Пошуковий запит: (<.>A=Василик Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Василик Л. Комунікації ризику та кризи: медіативний аспект [Електронний ресурс] / Л. Василик // Діалог. - 2013. - Вип. 16. - С. 184-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dialog_2013_16_24
|
2. |
Василик Л. Є. Літературно-художні видання у контексті сучасних суспільно-культурних тенденцій [Електронний ресурс] / Л. Є. Василик // Поліграфія і видавнича справа. - 2008. - № 2. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2008_2_6 З'ясовано сучасну літературно-видавничу парадигму, простежено роль літературно-художніх газет і журналів в інформаційному українському просторі, виокремлно тенденції та наголошено на видавничих проблемах.
|
3. |
Василик Л. Є. Методологічний аспект рецепції концепту в публіцистичному тексті [Електронний ресурс] / Л. Є. Василик // Питання літературознавства. - 2006. - Вип. 72. - С. 292-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pl_2006_72_39
|
4. |
Василик Л. Є. Крос-медіа як тренд сучасної журналістики [Електронний ресурс] / Л. Є. Василик // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 52. - С. 297-300. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_52_59
|
5. |
Василик Л. Є. Концептуальність як метод інтелектуального аналізу публіцистичних текстів [Електронний ресурс] / Л. Є. Василик // Українське журналістикознавство. - 2013. - Вип. 14. - С. 5-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uzhz_2013_14_3
|
6. |
Василик Л. Є. Новітні форми редакційного маркетингу: крос-медійний аспект [Електронний ресурс] / Л. Є. Василик // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 57. - С. 114-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_57_24
|
7. |
Василик Л. Є. Екстремальна журналістика та професійна етика: журналістська колізія [Електронний ресурс] / Л. Є. Василик // Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Філологічні науки. - 2011. - Вип. 25. - С. 94-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkpnu_fil_2011_25_27
|
8. |
Василик Л. Буковинська преса міжвоєнної доби про життя в УРСР (1918—1940 рр.) [Електронний ресурс] / Л. Василик, М. Фалуш // Збірник праць Науково-дослідного центру періодики. - 2010. - Вип. 2. - С. 169-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2010_2_15
|
9. |
Василик Л. І. Леся Українка і Василь Стефаник: семантика камінного в художньому світі [Електронний ресурс] / Л. І. Василик // Прикарпатський вісник НТШ. Слово. - 2016. - № 2. - С. 200-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvntsh_sl_2016_2_25 З погляду компаративістики досліджено ідейно-художню специфіку символу камінного у творчості українських письменників В. Стефаника і Л. Українки.
|
10. |
Василик Л. Є. Роль семінарів / тренінгів у розвитку журналістської освіти в Україні [Електронний ресурс] / Л. Є. Василик // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2013. - Т. 1074, Вип. 5. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2013_1074_5_4
|
11. |
Василик Л. Україна сontra Росія: інформаційна війна за Крим [Електронний ресурс] / Л. Василик, А. Полянська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Журналістські науки. - 2018. - № 896. - С. 3-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpjn_2018_896_3
|
12. |
Василик Л. Концептуальна публіцистика та інформаційний журналізм: точки дотику [Електронний ресурс] / Л. Василик // Науковий вісник Чернівецького університету. Слов'янська філологія. - 2009. - Вип. 475-477. - С. 686-691. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchnusf_2009_475-477_116
|
13. |
Василик Л. Образ ОРДЛО в прифронтових медіа як елемент гібридної війни [Електронний ресурс] / Л. Василик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Журналістські науки. - 2019. - Вип. 3. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnulpjn_2019_3_3 Розглянуто проблему дотримання інформаційних стандартів журналістики за умов гібридної війни. Проаналізовано регіональні ЗМІ Донецької та Луганської областей як найближчі до зони конфлікту медіа, що зазнають інформаційного впливу чужої пропаганди. Увагу звернено на неприпустимість легітимізації у суспільній свідомості сепаратистських угруповань ОРДЛО, показано, як помилки журналістів сприяють російським пропагандистам в інформаційній війні проти України, актуалізовано потребу кращої кодифікації стандартів журналістики за умов інформаційної агресії. Констатовано: розділеній українській аудиторії Донеччини/Луганщини висвітлюється дуже розмита картина дійсності, у якій неможливо чітко виявити грань між правдою та брехнею, а тонкі гібридні медіа-вкиди легітимізують уявлення про різні "правди", які існують по обидві сторони конфлікту, про їх виправданість і право на існування. Українські медіа ризикують висвітлювати події в інтерпретації прес-служб "ДНР/ЛНР". Некритичне цитування представників окупаційної адміністрації як цілком допустимих джерел інформації легітимізує владу сепаратистів, подає її як таку, що відбулася. Оскільки викладення новин у ракурсах бачення російсько-окупаційних адміністрацій є елементом медіа-маніпуляцій, то українським ЗМІ частіше варто надавати слово Міністерству з питань тимчасово окупованих територій, Держприкордонслужбі, прес-штабу ООС. Основний наголос у медіа-контенті має ставитися саме на українських смислових позиціях. Поширення медіа-концептів сепаратистів, мови ворожнечі небезпечне для цілісності нашої держави і є елементом ведення гібридної війни в нашому українському медіа-просторі. Нерозуміння цього та відсутність чіткої позиції блокує подолання головних загроз національній безпеці держави.
|