Пошуковий запит: (<.>A=Вишневский М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Вишневский М. И. Философия в системе культуры: образовательные аспекты проблемы [Електронний ресурс] / М. И. Вишневский // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2013. - Вип. 41. - С. 231-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpviknu_2013_41_41
|
2. |
Вишневский М. И. Культурно-образовательный философский синтез как предпосылка формирования интеллектуальной элиты [Електронний ресурс] / М. И. Вишневский // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2013. - № 2. - С. 17-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2013_2_4 Рассмотрен комплекс проблем, связанных с пониманием концептов "культура повседневности", "культурно-образовательный синтез" в контексте формирования содержания образования на всех его ступенях. Исследованы основные формы осуществления философского синтеза: системная, проблемная и культурно-образовательная. Сделан аспектный анализ проблематики современной философии в контексте предмета, методологии и смысловых установок, которые в эпоху постмодерна трансформировались. Акцентировано, что основой современного философского образования является освоение базовой философской традиции в соотнесении ее с нынешней ситуацией в обществе и культуре. Освещены требования к учебному пособию по философии в свете культурно-образовательного синтеза как в рамках цикла социально-гуманитарных дисциплин, так и в применении ко всем уровням образования.Розглянуто комплекс проблем, пов'язаних з розумінням концептів "культура повсякденності", "культурно-освітній синтез" в контексті формування змісту освіти на всіх його рівнях. Виявлено основні форми здійснення філософського синтезу: системна, проблемна та культурно-освітня. Зроблено аспектний аналіз проблематики сучасної філософії в контексті предмета, методології та смислових установок, в яких в епоху постмодерну відбулася трансформація. Акцентовано, що основою сучасної філософської освіти є освоєння базової філософської традиції у співвіднесенні її з нинішньою ситуацією в суспільстві та культурі. Висвітлено вимоги до навчального посібника з філософії у світлі культурно-освітнього синтезу як в рамках циклу соціально-гуманітарних дисциплін, так і в застосуванні до всіх рівнів освіти.The article analyzes the phenomenon of cultural educational synthesis. On the materials, connected with the current state of philosophical and ideological education, the importance of this synthesis for training of specialists, capable to become real intellectual elite of society is revealed.
|
3. |
Вишневский М. И. Практическая направленность социально-гуманитарного образования современных студентов [Електронний ресурс] / М. И. Вишневский // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2012. - Вип. 28(2). - С. 43-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2012_28(2)__8
|
4. |
Вишневский М. И. Новое в социально-гуманитарном образовании: "Логическая социология" А. А. Зиновьева [Електронний ресурс] / М. И. Вишневский // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - Вип. 50. - С. 276-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpviknu_2015_50_47
|
5. |
Вишневский М. И. Мировоззренческие измерения качества образования [Електронний ресурс] / М. И. Вишневский // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2017. - Вип. 68. - С. 187-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpgvzdia_2017_68_20
|
6. |
Вишневский М. И. Социокультурная миссия педагога-обществоведа [Електронний ресурс] / М. И. Вишневский // "Перспективи". Соціально-політичний журнал. - 2015. - № 3. - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Perspekt_2015_3_9
|
7. |
Вишневский М. В. Мировоззренческое образование как феномен социокультурной трансформации [Електронний ресурс] / М. В. Вишневский // Новий Колегiум. - 2014. - № 1. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2014_1_9
|
8. |
Вишневский М. И. Социокультурные параметры и целевые ориентиры современного философского образования [Електронний ресурс] / М. И. Вишневский // Вчені записки Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія". - 2019. - Т. 25. - С. 102-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VzKhgu_2019_25_14
|
9. |
Вишневский М. И. Оптимизация социально-гуманитарного компонента высшего образования и проект "Интегральной социологии" [Електронний ресурс] / М. И. Вишневский // Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія : Педагогіка. - 2017. - Вип. 7. - С. 8-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkogpth_2017_7_4
|
10. |
Вишневский М. И. Философско-образовательный аспект функционирования культуры [Електронний ресурс] / М. И. Вишневский // Вчені записки Харківського гуманітарного університету "Народна українська академія". - 2020. - Т. 26. - С. 30-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VzKhgu_2020_26_5
|