів, а саме: незворотність, спрямованість та закономірність змін. Встановлено та упорядковано, з точки зору виникнення у часі, прояви сутності поняття "розвиток" як іманентної властивості, принципу, закону, процесу, явища, результату,кожному з яких надано характеристику. Виконано порівняльний аналіз поняття "розвиток" з родинними категоріями, а саме: зростання, удосконалення, еволюція та прогрес. Здійснено конкретизацію особливостей розвитку, які є притаманними соціально-економічній системі, за кожним проявом сутності поняття "розвиток". Запропоновано визначення поняття "розвиток соціально-економічної системи" за допомогою методу логічного узагальнення.
|
3. |
Бурмака М. М. Поняття та напрями розвитку мережі автомобільних доріг загального користування [Електронний ресурс] / М. М. Бурмака, Т. М. Бурмака // Економіка транспортного комплексу. - 2013. - Вип. 22. - С. 173-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2013_22_18 Запропоновано дефініцію поняття "розвиток мережі автомобільних доріг загального користування", відповідно до якого визначені напрями розвитку мережі автомобільних доріг, а саме: приведення транспортно-експлуатаційного стану існуючої мережі автомобільних доріг та інженерних споруд на них до відповідних міжнародних вимог та стандартів; розбудова мережі автомобільних доріг; підвищення якості та достатності дорожнього сервісу; покращання стану та повноти застосування технічних засобів організації дорожнього руху й інформаційного забезпечення користувачів мережі автомобільних доріг. Встановлено 4 групи факторів (законодавчі, фінансові, управлінські та виробничі), що стримують розвиток мережі автомобільних доріг загального користування.
|
4. |
Бурмака М. М. Оцінка ефективності інвестиційних проектів будівництва автомобільних доріг [Електронний ресурс] / М. М. Бурмака, Н. М. Коркушко // Економіка транспортного комплексу. - 2010. - Вип. 16. - С. 191-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2010_16_20 Розглянуто принципи оцінки ефективності, економічні та соціальні наслідки впровадження інвестиційних проектів будівництва та реконструкції автомобільних доріг. Запропоновано формули розрахунку переваг користувача нової дороги за кожною групою транспортних засобів та визначено річну економічну оцінку сумарних переваг, що є основою розрахунку чистої приведеної вартості, індексу рентабельності, внутрішньої норми доходності, терміну окупності витрат інвестиційних проектів у дорожньому господарстві. Запропоновано методичні рекомендації дозволять обгрунтувати доцільність впровадження та визначення пріоритетності інвестиційних проектів будівництва та реконструкції під час прогнозування розвитку мережі автомобільних доріг.
|
5. |
Бурмака М. М. Визначення максимального розміру плати за проїзд автомобільними дорогами з позицій концесіонера [Електронний ресурс] / М. М. Бурмака // Економіка транспортного комплексу. - 2010. - Вип. 15. - С. 139-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2010_15_17 Розглянуті існуючі методи визначення максимального розміру плати за проїзд дозволяють розрахувати вартість проїзду лише для чітко заданих вихідних даних та не враховують інтереси концесіонера. Обгрунтовано формулу розрахунку максимального розміру плати за проїзд управляючим параметром якої є рівень рентабельності платної автомобільної дороги. Запропоновані методичні рекомендації дозволяють здійснити моделювання вартості проїзду у разі зміни умов реалізації концесійного договору: відхилення фактичної від проектної інтенсивності руху, ставки дисконту та поточних витрат.
|
6. |
Бурмака М. М. Класифікація типів розвитку соціально-економічних систем [Електронний ресурс] / М. М. Бурмака // Економіка транспортного комплексу. - 2014. - Вип. 23. - С. 37-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ektk_2014_23_5 У літературних джерелах наведено різноманітні класифікаційні ознаки та типи розвитку соціально-економічних систем. Однак залежно від трактування поняття "розвиток" кожним науковцем, вони значно вирізняються, а інколи й суперечать один одному. Відсутність систематизації ознак та типів розвиту призводить до дублювання назв та характеристик, неповноти опису всіх властивостей, що унеможливлює здійснення чіткої класифікації розвитку соціально-економічних систем. Запропоновано здійснювати типізацію розвитку відповідно до основних проявів сутності цього поняття, а саме: іманентної властивості, принципу, закону, процесу, явища, результату. За кожним проявом сутності визначено класифікаційні ознаки, встановлено типи розвитку та надано їх характеристику. Здійснено порівняння запропонованої класифікації типів розвитку соціально-економічних систем за існуючими в науковій літературі та надано пояснення існуючих розбіжностей. До нових запропонованих класифікаційних ознак відносяться: стратегічна спрямованість, радикальність та ефективність змін. Також удосконалення зазнали деякі класифікаційні групи за існуючими в літературних джерелах ознаками. Так, за горизонтом (тривалістю) розвитку виділено оперативний розвиток, а за способом здійснення (просторовими змінами) - зовнішній інсорсинговий та зовнішній аутсорсинговий розвиток. Таким чином, запропонована класифікація розвитку соціально-економічних систем дозволяє конкретизувати характер розвитку, призводить до покращання його моделювання й управління, підвищення якості розробки та реалізації стратегій.
|
7. |
Бурмака М. О. Конвертація валютних іпотечних кредитів як засіб поліпшення платоспроможності позичальників в умовах кризи [Електронний ресурс] / М. О. Бурмака, К. М. Борисюк // Фінанси України. - 2010. - № 4. - С. 17-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fu_2010_4_3
|
8. |
Бурмака М. М. Визначення ставки дисконту оцінки інвестиційних проектів державно-приватних партнерств [Електронний ресурс] / М. М. Бурмака // Сталий розвиток економіки. - 2014. - № 3. - С. 150-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sre_2014_3_26
|
9. |
Лук’яненко Д. Мотивація топ-менеджменту глобальних корпорацій [Електронний ресурс] / Д. Лук’яненко, О. Мозговий, М. Бурмака // Міжнародна економічна політика. - 2015. - № 2. - С. 5-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mep_2015_2_3
|
10. |
Бурмака М. М. Обґрунтування пріоритетності впровадження інвестиційних проектів реконструкції автомобільних доріг [Електронний ресурс] / М. М. Бурмака // Автошляховик України. - 2015. - № 4. - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/au_2015_4_11
|
11. |
Бурмака М. М. Комплексна оцінка ефективності інвестиційних проектів реконструкції та будівництва автомобільних доріг [Електронний ресурс] / М. М. Бурмака // Автошляховик України. - 2015. - № 6. - С. 42-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/au_2015_6_13
|
12. |
Бурмака М. М. Обґрунтування стратегії розвитку підприємств дорожнього господарства [Електронний ресурс] / М. М. Бурмака, Т. М. Бурмака // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2016. - № 2(2). - С. 75-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2016_2(2)__15
|
13. |
Лук'яненко Д. Ідентифікація креативних інвестицій у глобальній економіці [Електронний ресурс] / Д. Лук'яненко, М. Бурмака, Т. Галахова // Міжнародна економічна політика. - 2016. - № 2. - С. 7-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mep_2016_2_3
|
14. |
Бурмака М. Політично-правовий аспект діяльності земляцтв [Електронний ресурс] / М. Бурмака // Політичний менеджмент. - 2008. - № 3. - С. 87-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PoMe_2008_3_10
|
15. |
Бурмака М. М. Обґрунтування системи збору плати за проїзд автомобільними дорогами України [Електронний ресурс] / М. М. Бурмака // Молодий вчений. - 2015. - № 2(6). - С. 982-985. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2015_2(6)__246
|
16. |
Бурмака М. Глобальний формат фінансово-інституційної трансформації фондових бірж [Електронний ресурс] / М. Бурмака, Ф. Зінченко // Міжнародна економічна політика. - 2017. - № 2. - С. 40-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mep_2017_2_4
|
17. |
Бурмака М. Креативізація глобального інвестиційного процесу [Електронний ресурс] / М. Бурмака // Міжнародна економічна політика. - 2018. - № 2. - С. 37-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mep_2018_2_4
|
18. |
Бурмака М. Віртуальний сегмент глобального фінансового ринку: феномен постіндустріалізму [Електронний ресурс] / М. Бурмака // Ринок цінних паперів України. - 2015. - № 1-2. - С. 55-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rcpu_2015_1-2_7
|
19. |
Бурмака М. Глобальні трансформації енергетичного ринку [Електронний ресурс] / М. Бурмака, С. Рудьковський // Міжнародна економічна політика. - 2021. - № 2. - С. 28-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mep_2021_2_4
|