Пошуковий запит: (<.>A=Ведмідь Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Мазаракі А. А. Санаторно-курортні та оздоровчі підприємства: структурні параметри розвитку [Електронний ресурс] / А. А. Мазаракі, Н. І. Ведмідь // Економіка розвитку. - 2013. - № 3. - С. 51-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecro_2013_3_15
|
2. |
Ведмідь Н. І. Методика побудови базових сегментів споживачів санаторно-курортних та оздоровчих послуг з урахуванням сервісної компоненти [Електронний ресурс] / Н. І. Ведмідь // Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Економіка. - 2013. - Вип. 5. - С. 49-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_ek_2013_5_9
|
3. |
Ведмідь Н. І. Функціонально-цільове наповнення санаторно-курортної та оздоровчої послуги в ієрархії потреб [Електронний ресурс] / Н. І. Ведмідь // Економiчний часопис-XXI. - 2013. - № 1-2(1). - С. 91-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2013_1-2(1)__28
|
4. |
Ведмідь Н. Методологічні основи типізації суб’єктів санаторно-курортної діяльності [Електронний ресурс] / Н. Ведмідь // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2012. - № 6. - С. 72-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2012_6_9
|
5. |
Ведмідь Н. Санаторно-курортні та оздоровчі підприємства: галузевий аспект [Електронний ресурс] / Н. Ведмідь // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2013. - № 3. - С. 32-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2013_3_4
|
6. |
Мазаракі А. Сервісна концепція управління підприємствами санаторно-курортної сфери [Електронний ресурс] / А. Мазаракі, Н. Ведмідь // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2013. - № 5. - С. 5-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2013_5_2 Викладено науково-методологічний базис концепції сервісного управління санаторно-курортними та оздоровчими підприємствами: надано авторське трактування поняття "сервісне управління", характеристику основних структурних складових концепції і визначено головну мету, суб'єкт та об'єкт управління, завдання, принципи та методичні засади реалізації основних положень.
|
7. |
Мазаракі А. А. Семантичне моделювання сервісного управління санаторно-курортними та оздоровчими підприємствами (англійською мовою) [Електронний ресурс] / А. А. Мазаракі, Н. І. Ведмідь // Економiчний часопис-XXI. - 2013. - № 7-8(1). - С. 80-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecchado_2013_7-8(1)__22
|
8. |
Ведмідь Н. І. Сервісні аттрактори як умова формування якості сервісу санаторно-курортних та оздоровчих підприємств [Електронний ресурс] / Н. І. Ведмідь // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. Серія 1 : Економіка. - 2013. - Вип. 2. - С. 125-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NvChdieu_2013_2_20 Розкрито сутність термінів "сервісні аттрактори" та "сервісна наповнюваність санаторно-курортної та оздоровчої послуги". Запропоновано модель динаміки якості сервісу та відповідний їй рівень задоволеності, який дозволяє забезпечити бажаний цільовий попит на санаторно-курортні та оздоровчі послуги.
|
9. |
Босовська М. В. Автоматизація процесу управління якістю на підприємствах готельного господарства [Електронний ресурс] / М. В. Босовська, Н. І. Ведмідь // Вісник Маріупольського державного університету. Сер. : Економіка. - 2011. - Вип. 1. - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_ek_2011_1_15
|
10. |
Мельниченко С. Технології Інтернет-маркетингу на підприємствах санаторно-курортного бізнесу [Електронний ресурс] / С. Мельниченко, Н. Ведмідь // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. - 2009. - № 6. - С. 94-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2009_6_12
|
11. |
Ведмідь Н. Санаторно-курортний комплекс як системний об’єкт наукового пізнання [Електронний ресурс] / Н. Ведмідь // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 36(1.2). - С. 43-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2014_36(1
|
12. |
Ведмідь Н. І. Інтегральна оцінка ефективності сервісного управління санаторно-курортних та оздоровчих підприємств [Електронний ресурс] / Н. І. Ведмідь // Бізнес Інформ. - 2013. - № 8. - С. 331-336. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_8_58 На сучасному етапі розвитку санаторно-курортних та оздоровчих підприємств спостерігається підвищений інтерес до проблем ефективності сервісної діяльності. Мета роботи - наукове обгрунтування методологічних засад дослідження ефективності сервісного управління санаторно-курортних та оздоровчих підприємств. Обгрунтовано необхідність використання кваліметричних методів аналізу під час розрахунку показників ефективності сервісного управління санаторно-курортними та оздоровчими підприємствами. Запропоновано методику оцінки ефективності сервісного управління, що включає: побудову багаторівневої ієрархічної структури показників, які покладено в основу інтегральної оцінки ефективності сервісного управління санаторно-курортними та оздоровчими підприємствами на основі принципів і методів кваліметричного аналізу, та узагальнено формулу її обчислення.
|
13. |
Ведмідь Н. І. Сервісно-орієнтоване сегментування: методичні та практичні аспекти [Електронний ресурс] / Н. І. Ведмідь // Інвестиції: практика та досвід. - 2013. - № 15. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2013_15_10
|
14. |
Ведмідь Н. І. Тривімірна структура системи сервісного управління санаторно-курортними та оздоровчими підприємствами [Електронний ресурс] / Н. І. Ведмідь. // Ефективна економіка. - 2013. - № 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2013_5_31
|
15. |
Ведмідь Н. І. Сервісна концепція: еволюція та пріоритети імплементації [Електронний ресурс] / Н. І. Ведмідь. // Ефективна економіка. - 2013. - № 6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2013_6_64
|
16. |
Ведмідь Н. І. Критерії сегментації ринку санаторно-курортних та оздоровчих послуг [Електронний ресурс] / Н. І. Ведмідь // Економіка та держава. - 2013. - № 6. - С. 46-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2013_6_15
|
17. |
Ведмідь Н. І. Санаторно-курортна і оздоровча сфера в Україні: структура та особливості надання послуг іноземним туристам [Електронний ресурс] / Н. І. Ведмідь // Інвестиції: практика та досвід. - 2012. - № 24. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2012_24_11
|
18. |
Босовська М. В. Теоретичні засади формування ресторанних мереж [Електронний ресурс] / М. В. Босовська, Н. І. Ведмідь, О. В. Косар // Економіка та держава. - 2017. - № 12. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2017_12_7
|
19. |
Бойко М. Транзитивність національної туристичної системи [Електронний ресурс] / М. Бойко, Н. Ведмідь, А. Охріменко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2018. - № 5. - С. 55–69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2018_5_6 Досліджено сутність і прояви транзитивності національної туристичної системи (НТС). Надано визначення транзитивності НТС та розкрито її ознаки. Враховуючи глобальні та локальні чинники, що впливають на розвиток НТС, представлено часові та структурні параметри транзитивності НТС. Запропоновано механізм транзитивності НТС. Обгрунтовано, що необхідність зростання конкурентоспроможності та адаптації НТС до міжнародних соціально-економічних процесів зумовлює її орієнтацію та важливість врахування принципів транзитивності.
|
20. |
Босовська М. В. Мультиатрибутивний підхід до оцінки результативності управління інтеграційними процесами туристичних підприємств [Електронний ресурс] / М. В. Босовська, М. Г. Бойко, Н. І. Ведмідь, О. В. Полтавська // Економіка та держава. - 2019. - № 2. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2019_2_7
|
| |