Пошуковий запит: (<.>A=Вихопень І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Фалендиш А. П. Модель оцінки технічного стану тягових двигунів моторвагонного рухомого складу [Електронний ресурс] / А. П. Фалендиш, О. Б. Коломієць, І. Р. Вихопень, С. М. Тихонравов // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Вип. 163. - С. 87-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2016_163_15
|
2. |
Чигирик Н. Д. Методи діагностування технічного стану елементів колісно-моторних блоків тягового рухомого складу [Електронний ресурс] / Н. Д. Чигирик, С. І. Возненко, І. Р. Вихопень, О. В. Клецька // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2017. - № 4. - С. 235-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2017_4_48
|
3. |
Гончаров О. М. Автоматизована система керування технічним обслуговуванням та ремонтом локомотивів [Електронний ресурс] / О. М. Гончаров, І. Р. Вихопень // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2017. - № 3. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2017_3_10
|
4. |
Фалендиш А. П. Підвищення ефективності використання електричного рухомого складу в депо [Електронний ресурс] / А. П. Фалендиш, І. Р. Вихопень, В. Ю. Цапенко, Ф. О. Шатайло // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2016. - № 6. - С. 44-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2016_6_8
|
5. |
Чигирик Н. Д. Індукційний нагрів як спосіб управління процесом зчеплення колеса з рейкою [Електронний ресурс] / Н. Д. Чигирик, О. Є. Тимченко, І. Р. Вихопень // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Вип. 165. - С. 150-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2016_165_20
|
6. |
Чигирик Н. Д. Зниження енерговитрат тягового рухомого складу в експлуатації [Електронний ресурс] / Н. Д. Чигирик, А. Л. Сумцов, І. Р. Вихопень, А. В. Силенко // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2019. - № 8. - С. 129-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2019_8_23
|
7. |
Чигирик Н. Д. Дослідження термопружного стану гальмівного диска високошвидкісного поїзда [Електронний ресурс] / Н. Д. Чигирик, А. Є. Кошель, І. Р. Вихопень // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Вип. 164. - С. 145-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2016_164_22
|
8. |
Чигирик Н. Д. Діагностування технічного стану високовольтного устаткування тягового рухомого складу [Електронний ресурс] / Н. Д. Чигирик, А. Л. Сумцов, І. Р. Вихопень, Д. В. Яценко // Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія : Транспортні системи і технології. - 2019. - Вип. 34. - С. 71-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2019_34_8
|
9. |
Вихопень І. Р. Випробування дизельного палива, модифікованого присадкою DFC2020 [Електронний ресурс] / І. Р. Вихопень, О. В. Клецька, О. В. Кіріцева, А. Л. Сумцов, М. А. Барибін // Вісник Приазовського державного технічного університету. Серія : Технічні науки. - 2020. - Вип. 41. - С. 188-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpdty_2020_41_26 Зменшення об'ємів витрати палива будь-якими транспортними засобами із силовою установкою на основі двигуна внутрішнього згорання було, є і буде одним із самих актуальних завдань, на вирішення якого спрямовані зусилля великої кількості вчених із різних областей науки. Одним із самих простих, в плані технічної реалізації, способом вирішення даної задачі являється використання різного роду присадок. Висвітлено процес виконання еколого-енергетичних випробувань дизельного палива, модифікованого шляхом додавання присадки, яка згідно заявлених виробником властивостей здійснює вплив на протікання процесу сумішоутворення та згорання в циліндрах дизеля, повноту згорання палива, чим забезпечує підвищення паливної економічності дизеля та зниження кількості шкідливих викидів в атмосферу, тобто покращення екологічного рівня викидів дизелем тепловоза. На основі отриманих результатів сформульовано висновок щодо перспектив використання даного типу присадки для дизельного палива.
|
10. |
Чигирик Н. Д. Діагностування технічного стану високовольтного устаткування TPC під навантаженням [Електронний ресурс] / Н. Д. Чигирик, А. Л. Сумцов, І. Р. Вихопень // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2020. - № 3(дод.). - С. 58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2020_3(dod
|
11. |
Сумцов А. Л. Комплексна система моніторингу стану колісних пар [Електронний ресурс] / А. Л. Сумцов, І. Р. Вихопень, Д. С. Янов, О. А. Зосіменко // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2019. - № 4(дод.). - С. 65-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2019_4(dod
|
12. |
Чигирик Н. Д. Система моніторингу технічного стану електрообладнання тягового рухомого складу [Електронний ресурс] / Н. Д. Чигирик, І. Р. Вихопень. // Наукові вісті Далівського університету. - 2021. - № 22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvdu_2021_22_15
|
13. |
Чигирик Н. Д. Вода в паливі – засіб покращення економії та екології на дизельному приміському рухомому складі [Електронний ресурс] / Н. Д. Чигирик, І. Р. Вихопень, Д. Д. Пономаренко // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2019. - Вип. 184(дод.). - С. 53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2019_184(dod
|