Пошуковий запит: (<.>A=Винничук О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Винничук О. Т. Теоретичні та практичні проблеми реалізації потенціалу особистості в процесі формування професіоналізму [Електронний ресурс] / О. Т. Винничук, А. В. Васильченко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 4. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_4_18 Розглянуто актуальну проблему формування особистості професіонала в процесі професійної підготовки. Предметом дослідження обрано теоретичні та практичні аспекти професіоналізму як психологічного феномену й засоби та проблеми його формування. На основі наявних теоретичних аспектів реалізовано низку теоретичних й емпіричних завдань, зокрема проаналізовано роль суспільних впливів на процес професійного становлення особистості; окреслено основні наукові позиції та структурні компоненти професіоналізму; створено психологічний портрет фахівця освітянської сфери. Висвітлено питання інформаційної просвіти стосовно психолого-педагогічної проблеми професіоналізму, виділено його основні компоненти та необхідні якості для сучасного конкурентоспроможного фахівця. За результатами емпіричного дослідження виокремлено основні складові компоненти професіоналізму: почуття професійної гордості, професійна самоідентифікація, компетентність і креативність, емоційна та інтелектуальна обдарованість, фізична активність, фахова підготовка, психологічна надійність, рефлексія й рівень домагань, професійне зростання та наставництво, суб'єктність, мотивація професійної діяльності. На підставі вивчення компонентів професіоналізму сформовано психологічний портрет сучасного фахівця освітянської сфери.
|
2. |
Винничук О. Т. Упровадження технології тестування як засобу підвищення якості підготовки фахівців (переваги та недоліки) [Електронний ресурс] / О. Т. Винничук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 1. - С. 146–149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_1_43 Розглянуто проблеми впровадження технології тестування як засобу підвищення рівня підготовки фахівців. Висвітлено розвиток тестології як науки, проаналізовано переваги та недоліки тестової форми контролю.
|
3. |
Винничук О. Т. Фізична культура в освітній практиці Буковини кінця XIX – початку XX століття [Електронний ресурс] / О. Т. Винничук // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 17-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_2_5 Охарактеризовано процеси становлення та розвитку фізичної культури в школах Буковини в кінці XIX – на початку XX ст. Визначено причини та охарактеризовано недоліки процесу становлення фізичної культури в освітній політиці Габсбурзької монархії. Доведено, що соціально-політичне життя буковинців у другій половині ХІХ ст. сприяло запровадженню реформістсько-інноваційних підходів до народної школи, які вже були апробовані в західноєвропейських країнах. Встановлено основні підходи до реалізації змісту фізичної культури учнів шкіл на Буковині в досліджуваний період.Дана характеристика процессов становления и развития физической культуры в школах Буковины в конце XIX – в начале XX ст. Определены причины и охарактеризованы недостатки процесса становления физической культуры в образовательной политике Габсбургской монархии. Доказано, что социально-политическая жизнь буковинцев во второй половине XIX ст. способствовала внедрению реформаторско-инновационных подходов к народной школе, которые уже были апробированы в западноевропейских странах. Выделены основные подходы к реализации содержания физической культуры учеников школ на Буковине в исследуемый период.The process of physical culture establishment and development in schools of Bukovyna in the late 19th –early 20th centuries has been described. The reasons for and the disadvantages of the physical culture establishment process in the educational policy of Habsburg Monarchy have been determined and characterized. It has been proven that social and political life of the residents of Bukovyna in the second half of the 19th century helped to implement reformation and innovative methods into public schools, which had been already approbated in Western European countries.
|
4. |
Винничук О. Т. Форми виховної роботи з учнівською молоддю в Кременецькому ліцеї (1805–1833 роки) [Електронний ресурс] / О. Т. Винничук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2015. - № 1. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2015_1_5
|
5. |
Щурик М. В. Інвестиційно-інноваційні засади активізації регенеративних властивостей фауни та флори в Карпатському макрорегіоні [Електронний ресурс] / М. В. Щурик, О. М. Винничук // Статистика України. - 2017. - № 3. - С. 86-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/su_2017_3_13
|
6. |
Винничук О. Т. Організаційні структури фізкультурно-спортивного руху в Україні (1920–1939 рр.) [Електронний ресурс] / О. Т. Винничук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2018. - № 3. - С. 147-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2018_3_21
|
7. |
Винничук О. Педагогічний потенціал гірськолижних дестинацій Австрії [Електронний ресурс] / О. Винничук // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2017. - Вип. 25-26. - С. 35-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2017_25-26_10
|
8. |
Винничук О. В. "Портфель ризиків" українського суспільства: аналіз політичної ситуації 2014-2020 рр. [Електронний ресурс] / О. В. Винничук // Epistemological studies in philosophy, social and political sciences. - 2020. - Vol. 3, Iss. 2. - С. 102-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/epstphsps_2020_3_2_13
|
9. |
Янкович О. І. Розвиток у майбутніх учителів та вихователів культури миру в закладах вищої освіти України та Польщі [Електронний ресурс] / О. І. Янкович, О. Т. Винничук, І. І. Кузьма // Перспективи та інновації науки (Серія "Педагогіка", Серія "Психологія", Серія "Медицина"). - 2023. - № 15. - С. 580-590. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2023_15_51
|