Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Водолазська Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
1.

Водолазська Т. В. 
Перспективи формування здоров’язбережувального освітнього середовища початкової школи [Електронний ресурс] / Т. В. Водолазська // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2014. - № 2. - С. 15-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PPMB_2014_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 426.61 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Мармаза О. 
Технологія формування готовності вчителя початкових класів до моделювання освітнього середовища в системі післядипломної освіти [Електронний ресурс] / О. Мармаза, Т. Водолазська // Імідж сучасного педагога. - 2013. - № 10. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2013_10_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 640.937 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Водолазська Т. В. 
Модель доброзичливого до дітей освітнього середовища [Електронний ресурс] / Т. В. Водолазська // Постметодика. - 2012. - № 5. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2012_5_5
Наведено результати дослідження за програмою ЮНІСЕФ “Школа доброзичливого ставлення до дитини”, зокрема визначено оптимальні параметри архітектури класу, спроектовану у просторі “навчальної студії”; створення класів під відкритим небом, екологічних стежок, дослідницьких майданчиків. Описано методологічні принципи навчання, орієнтованого на свободу, розвиток внутрішнього світу особистості. Зазначено переваги такого навчання. Констатовано необхідність трансформації класно-урочної системи, сидячо-слухаючої педагогіки, зміни системи оцінювання особистих досягнень учнів. Виокремлено атрибути нового поняття “шкільне співтовариство”, а саме: дорослі виступають у ролі лідера, викладання грунтується на розвитку дітей. Виділено педагогічні умови успішної реалізації моделі доброзичливої школи в контексті холістичного освітнього середовища.Приведены результаты исследования по программе ЮНИСЕФ "Школа доброжелательного отношения к ребенку", в частности определены оптимальные параметры архитектуры класса, спроектированную в пространстве "учебной студии"; с создания классов под открытым небом, экологических троп, исследовательских площадок. Описаны методологические принципы обучения, ориентированного на свободу, развитие внутреннего мира личности. Отмечены преимущества такого обучения. Констатирована необходимость трансформации классно-урочной системы, сидяче-слушающей педагогики, изменения системы оценки личных достижений учащихся. Выделены атрибуты нового понятия "школьное сообщество", а именно: взрослые выступают в роли лидера, преподавание основывается на развитии детей. Выделены педагогические условия успешной реализации модели доброжелательной школы в контексте холистической образовательной среды.Paper reviews the present model of the child-friendly school, fulfills in the framework of UNICEF international program “Child-friendly schools”, gives the characteristics of a friendly learning environment and studies the pedagogical conditions of its creation.
Попередній перегляд:   Завантажити - 429.092 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Королюк С. В. 
Освітній менеджмент: розвиток компетентності керівника школи в умовах змін [Електронний ресурс] / С. В. Королюк, Р. Л. Гавриш, Т.В. Водолазська // Постметодика. - 2012. - № 5. - С. 42-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2012_5_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 987.991 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Гавриш Р. Л. 
Громадсько-активні школи на Полтавщині: будуємо майбутнє разом [Електронний ресурс] / Р. Л. Гавриш, Т. В. Водолазська // Постметодика. - 2012. - № 6. - С. 45-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2012_6_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 349.75 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Водолазська Т. В. 
Прострове-предметне середовище початкової школи та його вплив на якість навчання [Електронний ресурс] / Т. В. Водолазська // Постметодика. - 2012. - № 2. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2012_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 438.268 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Водолазська Т. В. 
Формування емоційного благополуччя дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / Т. В. Водолазська // Постметодика. - 2010. - № 6. - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2010_6_6
Досліджено значення комплексної оцінки емоційної сфери молодших школярів. Встановлено, що у педагогічній та психологічній літературі бракує праць, які б вичерпно висвітлювали негативні наслідки несформованості емоційної сфери дитини, її діагностики. Проаналізовано практичні прийоми роботи з використанням навчально-методичного матеріалу "Коробка емоцій" для дітей чотирьох - семи років у контексті освіти Нідерландів. З'ясовано роль емоційного благополуччя як головної умови формування особистості. Акцентовано увагу на тому, що найчастіше гармонійному розвитку дитини перешкоджають емоційна нестабільність, емоційні порушення, невміння використовувати виразні засоби. Запропоновано можливі шляхи формування емоційного благополуччя дітей, зокрема: формування вміння усвідомлювати свої емоції, імітація різних емоційних станів, формування вміння визначати емоційний стан іншої людини, визначення ступеня виявлення емоційної експресії у музиці, вираження власних емоцій через малюнки тощо.Исследовано значение комплексной оценки эмоциональной сферы младших школьников. Установлено, что в педагогической и психологической литературе недостаточно трудов, которые бы исчерпывающе освещали негативные последствия несформированности эмоциональной сферы ребенка, ее диагностики. Проанализированы практические приемы работы с использованием учебно-методического материала "Коробка эмоций" для детей четырех - семи лет в контексте образования Нидерландов. Выяснена роль эмоционального благополучия как главного условия формирования личности. Представлены возможные пути формирования эмоционального благополучия детей, в частности: формирование умения осознавать свои эмоции, имитация различных эмоциональных состояний, формирование умения определять эмоциональное состояние другого человека, определение степени проявления эмоциональной экспрессии в музыке, выражение собственных эмоций посредством рисунков.Investigated the importance of a comprehensive assessment of the emotional sphere younger students. Established that, in educational and psychological literature lacks works that would exhaustively covered the negative consequences of emotional child aborted, her diagnosis. Explore practical techniques for working with the training and methodological material "box of emotions" for children four - seven years in the context of education, the Netherlands. The role of emotional well-being as the main condition for the formation of personality. Accentuated the fact that often hamper the harmonious development of child emotional instability, emotional disorders, inability to use the means of expression. Presents possible ways of forming emotional well-being of children, in particular: building skills to understand their emotions, an imitation of various emotional states, the ability to determine the formation of the emotional state of another person, determine the degree of manifestation of emotional expression in music, the expression of emotions through his own drawings.
Попередній перегляд:   Завантажити - 278.756 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Водолазська Т. В. 
Моделювання освітнього середовища початкової школи [Електронний ресурс] / Т. В. Водолазська // Постметодика. - 2010. - № 5. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2010_5_13
Досліджено проблему моделювання освітнього середовища для забезпечення інноваційного розвитку початкової школи. Уточнено поняття "освітнє середовище", "моделювання освітнього середовища" та виявлено основні структурні компоненти освітнього середовища початкової школи. Розроблено теоретичну базу моделювання освітнього середовища початкової школи. Акцентовано увагу на можливих напрямках розвитку компонентів освітнього середовища початкової школи.Исследована проблема моделирования образовательной среды для обеспечения инновационного развития начальной школы. Уточнено понятие "образовательная среда", "моделирование образовательной среды" и определены основные структурные компоненты образовательной среды начальной школы. Разработана теоретическая база моделирования данной среды. Акцентировано внимание на возможных направлениях развития компонентов образовательной среды начальной школы.The problem of modeling the educational environment for innovative development of primary school. Clarified the term "learning environment", "modeling the educational environment" and identified the main structural components of the educational environment of elementary school. It's considered the theoretical basis of modeling the educational environment of elementary school. It's accentuated the possible directions of the components of the educational environment of elementary school.
Попередній перегляд:   Завантажити - 152.733 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Водолазська Т. В. 
Освітнє середовище як "третій учитель" [Електронний ресурс] / Т. В. Водолазська // Імідж сучасного педагога. - 2018. - № 4. - С. 10-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2018_4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 202.246 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Водолазська Т. В. 
Просторова організація класу: як зонувати кабінет початкової школи [Електронний ресурс] / Т. В. Водолазська // Імідж сучасного педагога. - 2018. - № 6. - С. 33-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2018_6_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 227.123 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Водолазська Т. В. 
Міфи Нової української школи: як педагогам дати собі раду в умовах змін [Електронний ресурс] / Т. В. Водолазська // Імідж сучасного педагога. - 2019. - № 1. - С. 8-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2019_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 193.075 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Водолазська Т. 
Місце традицій чи простір інновацій: трансформації української школи [Електронний ресурс] / Т. Водолазська // Імідж сучасного педагога. - 2019. - № 4. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2019_4_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 219.872 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Водолазська Т. 
Інструменти оцінки шкільного освітнього середовища [Електронний ресурс] / Т. Водолазська // Імідж сучасного педагога. - 2020. - № 1. - С. 93-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2020_1_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 310.057 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Водолазська Т. В. 
Дослідницька стратегія навчання в освітньому середовищі початкової школи [Електронний ресурс] / Т. В. Водолазська // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 5. - С. 76-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2014_5_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 614.322 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Водолазська Т. 
Оцінювання якості шкільного освітнього середовища: моделі та інструменти [Електронний ресурс] / Т. Водолазська // Імідж сучасного педагога. - 2021. - № 4. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2021_4_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 245.614 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Водолазська Т. 
Лідерська компетентність учителя початкових класів: шляхи її формування в системі неперервної освіти [Електронний ресурс] / Т. Водолазська // Імідж сучасного педагога. - 2022. - № 5. - С. 27-31.
    Зміст випуску

Повний текст публікації буде доступним після 01.11.2024 р., через 71 днів

17.

Водолазська Т. 
Вау-ефект у навчанні дорослих: із практики проведення освітніх івентів [Електронний ресурс] / Т. Водолазська, Т. Устименко // Імідж сучасного педагога. - 2023. - № 6. - С. 31-36.
    Зміст випуску

Повний текст публікації буде доступним після 01.01.2026 р., через 497 днів

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського