Пошуковий запит: (<.>A=Воровка М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Воровка М. І. Філософське осмислення гендерного підходу в педагогіці [Електронний ресурс] / М. І. Воровка, Г. Г. Петрученя // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. - 2013. - №. 2. - С. 43-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2013_2_8
|
2. |
Воровка М. І. Джерела становлення гендерного підходу в педагогіці [Електронний ресурс] / М. І. Воровка, Г. Г. Петрученя // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2014. - Вип. 46. - С. 269-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpviknu_2014_46_42
|
3. |
Воровка М. Гендерный состав научно-педагогических кадров Украины как элемент скрытого учебного плана высшей школы [Електронний ресурс] / М. Воровка, А. Петрученя // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Гендерні дослідження. - 2015. - Вип. 1. - С. 27-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nznuoagend_2015_1_6
|
4. |
Воровка М. І. Уточнення категорії "студентська молодь” у контексті історико-педагогічної розвідки [Електронний ресурс] / М. І. Воровка // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 46. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_46_3
|
5. |
Воровка М. Генеза гендерних досліджень у модерній науці (17 – початок 19 століття) [Електронний ресурс] / М. Воровка // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2017. - № 1. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2017_1_6
|
6. |
Воровка М. І. Основні періоди розвитку теорії і практики формування гендерної культури студентства в Україні в 60-ті роки ХХ – початку ХХІ століть [Електронний ресурс] / М. І. Воровка // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 150. - С. 39-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2017_150_9
|
7. |
Воровка М. І. Студентки проти студентів: склад піздньорадянського студентства [Електронний ресурс] / М. І. Воровка // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 76(1). - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_76(1)__7
|
8. |
Воровка М. І. Ґендерна дискримінація у вищій школі України: міф чи реальність [Електронний ресурс] / М. І. Воровка // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 80(2). - С. 17-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_80(2)__4
|
9. |
Воровка М. Ревізія патріархатних установок у філософії Нового часу як передумова розвитку гендерних досліджень [Електронний ресурс] / М. Воровка // Історико-педагогічний альманах. - 2017. - Вип. 1. - С. 39-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2017_1_7
|
10. |
Воровка М. Джерела становлення гендерного підходу в педагогіці [Електронний ресурс] / М. Воровка // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2016. - Вип. 2. - С. 53-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2016_2_8
|
11. |
Воровка М. Діалог як засадничий концепт реформи освіти в Україні [Електронний ресурс] / М. Воровка, А. Проценко // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2020. - Вип. 28(1). - С. 196-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2020_28(1)__34
|
12. |
Воровка М. І. Наративний підхід в історико-педагогічному дослідженні [Електронний ресурс] / М. І. Воровка // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2018. - Вип. 65. - С. 17-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2018_65_6
|
13. |
Воровка М. І. Законодавче регулювання гендерних відносин в Україні [Електронний ресурс] / М. І. Воровка // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 11(1). - С. 22-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_11(1)__5
|
14. |
Воровка М. І. Фактори становлення теорії та практики розвитку ґендерної культури студентів [Електронний ресурс] / М. І. Воровка, О. В. Бунчук // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 18(1). - С. 18-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_18(1)__5
|
15. |
Воровка М. І. Антигендерні рухи в Україні [Електронний ресурс] / М. І. Воровка // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 33(1). - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_33(1)__10
|
16. |
Воровка М. І. Соціальні перетворення в Україні як фактор гендерної асиметрії на ринку праці [Електронний ресурс] / М. І. Воровка // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 29(1). - С. 15-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2020_29(1)__4
|
17. |
Воровка М. І. Джерельна база історико-педагогічного дослідження: поняття та специфіка [Електронний ресурс] / М. І. Воровка // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2018. - № 2. - С. 13–17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2018_2_3
|
18. |
Воровка М. І. Функціональний взаємозв’язок рольових, дидактичних та ділових ігор [Електронний ресурс] / М. І. Воровка, О. І. Онипченко // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 41(1). - С. 96-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_41(1)__21
|
19. |
Онипченко О. Насильство щодо жінок як форма соціостатевої нерівності в сучасному суспільстві [Електронний ресурс] / О. Онипченко, М. Воровка // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2021. - Вип. 44(2). - С. 254-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2021_44(2)__44
|
20. |
Воровка М. І. Розвиток гендерної культури студентства у закладах вищої освіти України у 60 роки – на початку 90-х років ХХ століття: суспільно-історичний контекст [Електронний ресурс] / М. І. Воровка, О. І. Онипченко, А. В. Кожевникова // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 52(1). - С. 9-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_52(1)__3 Розкрито передумови, чинники, тенденції генези й еволюції теорії та практики розвитку гендерної культури студентства вищої школи України в 60-ті рр. XX - на початку XXI ст. Увагу приділено поняттям "стать" і "гендер" як категоріям аналізу гендерних відносин. Розглянуто статеву асиметрію студентського та науково-педагогічного складу вищої школи як прояв гендерної сегрегації та чинник розвитку гендерної культури. Висвітлено питання посилення патріархальних тенденцій, описано особливості антигендерних рухів. Подано інформацію про жіночі організації в Україні як агенти гендерних перетворень у суспільстві. Простежено процес інституціоналізації гендерних досліджень в Україні.
|
| |