Пошуковий запит: (<.>A=Бутирська Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20
|
1. |
Бутирська Т. О. Державне будівництво як основа діяльності державної служби [Електронний ресурс] / Т. О. Бутирська // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Державне управління. - 2011. - № 1. - С. 55-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamcudu_2011_1_9
|
2. |
Бутирська Т. О. Природа загального блага в державному будівництві [Електронний ресурс] / Т. О. Бутирська // Аналітика і влада. - 2011. - № 4. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/avlad_2011_4_5
|
3. |
Бутирська Т. О. Ретроспективний огляд етики державного будівництва [Електронний ресурс] / Т. О. Бутирська // Аналітика і влада. - 2012. - № 6. - С. 259-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/avlad_2012_6_43
|
4. |
Бутирська Т. О. Методологічні форми державного будівництва в Україні [Електронний ресурс] / Т. О. Бутирська. // Демократичне врядування. - 2011. - Вип. 8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DeVr_2011_8_5
|
5. |
Бутирська Т. Категорії неоплатонізму як архетипи сучасної держави [Електронний ресурс] / Т. Бутирська // Публічне управління: теорія та практика. - 2013. - Спец. вип.. - С. 23-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pubupr_2013_spets
|
6. |
Бутирська Т. О. Трансформація теми європейської інтеграції в контексті теорії і практики державного будівництва [Електронний ресурс] / Т. О. Бутирська // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2012. - Вип. 48. - С. 25-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpgvzdia_2012_48_4
|
7. |
Бутирська Т. О. Державне будівництво як відображення інтелектуального потенціалу країни [Електронний ресурс] / Т. О. Бутирська. // Державне будівництво. - 2007. - № 1(2). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DeBu_2007_1(2)__5
|
8. |
Бутирська Т. О. Взаємовідносини публічного управління та державного будівництва в рамках науки державного управління [Електронний ресурс] / Т. О. Бутирська // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія : Державне управління. - 2015. - № 4. - С. 31-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadu_2015_4_7 Проаналізовано накладення сфер публічного управління і державного будівництва, що випливає із самої сутності обох понять; підлеглий характер публічного управління щодо державного будівництва обгрунтований організаційними причинами - аморфною, хаотичною і невпорядкованою природою публічної сфери та необхідністю її організаційної підтримки, а також психологічними причинами, передусім феноменом колективного несвідомого, що виявляє природний архетип держави як форми буття. Показано надіндивідуальну природу колективної діяльності як основного процесу державного будівництва, при цьому обгрунтовано, що справедливий порядок розподілу її результатів між учасниками процесу є найважливішою передумовою успішного державного будівництва, і що саме ця умова є яскравим вираженням морально-етичного фундаменту держави і державного будівництва. В результаті аналізу концептуальних положень класичної китайської філософії виявлено "парадокс уявної порожнечі держави як форми", суть якого полягає в невидимості, невідчутності і недосяжності для свідомості більшості індивідів такої форми суспільного блага, яка б підтримувала існування і розвиток самої держави.
|
9. |
Бутирська Т. О. Формування системи елементів топологічного опису форми держави [Електронний ресурс] / Т. О. Бутирська // Публічне урядування. - 2015. - № 1. - С. 23-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pubm_2015_1_4
|
10. |
Бутирська Т. О. Специфіка застосування топологічного підходу до формування соціальної зв’язності в державі [Електронний ресурс] / Т. О. Бутирська // Публічне урядування. - 2016. - № 4. - С. 78-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pubm_2016_4_10 Розглянуто специфіку застосування топологічного підходу до формування соціальної зв'язності в державі. Проаналізовано основні методи формування соціальної зв'язності в державі: топологічний, смисло-твірний і модельний, їх переваги і недоліки, передумови їх застосування, а також взаємозв'язок між ними. Обгрунтовано провідну роль топологічного підходу як композиції при формуванні соціальної зв'язності в державі. З цих позицій розкрито основні топоси соціальної зв'язності, які розділені на дві групи: постійні та змінні. При цьому постійні топоси асоційовані з формою, а змінні – з вмістом соціальної зв'язності в державі. Розкрито тектоніку соціальної зв'язності в державі як фіксований взаємозв'язок між її постійними та змінними топосами.Рассмотрена специфика применения топологического подхода к формированию социальной связности в государстве. Проанализированы основные методы формирования социальной связности в государстве: топологический, смыслообразующий и модельный, их преимущества и недостатки, предпосылки их применения, а также взаимосвязь между ними. Ообоснована ведущая роль топологического подхода как композиции при формировании социальной связности в государстве. С этих позиций раскрыты основные топосы социальной связности, которые разделены на две группы: постоянные и переменные. При этом постоянные топосы ассоциированы с формой, а переменные – с содержанием социальной связности в государстве. Раскрыта тектоника социальной связности в государстве как фиксированная взаимосвязь между ее постоянными и переменными топосами.The specifics of implementing the topological approach for forming social cohesiveness in a state are considered in the article. The three basic methods of forming the social cohesiveness in a state are analyzed there: topological, sense forming and modeling methods, also their advantages and disadvantages, preconditions of use, interrelation among them are analyzed in the article. The leading role of the topological approach as a composition during forming the social cohesiveness in a state is proven there. The main toposes of the social cohesiveness are detailed in the article, they are divided on the two groups: permanent and variable ones. Alongside with it, permanent toposes are associated with a form, variable toposes are associated with a context of the social cohesiveness in a state. The tectonics of the social cohesiveness in a state is determined as the fixed interrelation among its permanent and variable toposes.Розглянуто специфіку застосування топологічного підходу до формування соціальної зв'язності в державі. Проаналізовано три основних методи формування соціальної зв'язності в державі: топологічний, смислоутворювальний та модельний, їх переваги і недоліки, передумови їх застосування, а також взаємозв'язок між ними. Обгрунтовано провідну роль топологічного підходу як композиції під час формування соціальної зв'язності в державі. З цих позицій розкрито основні топоси соціальної зв'язності, які поділені на дві групи: постійні й змінні. При цьому постійні топоси асоційовані з формою, а змінні - із змістом соціальної зв'язності в державі. Розкрито тектоніку соціальної зв'язності в державі як фіксований взаємозв'язок між її постійними і змінними топосами.
|
11. |
Бутирська Т. О. Специфіка застосування топологічного підходу до формування соціальної зв’язності в державі [Електронний ресурс] / Т. О. Бутирська // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія : Державне управління. - 2016. - № 4. - С. 143-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnaddy_2016_4_22 Розглянуто специфіку застосування топологічного підходу до формування соціальної зв'язності в державі. Проаналізовано основні методи формування соціальної зв'язності в державі: топологічний, смисло-твірний і модельний, їх переваги і недоліки, передумови їх застосування, а також взаємозв'язок між ними. Обгрунтовано провідну роль топологічного підходу як композиції при формуванні соціальної зв'язності в державі. З цих позицій розкрито основні топоси соціальної зв'язності, які розділені на дві групи: постійні та змінні. При цьому постійні топоси асоційовані з формою, а змінні – з вмістом соціальної зв'язності в державі. Розкрито тектоніку соціальної зв'язності в державі як фіксований взаємозв'язок між її постійними та змінними топосами.Рассмотрена специфика применения топологического подхода к формированию социальной связности в государстве. Проанализированы основные методы формирования социальной связности в государстве: топологический, смыслообразующий и модельный, их преимущества и недостатки, предпосылки их применения, а также взаимосвязь между ними. Ообоснована ведущая роль топологического подхода как композиции при формировании социальной связности в государстве. С этих позиций раскрыты основные топосы социальной связности, которые разделены на две группы: постоянные и переменные. При этом постоянные топосы ассоциированы с формой, а переменные – с содержанием социальной связности в государстве. Раскрыта тектоника социальной связности в государстве как фиксированная взаимосвязь между ее постоянными и переменными топосами.The specifics of implementing the topological approach for forming social cohesiveness in a state are considered in the article. The three basic methods of forming the social cohesiveness in a state are analyzed there: topological, sense forming and modeling methods, also their advantages and disadvantages, preconditions of use, interrelation among them are analyzed in the article. The leading role of the topological approach as a composition during forming the social cohesiveness in a state is proven there. The main toposes of the social cohesiveness are detailed in the article, they are divided on the two groups: permanent and variable ones. Alongside with it, permanent toposes are associated with a form, variable toposes are associated with a context of the social cohesiveness in a state. The tectonics of the social cohesiveness in a state is determined as the fixed interrelation among its permanent and variable toposes.Розглянуто специфіку застосування топологічного підходу до формування соціальної зв'язності в державі. Проаналізовано три основних методи формування соціальної зв'язності в державі: топологічний, смислоутворювальний та модельний, їх переваги і недоліки, передумови їх застосування, а також взаємозв'язок між ними. Обгрунтовано провідну роль топологічного підходу як композиції під час формування соціальної зв'язності в державі. З цих позицій розкрито основні топоси соціальної зв'язності, які поділені на дві групи: постійні й змінні. При цьому постійні топоси асоційовані з формою, а змінні - із змістом соціальної зв'язності в державі. Розкрито тектоніку соціальної зв'язності в державі як фіксований взаємозв'язок між її постійними і змінними топосами.
|
12. |
Бутирська Т. Концептуальні засади стратегії розвитку державного управління в Україні [Електронний ресурс] / Т. Бутирська // Актуальні проблеми державного управління. - 2012. - Вип. 1. - С. 14-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyo_2012_1_6
|
13. |
Бутирська Т. О. Аналіз дотримання принципу цілісності і збереження форми держави в її штучних і природних теоріях [Електронний ресурс] / Т. О. Бутирська. // Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування. - 2017. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttpdu_2017_2_3
|
14. |
Бутирська Т. О. Трансцендентальні та акцидентальні начала держави [Електронний ресурс] / Т. О. Бутирська. // Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування. - 2018. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttpdu_2018_2_4
|
15. |
Бутирська Т. О. Філософський огляд українського державотворення [Електронний ресурс] / Т. О. Бутирська // Теоретичні та прикладні питання державотворення. - 2011. - Вип. 8. - С. 37-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppd_2011_8_5
|
16. |
Бутирська Т. О. Фактори і параметри універсального закону розвитку держави [Електронний ресурс] / Т. О. Бутирська. // Державне будівництво. - 2017. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DeBu_2017_1_3
|
17. |
Бутирська Т. О. Пристрасть як суб’єктивне начало держави [Електронний ресурс] / Т. О. Бутирська // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Державне управління. - 2019. - Т. 30(69), № 3. - С. 1-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntvupa_2019_30(69)_3_3
|
18. |
Бутирська Т. О. Гносеологічні проблеми пізнання природи держави [Електронний ресурс] / Т. О. Бутирська. // Теорія та практика державного управління і місцевого самоврядування. - 2019. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttpdu_2019_2_3
|
19. |
Бутирська Т. О. Складові індексу якості державного управління як основа парадигми державного будівництва [Електронний ресурс] / Т. О. Бутирська, Д. І. Дзвінчук // Аспекти публічного управління. - 2017. - Т. 5, № 5-6. - С. 52-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aplup_2017_5_5-6_8
|
20. |
Бутирська Т. О. Особливості пізнання сутності держави як форми [Електронний ресурс] / Т. О. Бутирська. // Публічне адміністрування: теорія та практика. - 2019. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pandr_2019_2_3
|