Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Випасняк І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Мицкан Б. М. 
Пріоритети та перспективи акмеологічного зростання вчителя фізичної культури в умовах модульного навчання [Електронний ресурс] / Б. М. Мицкан, Т. К. Завгородня, А. Я. Шпільчак, Г. В. Презлята, І. П. Випасняк, Б. П. Лісовський // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 4. - С. 91-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_4_23
Сучасні дослідження, що здійснюються центральним інститутом післядипломної педагогічної освіти, обласними інститутами післядипломної педагогічної освіти України, в основному спрямовані на формування нової методології післядипломної педагогічної освіти, пошук нових форм і методів цілеспрямованого впливу на педагога в систему неперервної освіти. Слід відзначити, що вектор наукових інтересів більшості вчених переважно зорієнтований на модернізацію форм і методів курсового підвищення кваліфікації педагогічних працівників. За цього недостатньо уваги приділялося акмеологічному зростанню вчителя за умов оновлення змісту навчальних дисциплін, які вони викладають. Методична робота з учителями фізичної культури сьогодні повинна створити сприятливі умови для збалансованого поєднання теорії й практики, де фахівець мав би змогу ознайомитися не лише з педагогічними новаціями, а й набувати умінь користуватися й оптимально застосовувати їх у професійній діяльності за сучасних оновлених умов.
Попередній перегляд:   Завантажити - 344.45 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Випасняк І. П. 
Характеристика розумової працездатності школярів із вадами слуху [Електронний ресурс] / І. П. Випасняк // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 3. - С. 21–23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_3_8
Проаналізовано показники стійкості уваги та розумової працездатності школярів із вадами слуху віком 15 - 16 років. Дослідження в цьому напрямі можуть мати вагомий вплив на подальше вдосконалення програми фізичного виховання дітей цієї нозології.
Попередній перегляд:   Завантажити - 142.223 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Галан Я. П. 
Спортивне орієнтування в системі підготовки фахівців з фізичного виховання та спорту [Електронний ресурс] / Я. П. Галан, І. П. Випасняк // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2013. - Вип. 18. - С. 233-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2013_18_44
Попередній перегляд:   Завантажити - 53.688 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Жирак Л. М. 
Вплив рекреаційно-туристичної діяльності на психоемоціний стан дітей з вадами слуху [Електронний ресурс] / Л. М. Жирак, І. П. Випасняк // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2013. - Вип. 17. - С. 119-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2013_17_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.478 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Презлята Г. В. 
Формування педагогічної майстерності вчителя фізичної культури [Електронний ресурс] / Г. В. Презлята, І. П. Випасняк, Г. А. Ковальчук // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2010. - Вип. 11. - С. 45-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2010_11_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 66.534 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Шанковський А. З. 
Сучасні тенденції в підготовці майбутніх фахівців фізичної культури [Електронний ресурс] / А. З. Шанковський, І. П. Випасняк, Т. К. Завгородня // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2012. - Вип. 15. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2012_15_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 71.819 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Іващенко С. М. 
Вплив індивідуальних програм професійно-прикладної фізичної підготовки на показники переключення уваги студентів [Електронний ресурс] / С. М. Іващенко, В. В. Гузов, І. П. Випасняк // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2012. - Вип. 15. - С. 172-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2012_15_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 55.23 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Поташнюк І. В. 
Рейтинг категорії "здоров’я” в системі ціннісних орієнтації студентів [Електронний ресурс] / І. В. Поташнюк, Ю. Г. Лотюк, О. В. Кубович, Б. М. Мицкан, І. П. Випасняк // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2011. - Вип. 14. - С. 29-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2011_14_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 994.885 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Лещак О. М. 
Вплив рекреаційно-оздоровчих заходів в умовах літнього дитячого закладу на морфофункціональний стан дітей 8–10 років [Електронний ресурс] / О. М. Лещак, І. П. Випасняк, Б. П. Лісовський // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2011. - Вип. 14. - С. 124-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2011_14_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 106.703 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Демчук С.П. 
Основні підходи до корекції постави дітей 10–11 років основної і спеціальної медичних груп [Електронний ресурс] / С.П. Демчук, І. П. Випасняк // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2014. - Вип. 20. - С. 159-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2014_20_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 101.8 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Шпільчак А. Я. 
Особливості професійної діяльності вчителя фізичної культури в умовах модульного навчання [Електронний ресурс] / А. Я. Шпільчак, І. П. Випасняк // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2011. - Вип. 13. - С. 71-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2011_13_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 130.534 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Випасняк І. П. 
Зміна показників розумової працездатності школярів із вадами слуху [Електронний ресурс] / І. П. Випасняк, С. Л. Попель // Вісник Прикарпатського університету. Фізична культура. - 2010. - Вип. 12. - С. 144-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpnu_fiz_kult_2010_12_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 875.297 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Демчук С. 
Аналіз інноваційних програм із фізичного виховання, спрямованих на корекцію порушень рухової сфери дітей із депривацією слуху [Електронний ресурс] / С. Демчук, І. Випасняк // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. - 2015. - Вип. 17. - С. 125-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2015_17_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 191.262 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Випасняк І. 
Інноваційні підходи у фізичному вихованні студентської молоді [Електронний ресурс] / І. Випасняк, В. Сарабай, Г. Шевчук, А. Шпільчак // Обрії. - 2012. - № 2. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2012_2_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 245.147 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Демчук С. 
Ігрова діяльність як головний чинник соціальної адаптації молодших школярів із депривацією слуху [Електронний ресурс] / С. Демчук, І. Випасняк // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2016. - Вип. 3. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2016_3_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 377.264 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Лопацький С. В. 
Корекція порушень постави студентів у процесіфізичного виховання з урахуванням стану біогеометричного профілю [Електронний ресурс] / С. В. Лопацький, І. П. Випасняк, Б. П. Лісовський // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2016. - Вип. 8. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2016_8_15
На підставі даних констатувального експерименту розроблено технологію корекції порушень постави студентів з урахуванням виявленого стану її біогеометричного профілю, показників гоніометрії тіла та фізичної підготовленості, фундаментальних розробок з теорії та методики фізичного виховання та біомеханіки постави. Зазначено, що технологія включає три етапи - підготовчий, коригувальний, підтримувальний, кожен з яких вирішує відповідні завдання та передбачає застосування п'ятнадцяти комплексів фізичних вправ різної спрямованості. Розроблено зміст занять з фізичного виховання, що містить використання фізичних вправ із систем оздоровчого фітнесу. Зауважено, що критерії ефективності технології передбачають аналіз стану біогеометричного профілю постави, показників гоніометрії тіла та фізичної підготовленості студентів. Результати досліджень впроваджено в навчальний процес кафедри фізичного виховання ПВНЗ "Галицька академія"; кафедри фізичного виховання ДВНЗ "Івано-Франківський національний медичний університет"; кафедри фізичного виховання для гуманітарних факультетів Чернівецького національного університету ім. Ю. Федьковича; кафедри фізичного виховання Тернопільського національного економічного університету. Впровадження підтверджено відповідними актами.
Попередній перегляд:   Завантажити - 540.097 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Випасняк І. П. 
Характеристика фізичної підготовленості студентів з нормальною поставою та різним рівнем стану біогеометричного профілю [Електронний ресурс] / І. П. Випасняк, А. З. Шанковський // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2017. - Вип. 11. - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2017_11_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 548.685 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Випасняк І. 
Оцінка стану фізичної підготовленості студентів – випускників педагогічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / І. Випасняк, З. Остап’як, Б. Лісовський, Т. Мицкан, О. Вінтоняк // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2015. - № 4. - С. 61-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2015_4_16
На базі теоретико-емпіричних даних оцінено показники фізичної підготовленості студентської молоді, яка навчається у вищих навчальних закладах із педагогічною спрямованістю, визначено рівні фізичної підготовленості. До вибіркової сукупності потрапили студенти, які навчаються на другому курсі в дев'яти вищих навчальних закладах, а саме 538 дівчат і 89 юнаків. Використано комплекс загальноприйнятих тестів і нормативів, які характеризують руховий і функціональний потенціали студентської молоді. Визначено окремо щодо кожної фізичної якості рівень фізичної підготовленості та інтегральну оцінку. Встановлено, що фізична підготовленість студентів, зокрема дівчат, які формують більшість вибірки за результатами всіх семи обов'язкових контрольних тестів і нормативів, із найбільшим відсотковим показником відповінадає низькому рівню підготовленості.
Попередній перегляд:   Завантажити - 336.665 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Вінтоняк О. 
Технологія розвитку психофізичних якостей у дошкільнят у процесі фізичного виховання [Електронний ресурс] / О. Вінтоняк, І. Випасняк // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2015. - № 4. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2015_4_17
Аналіз сучасного стану організації фізичної культури (ФК) у дошкільних навчальних закладах (ДНЗ) указує на необхідність модернізації змісту першої ланки освіти, що виступає підгрунтям для формування гармонійно розвиненої дитини. Для визначення ефективності чинних програм навчання та виховання в ДНЗ проведено дослідження психофізичних якостей у старших дошкільнят. За його результатами сформульовано проблематику наукового пошуку. Зокрема, установлено низьку обізнаність дітей щодо питань організації здорового способу життя, харчування. Визначено показники фізичної підготовленості, фізичного розвитку, морфофункціональні дані старших дошкільнят. Результати дослідження свідчать про те, що в більшості рівень розвитку всіх досліджуваних параметрів є нижчим за середній, що підтверджує низьку ефективність чинних програм ФК у ДНЗ. Обгрунтовано та розроблено технологію формування психофізичного здоров'я в дитини старшого дошкільного віку, що містить систему засобів. Вони є взаємопов'язаними та взаємозумовленими розвитком дитини, спрямованими на реалізацію змістової лінії - формування психофізичного здоров'я дитини. Для реалізації основних положень роботи створено відповідні педагогічні умови, які забезпечили ефективне використання засобів, методів, форм фізичного виховання та сприяли розвитку інтересу дітей до самовдосконалення. Експериментальне дослідження підтверджує ефективність запропонованої технології розвитку психофізичних якостей у дітей старшого дошкільного віку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 351.391 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Мицкан Б. М. 
Морфофункціональні зміни в киснево-транспортній системі студентів при тестуванні кадіореспіраторної витривалості [Електронний ресурс] / Б. М. Мицкан, С. Л. Попель, І. П. Випасняк // Здоровье, спорт, реабилитация. - 2017. - № 4. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hsr_2017_4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.149 Mb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського