Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ваксман Р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Ваксман Р. В. 
Проблеми вдосконалення законодавства України про рекламну діяльність [Електронний ресурс] / Р. В. Ваксман. // Юрист України. - 2012. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uy_2012_3_10
2.

Ваксман Р. В. 
Відмежування рекламної діяльності від суміжних понять: проблема правової кваліфікації [Електронний ресурс] / Р. В. Ваксман // Юрист України. - 2012. - № 4. - С. 61-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uy_2012_4_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 145.135 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Ваксман Р. В. 
Принципи добросовісної рекламної діяльності: завдання нормотворчої техніки [Електронний ресурс] / Р. В. Ваксман // Юрист України. - 2013. - № 1. - С. 63-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uy_2013_1_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 203.924 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Ваксман Р. В. 
Окремі проблеми правового регулювання рекламної діяльності у мережі інтернет [Електронний ресурс] / Р. В. Ваксман // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". Серія : Економічна теорія та право. - 2013. - № 2. - С. 334-335 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnyua_etp_2013_2_59
Попередній перегляд:   Завантажити - 278.178 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Ваксман Р. В. 
Заборони як правовий засіб законодавчого регулювання рекламної діяльності [Електронний ресурс] / Р. В. Ваксман // Юрист України. - 2013. - № 2. - С. 81-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uy_2013_2_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 142.849 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Ваксман Р. В. 
Проблеми господарсько-правового забезпечення надання рекламних послуг [Електронний ресурс] / Р. В. Ваксман // Форум права. - 2015. - № 3. - С. 16–20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FP_index
Попередній перегляд:   Завантажити - 334.594 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Ваксман Р. В. 
Реклама алкогольних напоїв: питання до чинного законодавчого забезпечення [Електронний ресурс] / Р. В. Ваксман // Економічна теорія та право. - 2015. - № 3. - С. 147-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnyua_etp_2015_3_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 381.666 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Ваксман Р. В. 
Окремі питання правового регулювання політичної реклами [Електронний ресурс] / Р. В. Ваксман // Теорія і практика правознавства. - 2021. - Вип. 2. - С. 162-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tipp_2021_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 609.608 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського