Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Василькова Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Василькова Н. В. Роль держави у підвищенні міжнародної конкурентоспроможності дослідницьких університетів: досвід Німеччини [Електронний ресурс] / Н. В. Василькова // Стратегія економічного розвитку України. - 2013. - № 32. - С. 70-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2013_32_11
| 2. |
Ільницький Д. О. Циклічність у компетентнісному підході: cучасний світовий досвід [Електронний ресурс] / Д. О. Ільницький, Н. В. Василькова // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2014. - Вип. 119(2). - С. 73-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmv_2014_119(2)__10
| 3. |
Коч Н. В. Концепт-ідея як спосіб конструювання культурної реальності сучасного українського суспільства [Електронний ресурс] / Н. В. Коч, Н. І. Василькова // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Філологія. Мовознавство. - 2015. - Т. 255, Вип. 243. - С. 47-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdufm_2015_255_243_11
| 4. |
Василькова Н. В. Ключові фактори успіху університетів на глобальному ринку освітніх послуг [Електронний ресурс] / Н. В. Василькова // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2016. - № 13. - С. 335-341. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2016_13_51 Проаналізовано ключові чинники успіху в глобальній конкуренції на ринку освітніх послуг і ринку знань, розглянуто основні відмінні риси університетів, що належать до групи найсильніших у світі, які визначають як "університети світового класу". Посилення конкуренції у сфері вищої освіти, переведення її на глобальний рівень вимагають від університетів в різних країнах все більше впроваджувати в свою діяльність принципи ринковоорієнтованого управління, постійно вдосконалювати свою діяльність за всіма її напрямами. Вивчення досвіду лідерів галузі, аналіз їх сильних сторін, ідентифікування ключових факторів успіху на ринку, ознайомлення з кращими практиками, методами та інструментами є важливими напрямами маркетингових досліджень та конкурентного аналізу для будь-якої організації в умовах висококонкурентного ринку, яким сьогодні стає і ринок освітніх послуг. Розглянуто інші важливі для підвищення глобальної конкурентоспроможності вищого навчального закладу чинники.
|
|
|