![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Волошин Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15
|
1. |
Волошин Т. І. Проникнення реформаційних ідей Мартина Лютера на землі Чеської корони [Електронний ресурс] / Т. І. Волошин // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Історія. - 2010. - Вип. 24. - С. 134-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuist_2010_24_21
| 2. |
Козявкін В. І. Динаміка показників психічного та моторного розвитку дітей з аутизмом в ході їх лікування за системою інтенсивної нейрофізіологічної реабілітації В. І. Козявкіна [Електронний ресурс] / В. І. Козявкін, Л. Ф. Шестопалова, Т. Б. Волошин // Український вісник психоневрології. - 2015. - Т. 23, вип. 1. - С. 12-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uvp_2015_23_1_4
| 3. |
Волошин Т. І. Особливості розвитку реформаційних течій в землях Корони чеської на початку ХVІ ст. [Електронний ресурс] / Т. І. Волошин // Історичний архів. - 2011. - Вип. 7. - С. 20-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ians_2011_7_4
| 4. |
Козявкін В. І. Порівняльна характеристика психоемоційного стану батьків дітей з аутизмом, які проживають у зоні АТО та в інших регіонах України [Електронний ресурс] / В. І. Козявкін, Т. Б. Волошин // Міжнародний неврологічний журнал. - 2015. - № 7. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnzh_2015_7_3 Люди, які проживають у зоні антитерористичної операції (АТО) в Донецькій та Луганській областях, піддаються значно більш вираженому впливу стрес-факторів. Хронічна психотравма та стан субдепресії в жителів, залучених у конфлікт, або тих, які перебувають/перебували в зоні бойових дій, не викликають сумнівів. Наявність у сім'ї дитини з аутизмом, відсутність або втрата логопедів, педагогів, реабілітологів, які працювали з дитиною, лише погіршують психоемоційний стан як самих пацієнтів, так і їх батьків. Дослідження проведено у Міжнародній клініці відновного лікування, його метою було провести порівняльну характеристику психоемоційного стану батьків дітей з аутизмом, які проживають в зоні АТО та в інших регіонах України. У процесі дослідження використовувався набір із 3 тестів - спеціалізований депресивний опис (MDI), опитувальник загального здоров'я (GHQ-28), аналіз сімейних взаємин. Верифіковано зміни в показниках тривожності, соціальної дисфункції, психологічної нестабільності батьків дітей з аутизмом згідно з MDI і GHQ-28. З них ті, які проживають у зоні АТО, мають значно гірші показники психоемоційного статусу порівняно з жителями інших регіонів України. Зміна соціального середовища, економічні втрати не дозволяють повноцінно реабілітувати дитину з аутизмом, що не лише сповільнює редукцію аутичної симптоматики та знижує реабілітаційний потенціал самих пацієнтів, а й погіршує психоемоційний стан їх батьків.
| 5. |
Волошин Т. Б. Порівняльна характеристика психоемоційного стану батьків дітей з аутизмом, що проживають в зоні АТО та в інших регіонах України [Електронний ресурс] / Т. Б. Волошин // Психологія: реальність і перспективи. - 2015. - Вип. 5. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2015_5_9
| 6. |
Волошин Т. Б. Использование робототехники в системе интенсивной нейрофизиологической реабилитации пациентов с аутизмом [Електронний ресурс] / Т. Б. Волошин // Психіатрія, неврологія та медична психологія. - 2016. - Т. 3, № 1. - С. 96-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psyneur_2016_3_1_19
| 7. |
Козявкін В. І. Застосування комп’ютерних ігрових технологій у реабілітації дітей з аутизмом [Електронний ресурс] / В. І. Козявкін, Т. Б. Волошин, О. О. Качмар // Психіатрія, неврологія та медична психологія. - 2016. - Т. 3, № 1. - С. 101-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psyneur_2016_3_1_20
| 8. |
Козявкін В. І. Динаміка інтелектуальної продуктивності у дітей з аутизмом у системі інтенсивної нейрофізіологічної реабілітації [Електронний ресурс] / В. І. Козявкін, Т. Б. Волошин // Современная педиатрия. - 2015. - № 6. - С. 90-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sped_2015_6_23 Мета роботи - оцінити ефективність реабілітації дітей з аутизмом за системою інтенсивної нейрофізіологічної реабілітації (СІНР) на підставі вивчення динаміки їх інтелектуальних показників. Критеріями включення у вибірку за первинної рандомізації були: вік дитини від 5 до 9 років, відповідність діагностичних критеріїв діагнозу "Дитячий аутизм" за МКХ-10, наявність ознак аутизму за Childhood Autism Rating Scale або Autism Spectrum Screening Questionnaire, проходження дитиною курсу реабілітації за СІНР. Обстежено 79 дітей, хворих на дитячий аутизм (F84.0). З метою оцінки ефективності реабілітації використано кольорові прогресивні матриці Равена. Динаміка інтелектуальних показників у різних клінічних групах дітей з аутизмом мала односпрямований характер. Найбільш виразні позитивні зміни рівня інтелектуального розвитку відбувалися у хворих з низькими його показниками (після курсу реабілітації у зоні інтелектуального дефекту залишалися 30,5 +- 5,5 % дітей у порівнянні з 39 +- 6 % до початку лікування, в зоні граничного стану - 25,5 +- 5,0 % у порівнянні з 35,5 +- 6,0 % до початку лікування). Зроблено висновки, що в результаті проведеного лікування за СІНР у хворих на аутизм дітей відбулися виразні позитивні зрушення у рівні інтелектуального розвитку та підвищення рівня когнітивної продуктивності.
| 9. |
Козявкін В. І. Клініко-психопатологічні особливості дітей з аутизмом та їх динаміка в процесі реабілітації за Системою інтенсивної нейрофізіологічної реабілітації [Електронний ресурс] / В. І. Козявкін, Т. Б. Волошин // Український вісник психоневрології. - 2017. - Т. 25, вип. 1. - С. 126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uvp_2017_25_1_119
| 10. |
Качмар О. О. Досвід впровадження та застосування методу професора Козявкіна в Україні та світі [Електронний ресурс] / О. О. Качмар, Б. Д. Волошин, Т. Б. Волошин, Г. О. Танчина // Міжнародний неврологічний журнал. - 2019. - № 1. - С. 17-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnzh_2019_1_5 Одним із порівняно нових методів реабілітації пацієнтів з дитячим церебральним паралічем є система інтенсивної нейрофізіологічної реабілітації, відома також як метод професора Козявкіна, названа так за ім'ям її автора. В основі системи реабілітації лежить полімодальний підхід із застосуванням різнобічних методів впливу на пацієнта. Шляхом стимуляції компенсаторних можливостей дитячого організму й активування пластичності мозку ця система створює в організмі дитини новий функціональний стан, що відкриває можливості для швидшого моторного та психічного розвитку дитини. Результативність і ефективність нової технології реабілітації сприяла міжнародному визнанню цього методу. Він упроваджений та успішно використовується не лише в Україні, але й у низці країн світу. Протягом останніх майже 30 років за методом професора Козявкіна пройшли курс лікування понад 74 000 пацієнтів із 63 країн світу. Система реабілітації динамічно удосконалюється та розширюється завдяки інтенсивній та грунтовній науковій роботі, що традиційно пов'язана з лікувальним процесом. Сформована за довгі роки дослідницької та практичної роботи трускавецька школа реабілітації широко відома в Україні і світі. Усі лікувальні установи, де використовується метод професора Козявкіна, впровадили та дотримуються міжнародних стандартів якості у сфері профілактики, діагностики, лікування та медичної реабілітації. Колектив Міжнародної клініки відновного лікування відкритий до співпраці, обміну досвідом, навчання фахівців і проведення спільних наукових досліджень.
| 11. |
Козявкін В. І. Компоненти м’язового тонусу та методика кількісного вимірювання спастики [Електронний ресурс] / В. І. Козявкін, О. О. Качмар, Т. Б. Волошин, М. С. Гордієвич // Журнал неврології ім. Б. М. Маньковського. - 2015. - Т. 3, № 1. - С. 72-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jorn_2015_1_16
| 12. |
Козявкин В. И. Изучение взаимосвязи развития тонкой моторики рук и речевых функций у больных с аутизмом в процессе лечения по системе интенсивной нейрофизиологической реабилитации [Електронний ресурс] / В. И. Козявкин, Л. Ф. Шестопалова, Т. Б. Волошин // Журнал неврології ім. Б. М. Маньковського. - 2015. - Т. 3, № 3. - С. 34-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jorn_2015_3_7
| 13. |
Качмар О. О. Система класифікації функції руки в дітей із церебральним паралічем: українська версія [Електронний ресурс] / О. О. Качмар, В. І. Козявкін, Т. Б. Волошин, Х. О. Вітик, Н. Р. Калинович // Журнал неврології ім. Б. М. Маньковського. - 2016. - Т. 4, № 2. - С. 31-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jorn_2016_2_7
| 14. |
Силюга Л. Система прикладних задач як засіб формування пізнавальної активності молодших школярів [Електронний ресурс] / Л. Силюга, Т. Волошин // Молодь і ринок. - 2021. - № 2. - С. 101-105 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2021_2_21
| 15. |
Михалків В. Б. Сумісна робота повнонапірних і неповнонапірних нагнітачів природного газу [Електронний ресурс] / В. Б. Михалків, Т. В. Волошин // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2019. - № 9(1). - С. 51-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2019_9(1)__12
|
|
|