Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Винничук О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Винничук О. Т. 
Теоретичні та практичні проблеми реалізації потенціалу особистості в процесі формування професіоналізму [Електронний ресурс] / О. Т. Винничук, А. В. Васильченко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 4. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_4_18
Розглянуто актуальну проблему формування особистості професіонала в процесі професійної підготовки. Предметом дослідження обрано теоретичні та практичні аспекти професіоналізму як психологічного феномену й засоби та проблеми його формування. На основі наявних теоретичних аспектів реалізовано низку теоретичних й емпіричних завдань, зокрема проаналізовано роль суспільних впливів на процес професійного становлення особистості; окреслено основні наукові позиції та структурні компоненти професіоналізму; створено психологічний портрет фахівця освітянської сфери. Висвітлено питання інформаційної просвіти стосовно психолого-педагогічної проблеми професіоналізму, виділено його основні компоненти та необхідні якості для сучасного конкурентоспроможного фахівця. За результатами емпіричного дослідження виокремлено основні складові компоненти професіоналізму: почуття професійної гордості, професійна самоідентифікація, компетентність і креативність, емоційна та інтелектуальна обдарованість, фізична активність, фахова підготовка, психологічна надійність, рефлексія й рівень домагань, професійне зростання та наставництво, суб'єктність, мотивація професійної діяльності. На підставі вивчення компонентів професіоналізму сформовано психологічний портрет сучасного фахівця освітянської сфери.
Попередній перегляд:   Завантажити - 319.482 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Винничук О. Т. 
Упровадження технології тестування як засобу підвищення якості підготовки фахівців (переваги та недоліки) [Електронний ресурс] / О. Т. Винничук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 1. - С. 146–149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_1_43
Розглянуто проблеми впровадження технології тестування як засобу підвищення рівня підготовки фахівців. Висвітлено розвиток тестології як науки, проаналізовано переваги та недоліки тестової форми контролю.
Попередній перегляд:   Завантажити - 141.329 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Винничук О. Т. 
Фізична культура в освітній практиці Буковини кінця XIX – початку XX століття [Електронний ресурс] / О. Т. Винничук // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 17-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_2_5
Охарактеризовано процеси становлення та розвитку фізичної культури в школах Буковини в кінці XIX – на початку XX ст. Визначено причини та охарактеризовано недоліки процесу становлення фізичної культури в освітній політиці Габсбурзької монархії. Доведено, що соціально-політичне життя буковинців у другій половині ХІХ ст. сприяло запровадженню реформістсько-інноваційних підходів до народної школи, які вже були апробовані в західноєвропейських країнах. Встановлено основні підходи до реалізації змісту фізичної культури учнів шкіл на Буковині в досліджуваний період.Дана характеристика процессов становления и развития физической культуры в школах Буковины в конце XIX – в начале XX ст. Определены причины и охарактеризованы недостатки процесса становления физической культуры в образовательной политике Габсбургской монархии. Доказано, что социально-политическая жизнь буковинцев во второй половине XIX ст. способствовала внедрению реформаторско-инновационных подходов к народной школе, которые уже были апробированы в западноевропейских странах. Выделены основные подходы к реализации содержания физической культуры учеников школ на Буковине в исследуемый период.The process of physical culture establishment and development in schools of Bukovyna in the late 19th –early 20th centuries has been described. The reasons for and the disadvantages of the physical culture establishment process in the educational policy of Habsburg Monarchy have been determined and characterized. It has been proven that social and political life of the residents of Bukovyna in the second half of the 19th century helped to implement reformation and innovative methods into public schools, which had been already approbated in Western European countries.
Попередній перегляд:   Завантажити - 320.48 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Винничук О. Т. 
Форми виховної роботи з учнівською молоддю в Кременецькому ліцеї (1805–1833 роки) [Електронний ресурс] / О. Т. Винничук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2015. - № 1. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2015_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 291.845 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Щурик М. В. 
Інвестиційно-інноваційні засади активізації регенеративних властивостей фауни та флори в Карпатському макрорегіоні [Електронний ресурс] / М. В. Щурик, О. М. Винничук // Статистика України. - 2017. - № 3. - С. 86-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/su_2017_3_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 183.127 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Винничук О. Т. 
Організаційні структури фізкультурно-спортивного руху в Україні (1920–1939 рр.) [Електронний ресурс] / О. Т. Винничук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2018. - № 3. - С. 147-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2018_3_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 121.614 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Винничук О. 
Педагогічний потенціал гірськолижних дестинацій Австрії [Електронний ресурс] / О. Винничук // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2017. - Вип. 25-26. - С. 35-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2017_25-26_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 198.697 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Винничук О. В. 
"Портфель ризиків" українського суспільства: аналіз політичної ситуації 2014-2020 рр. [Електронний ресурс] / О. В. Винничук // Epistemological studies in philosophy, social and political sciences. - 2020. - Vol. 3, Iss. 2. - С. 102-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/epstphsps_2020_3_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 955.837 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Янкович О. І. 
Розвиток у майбутніх учителів та вихователів культури миру в закладах вищої освіти України та Польщі [Електронний ресурс] / О. І. Янкович, О. Т. Винничук, І. І. Кузьма // Перспективи та інновації науки (Серія "Педагогіка", Серія "Психологія", Серія "Медицина"). - 2023. - № 15. - С. 580-590. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2023_15_51
Попередній перегляд:   Завантажити - 395.601 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського