Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Вернюк Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
1.

Новак І. М. 
Умови забезпечення сприятливого інвестиційного клімату в Україні [Електронний ресурс] / І. М. Новак, Н. О. Вернюк // Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва. - 2012. - Вип. 81(2). - С. 246-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zhpumus_2012_81(2)__34
Попередній перегляд:   Завантажити - 298.952 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Вернюк Н. О. 
Організаційно-економічні засади управління ефективністю виробництва продукції сільськогосподарськими підприємствами [Електронний ресурс] / Н. О. Вернюк // Економіка та управління АПК. - 2014. - № 1. - С. 118-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecupapk_2014_1_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 280.419 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Вернюк Н. О. 
Логістичний аутсорсинг як чинник глобальних конкурентних переваг [Електронний ресурс] / Н. О. Вернюк, І. М. Новак, О. О. Школьний // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 7. - С. 184-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_7_21
Ідентифіковано позитивні риси та недоліки логістичного аутсорсингу, проаналізовано рейтинг аутсорсингових бізнес-процесів в Україні, виявлено чинники привабливості України для зарубіжних аутсорсингових компаній; визначено фактори, що стримують розвиток логістичного аутсорсингу. З метою підтримки глобальних конкурентних переваг вітчизняних компаній рекомендовано застосування регуляторних механізмів, які б сприяли збільшенню кількості спеціалізованих фірм, що надають підприємствам разові та довгострокові логістичні аутсорсингові послуги.
Попередній перегляд:   Завантажити - 247.521 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Вернюк Н. О. 
Інноваційні підходи до логістичного аутсорсингу як чинника глобальних конкурентних переваг [Електронний ресурс] / Н. О. Вернюк, І. М. Новак, Н. О. Петренко // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2016. - Т. 21, Вип. 9. - С. 50-54 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2016_21_9_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 398.166 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Вернюк Н. О. 
Деякі аспекти формування стратегії управління інвестиційною уразливістю підприємств АПК [Електронний ресурс] / Н. О. Вернюк // Бізнес-навігатор. - 2011. - № 3. - С. 165-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2011_3_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 600.627 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Варченко О. М. 
Формування системи збалансованих показників як інструменту стратегічного управління підприємств цукрової промисловості [Електронний ресурс] / О. М. Варченко, Н. О. Вернюк // Економіка та управління АПК. - 2018. - № 2. - С. 54-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecupapk_2018_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 8.377 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Пітель Н. 
Формування системи маркетингового менеджменту підприємствами АПК в умовах розвитку міжнародного бізнесу [Електронний ресурс] / Н. Пітель, Н. Вернюк // Науковий вісник [Одеського національного економічного університету]. - 2015. - № 12. - С. 148-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nv_2015_12_14
Проаналізовано сучасні тенденції зовнішньої торгівлі України товарами та, зокрема, продукцією АПК. Обгрунтовано, що застосування системи маркетингового менеджменту в зовнішньоекономічній діяльності підприємств є одним із інструментів підвищення їх міжнародної конкурентоспроможності. За умов глобалізації маркетингове управління підприємствами АПК розвивається з урахуванням загальносвітових тенденцій, які передбачають стратегічне бачення, креативні підходи, інтерактивні засоби зв'язку та інтернет-технології, індивідуалізацію маркетингу, прямий зв'язок із споживачами, програми лояльності. З метою підвищення міжнародної конкурентоспроможності та більш повного використання експортного потенціалу маркетинговий менеджмент підприємств АПК-суб'єктів міжнародного бізнесу повинен формуватись на базі чотирьох взаємодоповнюючих підсистем: інформаційного забезпечення, агромаркетингових досліджень, інфраструктури маркетингового менеджменту, системи стратегічного й оперативного управління. Лише комплексне функціонування даних підсистем сприятиме підвищенню прибутковості і міжнародної конкурентоспроможності підприємств АПК за умов розвитку міжнародних ділових операцій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 198.28 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Варченко О. М. 
Особливості формування маркетингових каналів розподілу сільськогосподарської продукції особистого селянського господарства (ОСГ) [Електронний ресурс] / О. М. Варченко, І. О. Герасименко, О. В. Дмитрик, Н. О. Вернюк // Економіка та управління АПК. - 2021. - № 1. - С. 198-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecupapk_2021_1_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 902.102 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Вернюк Н. В. 
Притчевий епос: жанрові особливості, едиції та рецепції [Електронний ресурс] / Н. В. Вернюк // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2018. - Вип. 37(1). - С. 19-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2018_37(1)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 412.056 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Вернюк Н. О. 
Регулювання інноваційного розвитку аграрного сектору України [Електронний ресурс] / Н. О. Вернюк, М. І. Дяченко. // Ефективна економіка. - 2021. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2021_4_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 214.654 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Варченко О. М. 
Обґрунтування розвитку моделей маркетингової діяльності аграрних підприємств в умовах невизначеності [Електронний ресурс] / О. М. Варченко, О. О. Варченко, Н. О. Вернюк // Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва. - 2022. - Вип. 100(2). - С. 28-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zhpumus_2022_100(2)__5
Попередній перегляд:   Завантажити - 846.204 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Варченко О. М. 
Пріоритетні напрями розвитку кооперації в ланцюгах поставок агропродовольчої продукції [Електронний ресурс] / О. М. Варченко, О. О. Варченко, Н. О. Вернюк // Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва. - 2022. - Вип. 101(2). - С. 65-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zhpumus_2022_101(2)__9
Попередній перегляд:   Завантажити - 900.667 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Шуст О. А. 
Зовнішньоекономічна діяльність суб’єктів АПК України в умовах зростання загроз і підйомів [Електронний ресурс] / О. А. Шуст, О. М. Варченко, Д. Ф. Крисанов, О. О. Варченко, Н. О. Вернюк // Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва. - 2022. - Вип. 101(2). - С. 172-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zhpumus_2022_101(2)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.116 Mb    Зміст випуску     Цитування
14.

Варченко О. М. 
Логістичні розподільчі центри як інструмент залучення дрібних сільськогосподарських виробників у агропродовольчі ланцюги постачання [Електронний ресурс] / О. М. Варченко, О. О. Варченко, Н. О. Вернюк // Економіка та управління АПК. - 2022. - № 2. - С. 87-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecupapk_2022_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 472.921 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Бойко Є. О. 
Економічна турбулентність агровиробництва в умовах воєнного стану та стратегічні вектори розвитку в період повоєнного відновлення [Електронний ресурс] / Є. О. Бойко, І. О. Іртищева, Н. О. Вернюк, О. С. Бойко // Актуальні проблеми інноваційної економіки та права. - 2023. - № 3. - С. 18-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apie_2023_3_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 263.806 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Вернюк Н. О. 
Роль потенційних зарубіжних інвесторів в розвитку економіки України в умовах війни [Електронний ресурс] / Н. О. Вернюк, М. І. Дяченко // Економіка та управління АПК. - 2023. - № 1. - С. 52-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecupapk_2023_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 573.199 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського