Пошуковий запит: (<.>A=Вергун І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Штаюра С. Оцінка водневої деградації конструкційних матеріалів за двовісного навантаження [Електронний ресурс] / С. Штаюра, Ю. Мольков, І. Вергун // Машинознавство. - 2008. - № 2. - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/maz_2008_2_8
|
2. |
Вергун І. Визначення тріщиностійкосісті арматурного прокату і зварного з’єднання [Електронний ресурс] / І. Вергун // Машинознавство. - 2010. - № 3-4. - С. 20-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/maz_2010_3-4_4
|
3. |
Іваницький Я. Л. Дослідження кінетики втомної макротріщини за поперечного зсуву [Електронний ресурс] / Я. Л. Іваницький, Т. М. Ленковський, І. А. Вергун, С. Т. Штаюра // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2016. - Т. 52, № 3. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2016_52_3_9 Досліджено кінетику зсувної макротріщини за втомного руйнування поперечним зсувом термозміцненої сталі 65Г троостито-сорбітної структури за низько-, середньо- та високоамплітудних циклічних навантажень. Побудовано кінетичну діаграму втомного руйнування з врахуванням тертя берегів зсувної тріщини в діапазоні швидкостей її росту до 6 порядків. На основі побудованої графічної залежності визначено основні та додаткові характеристики циклічної тріщиностійкості. Досліджено контактну взаємодію берегів втомної тріщини та фрактографічні особливості руйнування за низько- та високоамплітудного деформування циклічним поперечним зсувом.
|
4. |
Гулай О. Використання інтегровного курсу при формуванні дослідницької компетентності учнів в циклі природничих дисциплін [Електронний ресурс] / О. Гулай, І. Вергун, О. Трифонова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2016. - Вип. 12(1). - С. 55-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2016_12(1)__12
|
5. |
Вергун І. Формування дослідницької компетентності під час навчання фізики з використанням ІКТ [Електронний ресурс] / І. Вергун, Р. Вергун, О. Трифонова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2016. - Вип. 10(2). - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2016_10(2)__11
|
6. |
Вергун І. В. Методика навчання оптики на засадах білінгвального підходу в старшій школі [Електронний ресурс] / І. В. Вергун, О. М. Трифонова, С. П. Величко // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 168. - С. 61-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2018_168_15
|
7. |
Садовий М. І. Методика навчання фізико-технічних дисциплін на засадах білінгвального підходу [Електронний ресурс] / М. І. Садовий, Л. П. Суховірська, О. М. Трифонова, І. В. Вергун // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 81(1). - С. 77-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2018_81(1)__16
|
8. |
Вергун І. В. Дидактичні умови впровадження білінгвального підходу в навчанні фізики в старшій школі [Електронний ресурс] / І. В. Вергун, О. М. Трифонова // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 173(2). - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2018_173(2)__14
|
9. |
Вергун І. В. Визначення рівня володіння компетентністю спілкування іноземними мовами для ефективного впровадження білінгвального підходу навчання фізики [Електронний ресурс] / І. В. Вергун // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 177(1). - С. 87-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2019_177(1)__19
|
10. |
Вергун І. В. Мова фізики як основний засіб впровадження білінгвального підходу [Електронний ресурс] / І. В. Вергун // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2019. - Вип. 25. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2019_25_13
|
11. |
Вергун І. В. Методика навчання фізики старшокласників в умовах відкритого білінгвально-орієнтованого освітнього середовища [Електронний ресурс] / І. В. Вергун // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 183. - С. 180-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2019_183_43
|
12. |
Вергун І. Організація лабораторних робіт з фізики у відкритому білінгвально-орієнтованому освітньому середовищі [Електронний ресурс] / І. Вергун // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 2. - С. 30-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2020_2_5
|
13. |
Вергун І. В. Методика навчання наскрізних понять з фізики на основі білінгвального підходу [Електронний ресурс] / І. В. Вергун // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2020. - Вип. 191. - С. 227-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2020_191_56
|
14. |
Вергун І. Засоби навчання як основний елемент упровадження відкритого білінгвальноорієнтованого освітнього середовища під час викладання фізики [Електронний ресурс] / І. Вергун // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 27(1). - С. 230-234. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_27(1)__42
|
15. |
Вергун І. В. Розв’язування компетентнісних задачі на основі білінгвального підходу на уроках фізики [Електронний ресурс] / І. В. Вергун // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 198. - С. 209-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2021_198_50
|
16. |
Вергун І. В. Дистанційне навчання фізики на засадах білінгвального підходу [Електронний ресурс] / І. В. Вергун // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 48(1). - С. 55-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_48(1)__13
|
17. |
Садовий М. І. Методика формування інноваційного напряму дослідження полілінгвального навчання [Електронний ресурс] / М. І. Садовий, О. М. Трифонова, І. В. Вергун // Наукові записки Малої академії наук України. - 2023. - № 1. - С. 80-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2023_1_12 Стаття присвячена дослідженню важливої проблеми окреслення теоретичних основ та визначення методичних засад полілінгвального навчання здобувачів освіти. Наведено дослідження еволюції становлення полілінгвальної системи навчання. Під час вивчення стану розвитку багатомовної освіти на нинішньому етапі з'ясовано низку суперечностей між теоретичними висновками дослідників і практикою. Автори статті вбачають, що завдання полягає насамперед у формуванні структурнологічної схеми моделі полілінгвального навчання, яка містить блоки: мовні підходи до організації навчання, концепцію полілінгвального навчання, компоненти дидактичної моделі полілінгвального навчання, компоненти адаптованого соціального досвіду, методичне забезпечення полілінгвального навчання, європейську систему мовної компетентності, принципи полілінгвального навчання. Принципи моделі дають змогу побудувати іншомовне предметно-фахове середовище навчання, яке охоплює показники концепції полілінгвального навчання, компоненти дидактичної моделі полілінгвального навчання, компоненти адаптованого соціального досвіду. Дослідження засвідчило, що методичне забезпечення полілінгвального навчання охоплює широке коло показників. Природничі науки спрямовані на пізнання Природи. Наукові знання формують компоненти інтелектуального розвитку особистості. У сукупності природничі науки, їх лінгвістичні стереотипи разом з математичними методами моделювання та цифровими технологіями проникають у всі загальнонаукові, технічні та спеціальні дисципліни. Значна частина термінології і символів є інтернаціональними. Тому викладач, який володіє "природничо-науковою іноземною мовою", має розвинену комунікативну компетентність у професійній сфері. Загалом запропонована система може бути використана для теоретичного обгрунтування інноваційного методу освоєння навчальних дисциплін іншою мовою в закладах загальної середньої освіти, закладах вищої освіти.
|