Пошуковий запит: (<.>A=Ваховський Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Курило В. С. Проблеми освіти в контексті сучасних компаративних досліджень (за матеріалами ХІV Всесвітнього конгресу з компаративної освіти) [Електронний ресурс] / В. С. Курило, Л. Ц. Ваховський // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 5-6. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2012_5-6_2 На основі порівняльного аналізу виокремлено спільне й відмінне в характері й проблематиці сучасних вітчизняних і зарубіжних компаративних досліджень. Виявлено та проаналізовано головні тенденції, проблематику та розташування акцентів у дослідженнях вітчизняних та зарубіжних науковців. Охарактеризовано основні питання, розглянуті на XIV Всесвітньому конгресі з порівняльної освіти, розкрито роль порівняльної педагогіки у формуванні єдиного освітнього простору. Підкреслено необхідність розгляду педагогічних проблем з погляду соціології, філософії, економіки, психології, історії, лінгвістики та інших наукових галузей.
|
2. |
Ваховський Л. Модернізм як методологічний проект радянської педагогіки [Електронний ресурс] / Л. Ваховський // Історико-педагогічний альманах. - 2010. - Вип. 1. - С. 61-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2010_1_13 Розглянуто педагогічний зміст модернізму. Визначено основні характеристики модернізму. З'ясовано, що розвиток радянської школи та педагогіки був одним з варіантів втілення модернізму як методологічного проекту.
|
3. |
Ваховський Л. Ц. Євроінтеграція і культурний традиціоналізм у регулюванні соціальних відносин: зіткнення цінностей і цілі освіти [Електронний ресурс] / Л. Ц. Ваховський, О. М. Литвинов // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2006. - № 35. - С. 346-350. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnuvs_2006_35_58
|
4. |
Ваховський Л. Ц. Ідея університету: ретроспективний аналіз і сучасні проблеми [Електронний ресурс] / Л. Ц. Ваховський // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2017. - № 1(3). - С. 213-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2017_1(3)__32
|
5. |
Ваховський Л. Ц. Епістемологічні основи порівняльно-педагогічних досліджень К. Ушинського [Електронний ресурс] / Л. Ц. Ваховський // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2017. - № 8(2). - С. 211-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2017_8(2)__29
|
6. |
Бочарова О. А. Феномен популярності репетиторства в Польщі: причини і наслідки [Електронний ресурс] / О. А. Бочарова, Л. Ц. Ваховський // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2018. - № 1(2). - С. 28-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2018_1(2)__6
|
7. |
Ваховський Л. Ц. Методологічний потенціал інтерпретації в історико-педагогічному дослідженні [Електронний ресурс] / Л. Ц. Ваховський // Education and pedagogical sciences. - 2018. - № 1. - С. 76-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2018_1_9
|
8. |
Ваховський Л. Ц. Тіньова освіта в Україні та проблема рівності освітніх можливостей [Електронний ресурс] / Л. Ц. Ваховський, О. А. Бочарова. // Науковий вісник Донбасу. - 2018. - № 1-2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2018_1-2_7
|
9. |
Ваховський Л. Ц. Історія педагогіки як інтелектуальна історія [Електронний ресурс] / Л. Ц. Ваховський // Education and pedagogical sciences. - 2019. - № 2. - С. 69-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2019_2_9
|
10. |
Ваховський Л. Ц. Постнекласична наука й перспективи розвитку університетської освіти [Електронний ресурс] / Л. Ц. Ваховський // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2019. - № 6(2). - С. 158-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2019_6(2)__19
|
11. |
Ваховський Л. Ц. Філософська традиція раннього середньовіччя в спадщині ісидора севільського: ретрспективний аспект [Електронний ресурс] / Л. Ц. Ваховський // Філософські обрії. - 2019. - Вип. 41. - С. 34-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FiloFilo_2019_41_5
|
12. |
Ваховський Л. Ц. Теорія пізнання Карла Поппера та проблеми освіти [Електронний ресурс] / Л. Ц. Ваховський // Education and pedagogical sciences. - 2020. - № 3. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2020_3_3
|
13. |
Ваховський Л. Ц. Особливості використання парадигмального підходу в дослідженнях з історії освіти та педагогічної думки [Електронний ресурс] / Л. Ц. Ваховський // Education and pedagogical sciences. - 2021. - № 2. - С. 75-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2021_2_8
|
14. |
Курило В. С. Науковий шлях і наукові здобутки Сергія Вікторовича Савченка [Електронний ресурс] / В. С. Курило, О. І. Савченко, Л. Ц. Ваховський // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2021. - № 6(1). - С. 25-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2021_6(1)__5
|
15. |
Ваховський Л. Ц. Фасилітація в освіті: історико-педагогічний вимір [Електронний ресурс] / Л. Ц. Ваховський // Education and pedagogical sciences. - 2021. - № 3. - С. 68-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2021_3_8
|
16. |
Ваховський Л. Ц. Особливості соціального захисту дитинства в Україні (20-ті роки ХХ століття) [Електронний ресурс] / Л. Ц. Ваховський // Education and pedagogical sciences. - 2022. - № 2. - С. 82-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2022_2_9
|
17. |
Ваховський Л. Пізнавальна процедура пояснення у дослідженнях з історії освіти і педагогічної думки [Електронний ресурс] / Л. Ваховський // Український педагогічний журнал. - 2023. - № 4. - С. 96-103.
Зміст випуску Повний текст публікації буде доступним після 01.01.2025 р., через 221 днів
|