Пошуковий запит: (<.>A=Вербицький В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 63
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Вербицький В. А. Фізичне виховання і спорт на Півдні України (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.): Історіографія проблеми [Електронний ресурс] / В. А. Вербицький // Південний архів. Сер. : Історичні науки. - 2008. - Вип. 28-29. - С. 194-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pain_2008_28-29_22 Досліджено процес становлення й етапи розвитку практики фізичного виховання та спорту у середніх навчальних закладах Херсонської губернії у 1864 - 1917 рр. Проаналізовано соціальні та громадсько-політичні умови впровадження уроків фізичної культури у систему середньої освіти. Висвітлено офіційну політику уряду у галузі шкільного фізичного виховання. Проаналізовано стан і простежено динаміку розвитку фізичної культури та спорту у гімназіях і реальних училищах. Розглянуто організаційні форми та зміст фізичного виховання у середніх навчальних закладах Півдня України. Досліджено процес формування педагогічних кадрів, систему їх підготовки, охарактеризовано соціальний склад і матеріальне становище вчителів фізкультури. Розглянуто питання фінансового, матеріально-технічного та програмно-методичного забезпечення процесу фізичного виховання. З'ясовано, що становлення фізичної культури у середніх школах південного регіону України відбувалось на тлі процесів, які проходили в освітніх установах Російської імперії, але мали свої специфічні особливості. Зроблено висновок, що Одеський навчальний округ займав лідируючі позиції у фізичному вихованні учнів, розкрито його суттєву роль у становленні шкільної системи фізичного виховання в Україні у дореволюційний період.
|
2. |
Сахно В. П. До питання про розробку математичної моделі легкового автомобіля з урахуванням крену [Електронний ресурс] / В. П. Сахно, В. Г. Вербицький, А. В. Костенко, О. С. Волохов, Д. М. Ященко // Управління проектами, системний аналіз і логістика. Технічна серія. - 2011. - Вип. 8. - С. 166-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upsal_2011_8_45
|
3. |
Вербицький В. В. Сутність управління навчальним закладом [Електронний ресурс] / В. В. Вербицький. // Науковий вісник Донбасу. - 2010. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2010_3_3
|
4. |
Вербицький В. А. Фізичне виховання у середніх навчальних закладах Півдня України в 60-70-х рр. ХІХ ст. [Електронний ресурс] / В. А. Вербицький // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили]. Сер. : Історія. - 2009. - Т. 104, Вип. 91. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdui_2009_104_91_6
|
5. |
Вербицький В. А. Особливості фізичного виховання у навчальних закладах Півдня України в роки Першої світової війни [Електронний ресурс] / В. А. Вербицький // Наукові праці Чорноморського державного університету ім. Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія". Сер. : Історичні науки. - 2009. - Т. 94, Вип. 81. - С. 159-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdui_2009_94_81_31
|
6. |
Плахотнік О. Тенденції становлення та розвитку позашкільної еколого-натуралістичної освіти в Україні [Електронний ресурс] / О. Плахотнік, В. Вербицький // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2007. - № 21. - С. 163-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2007_21_27
|
7. |
Вербицький В. В. Роль рослин в оптимізації довкілля [Електронний ресурс] / В. В. Вербицький // Запорожский медицинский журнал. - 2008. - № 2(2). - С. 37-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zmzh_2008_2(2)__16
|
8. |
Дорошенко О. Ю. Вплив поверхні кочення на коливання та стійкість динамічної системи колесо-рейка [Електронний ресурс] / О. Ю. Дорошенко, В. О. Демченко, В. Г. Вербицький // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Сер. : Транспортні системи і технології. - 2013. - Вип. 23. - С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2013_23_3
|
9. |
Іваній І. В. Структура та зміст фізичної культури особистості [Електронний ресурс] / І. В. Іваній, В. В. Вербицький // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 5. - С. 79-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_5_12
|
10. |
Вербицький В. В. Який спосіб ефективніший [Електронний ресурс] / В. В. Вербицький // Збірник наукових праць [Інституту цукрових буряків УААН]. - 2000. - Вип. 3. - С. 216-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpicb_2000_3_39
|
11. |
Вербицький В. Провідні ідеї педагогіки А. С. Макаренка в сучасній системі виховання [Електронний ресурс] / В. Вербицький // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 4. - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_4_30
|
12. |
Вербицький В. А. Діяльність "потішного” руху на території Одеського навчального округу та його значення в розвитку шкільного фізичного виховання [Електронний ресурс] / В. А. Вербицький // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 1. - С. 9–13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_1_5
|
13. |
Вербицький В. Г. Результати дослідження курсової стійкості руху експериментального автопоїзда [Електронний ресурс] / В. Г. Вербицький, А. Є. Бондаренко, А. В. Куплінов, Ю. М. Стрільник, М. М. Макійов // Наукові нотатки. - 2010. - Вип. 28. - С. 91-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2010_28_19
|
14. |
Вербицький В. Г. Математична модель сідельного автопоїзда з керованим напівпричепом [Електронний ресурс] / В. Г. Вербицький, Д. Л. Мойся // Наукові нотатки. - 2010. - Вип. 28. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2010_28_20
|
15. |
Вербицький В. Г. До питання про визначення характеристик поворотності легкового автомобіля [Електронний ресурс] / В. Г. Вербицький, А. В. Костенко, А. М. Єфименко, Р. А. Кулієв, О. В. Медведкова, Н. А. Турчина // Наукові нотатки. - 2010. - Вип. 29. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2010_29_12
|
16. |
Бабак О. В. Потенціали ядерної взаємодії дейтронів з важкими ядрами в моделі однократної згортки [Електронний ресурс] / О. В. Бабак, В. П. Вербицький, О. Д. Григоренко // Ядерна фізика та енергетика. - 2013. - Т. 14, № 3. - С. 247-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/yadf_2013_14_3_7 Побудовано потенціал взаємодії дейтронів з важкими ядрами за підбар'єрних енергій у межах моделі однократної згортки з використання комплексного потенціалу динамічної поляризовності. Показано, що врахування скінченності розмірів налітаючої частинки призводить до значного посилення ядерної взаємодії в периферійній області. Розраховано перерізи пружного розсіяння дейтронів ядрами свинцю за енергій 7, 7,3 і 8 МеВ. Результати розрахунків порівняно з експериментальними даними. Обчислення перерізів виконано без варіації будь-яких параметрів.
|
17. |
Сахно В. П. Вплив стабілізуючого моменту шин на курсову стійкість руху автомобіля [Електронний ресурс] / В. П. Сахно, В. Г. Вербицький, А. В. Костенко, Н. Л. Белевцова, А. М. Єфименко // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2010. - № 21(1). - С. 180-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2010_21(1)__45
|
18. |
Сахно В. П. До питання про методи дослідження курсової стійкості легкового автомобіля [Електронний ресурс] / В. П. Сахно, В. Г. Вербицький, А. В. Костенко, Н. Л. Белевцова, Д. М. Ященко // Вісник [Національного транспортного університету]. - 2010. - № 21(1). - С. 183-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vntu_2010_21(1)__46
|
19. |
Вербицький В. Центральному штабу юннатів та юннатівському рухові в Україні – 85! [Електронний ресурс] / В. Вербицький, Л. Манорик // Рідна школа. - 2010. - № 10. - С. 3-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_10_3 Висвітлено багаторічний досвід навчально-виховної діяльності Національного еколого-натуралістичного центру (НЕНЦ), яка спрямована на формування гармонійно розвиненої особистості, розкриття творчого потенціалу особистості дитини в галузі біології, екології та сільськогосподарського дослідництва. Детально розглянуто напрями роботи педагогічного колективу НЕНЦ: дослідницько-експериментальний, навчально-виховний, організаційно-методичний, проведення курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників позашкільних закладів освіти, участь у проведенні виставок та реалізації міжнародних освітніх проектів. Викладено основні форми співпраці НЕНЦ з науково-дослідними установами, ВНЗ та громадськими організаціями.Освещен многолетний опыт учебно-воспитательной деятельности Национального эколого-натуралистического центра, которая направлена на формирование гармонически развитой личности, раскрытие творческого потенциала личности ребёнка в области биологии, экологии и сельского хозяйства. Подробно рассмотрены направления работы педагогического коллектива НЭНЦ: исследовательско-экспериментальное, учебно-воспитательное, организационно-методическое, проведение курсов повышения квалификации педагогических работников внешкольных учебных заведений, участие в проведении выставок и реализации международных образовательных проектов. Изложены основные формы сотрудничества НЭНЦ с научно-исследовательскими учреждениями, ВУЗ и общественными организациями.This article reviews the long experience of educational activities of the National Ecology and Nature Center (NENC), which focuses on the child's creativity in biology, ecology and agricultural research.
|
20. |
Вербицький В. Технологізація навчально-виховного процесу в позашкільному освітньому просторі як принцип виховання особистості [Електронний ресурс] / В. Вербицький // Рідна школа. - 2010. - № 10. - С. 12-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_10_4 Визначено сутність поняття "технологізація" у сфері навчання і виховання, яка є суттєвою ознакою сучасних інноваційних процесів. Наведено класифікацію рівнів функціонування педагогічної технології: загальнопедагогічний, предметно-методичний, локальний (модульний). З'ясовано сутнісні ознаки понять "освітня технологія" та "педагогічна технологія". Педагогічні технології згруповано за рівнем застосування, провідним чинником психічного розвитку, філософською основою, науковою концепцією засвоєння досвіду ставленням до дитини, орієнтацією на особистісні структури, типом організації та управління пізнавальною діяльністю. На прикладі діяльності Національного еколого-натуралістичного центру (НЕНЦ), який є потужним позашкільним навчальним закладом та організатором різноманітних екологічних масових заходів розглянуто особливості впровадження сучасних педагогічних технологій у навчально-виховний процес позашкільного навчального закладу та визначено їх роль у вихованні особистості.Определена сущность понятия "технологизация" в сфере обучения и воспитания, которая является существенным признаком современных инновационных процессов. Приведена классификация уровней функционирования педагогической технологии: общепедагогический, предметно-методический, локальный (модульный). Выяснены сущностные признаки понятий "образовательная технология" и "педагогическая технология". Педагогические технологии сгруппированы по уровню применения, ведущему фактору психического развития, философской основе, научной концепции усвоения опыта, отношению к ребенку, ориентации на личностные структуры, типу организации и управления познавательной деятельностью. На примере деятельности Национального эколого-натуралистического центра (НЭНЦ), который является мощным внешкольным учебным заведением и организатором разнообразных экологических массовых мероприятий, рассмотрены особенности внедрения современных педагогических технологий в учебно-воспитательный процесс внешкольного учебного заведения и определена их роль в воспитании личности.The article defines the essence of лtechnologization» concerning the development in industrial and social spheres. The classification of educational technologies is given and their intrinsic features are determined. The features of the implementation of modern educational technologies in extracurricular educational process and their role in education of the individual are shown on the example of the National Ecology and Nature Center (NENC).
|
| |