Пошуковий запит: (<.>A=Вертієнко Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Вертієнко Г. В. Перша Ватиканська конференція із саркофагів [Електронний ресурс] / Г. В. Вертієнко, М. О. Тарасенко // Східний світ. - 2013. - № 4. - С. 194-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SkhS_2013_4_23
|
2. |
Вертієнко Г. В. Ритуальний сон у контексті скіфського щорічного свята [Електронний ресурс] / Г. В. Вертієнко // Східний світ. - 2013. - № 2-3. - С. 132-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SkhS_2013_2-3_18
|
3. |
Вертієнко Г. В. Клинкова зброя в Молодшій Авесті [Електронний ресурс] / Г. В. Вертієнко // Східний світ. - 2013. - № 1. - С. 130-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SkhS_2013_1_21
|
4. |
Вертієнко Г. В. Про одну форму царського farnah у скіфів [Електронний ресурс] / Г. В. Вертієнко // Східний світ. - 2011. - № 2. - С. 68-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SkhS_2011_2_8
|
5. |
Вертієнко Г. В. Принципи та моделі реконструювання поховально-поминальної обрядовості іраномовних народів Євразійського степу [Електронний ресурс] / Г. В. Вертієнко // Сходознавство. - 2007. - № 39-40. - С. 3-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Skhodoz_2007_39-40_3
|
6. |
Вертієнко Г. В. Поховально-поминальний обряд іраномовних номадів (міждисциплінарний підхід) [Електронний ресурс] / Г. В. Вертієнко // Сходознавство. - 2008. - № 41-42. - С. 3-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Skhodoz_2008_41-42_3
|
7. |
Вертієнко Г. В. Історія вивчення семантики сахнівської пластини [Електронний ресурс] / Г. В. Вертієнко // Східний світ. - 2010. - № 2. - С. 37-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SkhS_2010_2_6
|
8. |
Вертієнко Г. В. Зображення скіфської танатологічної міфологеми на сахнівській пластині [Електронний ресурс] / Г. В. Вертієнко // Східний світ. - 2010. - № 3. - С. 59-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SkhS_2010_3_10
|
9. |
Вертієнко Г. В. Міжнародна наукова конференція "Burial and Mortuary Practices in Late Period and Graeco-Roman Egypt” (17–19 липня 2014 року, Музей образотворчих мистецтв, Будапешт) [Електронний ресурс] / Г. В. Вертієнко, М. О. Тарасенко // Східний світ. - 2014. - № 4. - С. 177-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SkhS_2014_4_20
|
10. |
Вертієнко Г. В. Надгробний рельєф із Трьохбратнього кургану (до семантики образів) [Електронний ресурс] / Г. В. Вертієнко // Східний світ. - 2014. - № 3. - С. 15-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SkhS_2014_3_4
|
11. |
Вертієнко Г. В. Релігійні функції дзеркала у Скіфії та Ірані (скіфська богиня та зороастрійська Даена: спільні риси?) [Електронний ресурс] / Г. В. Вертієнко // Східний світ. - 2012. - № 2. - С. 29-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SkhS_2012_2_7
|
12. |
Вертієнко Г. В. Зброя духів Потойбіччя в Яшті 13, 45–46 [Електронний ресурс] / Г. В. Вертієнко // Східний світ. - 2015. - № 2. - С. 110-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SkhS_2015_2_14
|
13. |
Тарасенко М. О. Міжнародна наукова конференція "CECE7 – VIIth European Conference of Egyptologists. Egypt 2015: Perspectives of Research” (Загреб, 2–7 червня 2015 р.) [Електронний ресурс] / М. О. Тарасенко, Г. В. Вертієнко // Східний світ. - 2016. - № 1. - С. 141-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SkhS_2016_1_21
|
14. |
Вертієнко Г. Скіфська "новорічна містерія" та її пізні ремінісценції [Електронний ресурс] / Г. Вертієнко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Історія. - 2012. - Вип. 110. - С. 13-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Ist_2012_110_6
|
15. |
Вертієнко Г. В. Значення графіті в оздобі мечів скіфської доби з Північного Причорномор’я [Електронний ресурс] / Г. В. Вертієнко // Східний світ. - 2016. - № 2-3. - С. 163-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SkhS_2016_2-3_19
|
16. |
Тарасенко М. О. 11-й Міжнародний конгрес єгиптологів / "ICE-XI – 11th International Congress of Egyptologists” (23–30 серпня 2015 року, Флоренція) [Електронний ресурс] / М. О. Тарасенко, Г. В. Вертієнко // Східний світ. - 2016. - № 2-3. - С. 203-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SkhS_2016_2-3_23
|
17. |
Вертієнко Г. В. Назви дистанційної зброї в Молодшій Авесті [Електронний ресурс] / Г. В. Вертієнко // Мовні і концептуальні картини світу. - 2015. - Вип. 1. - С. 120-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2015_1_13
|
18. |
Вертієнко Г. В. Концепт вепря в молодоавестійських текстах [Електронний ресурс] / Г. В. Вертієнко // Мовні і концептуальні картини світу. - 2014. - Вип. 50(1). - С. 140-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mikks_2014_50(1)__22
|
19. |
Вертієнко Г. В. Героїка Герросу (з приводу сутності скіфського локусу Потойбіччя) [Електронний ресурс] / Г. В. Вертієнко // Східний світ. - 2017. - № 1-2. - С. 38-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SkhS_2017_1-2_6
|
20. |
Вертієнко Г. В. Жертовники з черепами в уроч. Царина Більського городища (до суті ритуалу) [Електронний ресурс] / Г. В. Вертієнко // Археологія. - 2017. - № 3. - С. 5-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/arhl_2017_3_3 Рассмотрена проблема ритуального использования человеческих голов (черепов) в жертвенниках, открытых на зольниках 1 и 3 в уроч. Царина Большого Бельского городища. Было исследовано 5 таких объектов. Наиболее архаичный жертвенник датируется VII в. до н. э. (жертв. 1, зол. 3), остальные - V в. до н. э. (жертв. 2, зол. 3; жертв. 3, зол. 3; жертв. 2, зол. 1; яма 6, зол. 1). Существенное отличие между ними состоит в конструктивных особенностях и в размещении черепов. В архаическом жертвеннике 2 черепа были вмонтированы в фундамент сооружения, представлявшего собой глиняный конус. В более поздних жертвенниках, преимущественно имевших форму невысокого холма, сооружавшегося на материковой глине, черепа размещались в верхней части культовых объектов. Представляется обоснованным мнение В. П. Белозора, что архаический жертвенник 1 мог быть системообразующим объектом (святилищем?) на зольнике 3. Конструкция этого жертвенника напоминает устройство алтаря Агни по ритуалу агничаяны, в котором голову принесенного в жертву человека была помещена в фундаменте сооружения. Исходя из того, что хозяйственная деятельность на зольнике была тесно связана с металлургическим производством, сам ритуал, как и в случае с индийским эквивалентом, мог быть посвящен культу огня и иметь схожую семантическую нагрузку.
|
| |