Пошуковий запит: (<.>A=Вашуленко О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Вашуленко О. П. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках геометрії за допомогою електронної наочності [Електронний ресурс] / О. П. Вашуленко // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2012. - № 1. - С. 44-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2012_1_15
|
2. |
Грига В. Ю. Оцінка стану наукових кадрів України: віковий аспект [Електронний ресурс] / В. Ю. Грига, О. С. Вашуленко // Наука та наукознавство. - 2013. - № 1. - С. 38-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NNZ_2013_1_6 Розглянуто проблему збалансованості вікової структури наукових кадрів України. Проаналізовано динаміку її змін 2002 - 2010 роки та здійснено порівняльний аналіз з аналогічними даними щодо ЄС та Росії. Визначено вплив рівня заробітної плати на чисельність вікових груп. Зроблено висновок про необхідність розробки системи заходів щодо залучення молоді в науково-технічну сферу та створення умов для розвитку наукової кар'єри з метою підвищення ефективності наукової діяльності в цілому.
|
3. |
Вашуленко О. С. Молоді науковці НАН України: стан та перспективи [Електронний ресурс] / О. С. Вашуленко // Наука та наукознавство. - 2014. - № 2. - С. 34-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NNZ_2014_2_8
|
4. |
Вашуленко О. С. Підготовка наукових кадрів: дослідження Г.М.Доброва та сучасний стан [Електронний ресурс] / О. С. Вашуленко // Наука та наукознавство. - 2011. - № 2. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NNZ_2011_2_10
|
5. |
Вашуленко О. В. Мультимедійні презентації як засіб організації повторення в початковому навчанні [Електронний ресурс] / О. В. Вашуленко // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2015. - № 3. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2015_3_9
|
6. |
Вашуленко О. Повторення як засіб формування мовної компетентності молодших школярів [Електронний ресурс] / О. Вашуленко // Початкова школа. - 2014. - № 1. - С. 8-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psh_2014_1_5
|
7. |
Вашуленко О. Урок літературного читання в 2 класі за новим підручником [Електронний ресурс] / О. Вашуленко, І. Омельченко // Початкова школа. - 2013. - № 11. - С. 5-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psh_2013_11_4
|
8. |
Вашуленко О. Орієнтовне календарне планування уроків літературного читання у 2 класі (за підручником Савченко О.Я.) [Електронний ресурс] / О. Вашуленко // Початкова школа. - 2013. - № 12. - С. 37-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psh_2013_12_14
|
9. |
Вашуленко О. В. Аналіз психологічних передумов організації повторення в початковому навчанні [Електронний ресурс] / О. В. Вашуленко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 2. - С. 198-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_2_28
|
10. |
Пацурія Н. Б. Переговорна процедура державних закупівель: підстави, перспективи та міжнародна практика застосування [Електронний ресурс] / Н. Б. Пацурія, О. І. Вашуленко // Науково-інформаційний вісник Івано-Франківського університету права імені Короля Данила Галицького. - 2015. - № 11. - С. 121-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivif_2015_11_20
|
11. |
Луговий В. І. Національна академія педагогічних наук України: 25 років служіння українському суспільству [Електронний ресурс] / В. І. Луговий, О. М. Топузов, І. Ю. Регейло, О. В. Мушка, Т. І. Куліш, О. П. Вашуленко // Український педагогічний журнал. - 2017. - № 3. - С. 15-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2017_3_4
|
12. |
Вашуленко О. С. Зміни кадрового потенціалу України: вікові аспекти [Електронний ресурс] / О. С. Вашуленко // Вісник КПНУ імені Івана Огієнка. Економічні науки. - 2009. - Вип. 2. - С. 385-390. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkpnuen_2009_2_84
|
13. |
Вашуленко О. Типи і структура уроків навчання грамоти (читання) [Електронний ресурс] / О. Вашуленко // Початкова школа. - 2014. - № 12. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psh_2014_12_4
|
14. |
Вашуленко О. С. Зарубіжний досвід роботи з науковою молоддю на прикладі молодіжних академій [Електронний ресурс] / О. С. Вашуленко // Наука та наукознавство. - 2018. - № 1. - С. 61-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NNZ_2018_1_7 Зарубіжний досвід роботи з науковою молоддю проаналізовано на прикладі діяльності молодіжних академій в різних країнах світу. Наведено інформацію про історію створення Молодої академії в Німеччині, молодіжних академій в деяких інших країнах, Глобальної молодіжної академії, їх завдання, умови членства, а також заходи щодо заохочення талановитої молоді до наукової діяльності. Згідно з результатами дослідження, молодіжні академії функціонують у більш ніж 40 країнах світу. Досвід України у створенні молодіжних структур у науці показано на прикладі діяльності рад молодих учених. На підставі проведеного аналізу зроблено висновок щодо актуальності створення в Україні організації, подібної до молодіжної академії.
|
15. |
Вашуленко О. П. Особливості добору системи вправ у підручнику з геометрії для ліцею на рівні стандарту [Електронний ресурс] / О. П. Вашуленко, Е. Г. Сердюк // Проблеми сучасного підручника. - 2018. - Вип. 21. - С. 73-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2018_21_9
|
16. |
Вашуленко О. С. Еволюція залежності публікаційної активності вчених від віку за останні півстоліття [Електронний ресурс] / О. С. Вашуленко, О. П. Костриця, О. С. Попович // Вісник Національної академії наук України. - 2019. - № 3. - С. 79-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2019_3_11 Досліджено зміни публікаційної активності дослідників НАН України з віком. Проаналізовано перелік наукових публікацій 118 дійсних членів НАН України і кількох десятків докторів наук, які не є членами Академії. Встановлено, що максимум публікаційної активності вчених настає в середньому у віці 55 - 65 років, тобто на 20 - 25 років пізніше, ніж це спостерігалося у першій половині ХХ ст. На основі аналізу хронологічних показників друкованих праць зроблено висновок, що найбільш цитовані роботи здебільшого публікуються у віці від 55 до 59 років. Автори пояснюють це тим, що за останні півстоліття у характері наукової праці і в самій науці відбулися істотні зміни, які потребують внесення певних коректив в управління науковими колективами та кадрову політику в науці.
|
17. |
Жабін С. О. Аналіз анкетування молодих учених НАН України у 2015 р. [Електронний ресурс] / С. О. Жабін, О. Казьміна, О. С. Вашуленко, О. С. Соснов // Наука та наукознавство. - 2016. - № 2. - С. 62-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NNZ_2016_2_8
|
18. |
Кавуненко Л. П. Інтеграція України та країн СНД у європейський науковий простір: досвід участі у рамкових програмах ЄС [Електронний ресурс] / Л. П. Кавуненко, О. Г. Черногаєва, О. С. Вашуленко // Наука, технології, інновації. - 2019. - № 2. - С. 54-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/STI_2019_2_9
|
19. |
Вашуленко О. В. Реалізація завдань змістових ліній початкового курсу мовно-літературної освіти у підручнику з читання [Електронний ресурс] / О. В. Вашуленко // Проблеми сучасного підручника. - 2019. - Вип. 23. - С. 35-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2019_23_5
|
20. |
Вашуленко О. П. Принципи добору системи вправ до підручника з геометрії для ліцею [Електронний ресурс] / О. П. Вашуленко, Е. Г. Сердюк // Проблеми сучасного підручника. - 2019. - Вип. 23. - С. 47-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2019_23_6 Обгрунтовано дидактичні принципи добору системи вправ з геометрії в основній школі та психолого-методичні вимоги до їх реалізації з урахуванням дидактичних принципів навчання, цілей і вимог до результатів навчання геометрії в основній школі, особливостей навчальної пізнавальної діяльності учнів відповідної вікової категорії, систематизації різних підходів до побудови системи навчальних вправ.
|
| |