Пошуковий запит: (<.>A=Вільчковська А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Вільчковська Анастасія Стан музичного виховання в польських школах у 70- 80-х роках ХХ століття [Електронний ресурс] / Анастасія Вільчковська // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2013. - Вип. 6. - С. 57-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2013_6_10
|
2. |
Вільчковська А. Е. Застосування музики на уроках фізичної культури (з досвіду польських загальноосвітніх шкіл) [Електронний ресурс] / А. Е. Вільчковська // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2014. - Вип. 118(1). - С. 50-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2014_118(1)__14
|
3. |
Вільчковський Е. С. Януш Корчак про фізичне виховання дітей та молоді [Електронний ресурс] / Е. С. Вільчковський, А. Е. Вільчковська, В. Р. Пасічник // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 3. - С. 13–16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_3_5 Розкрито аспекти системи фізичного виховання, яка була застосована польським педагогом Янушем Корчаком у варшавських дитячих будинках. Показано, яку роль відводив Я. Корчак засобам фізичної культури у своїй оригінальній виховній системі з дітьми-сиротами. У педагогічній системі Я. Корчака фізичне виховання було однією з складових частин загальної системи всебічного виховання дітей та молоді. Характерною рисою цієї системи була відсутність примусу до вихованців. Одним із популярних засобів й організаційних форм фізичного виховання в будинках сиріт були рухливі та спортивні ігри. Слід констатувати, що виховна система, яку створив Я. Корчак і реалізував у багаторічній практиці в будинках сиріт, спрямована на всебічний розвиток його вихованців і в ній належне місце займали різноманітні засоби фізичної культури.
|
4. |
Вільчковський Е. С. Профілактика голосу у вчителів фізичного виховання [Електронний ресурс] / Е. С. Вільчковський, А. Е. Вільчковська, В. Р. Пасічник // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2009. - № 3. - С. 24–27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2009_3_8 Розглянуто питання профілактики захворювань голосового апарату у вчителів фізичного виховання. Надано методичні поради щодо раціонального використання голосу на уроках фізкультури. Показано досвід польських педагогічних ВНЗ в емісії голосу в майбутніх педагогів.
|
5. |
Вільчковська А. Е. Ритмічна гімнастика Еміля Далькроза (теоретичний аспект) [Електронний ресурс] / А. Е. Вільчковська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 2. - С. 40–43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_2_14 Розглянуто систему ритмічного виховання дітей дошкільного віку та учнів шкіл, яку розробив швейцарський педагог і композитор Е. Далькроз. Ця система передбачає поєднання музики та рухової експресії у дітей у процесі занять ритмічною гімнастикою.
|
6. |
Вільчковський Е. С. Шляхи відродження сучасних олімпійських ігор [Електронний ресурс] / Е. С. Вільчковський, А. Е. Вільчковська, В. Р. Пасічник, А. Дибовський, А. Чвенар // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 1. - С. 13–16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_1_6 Розглянуто період відродження сучасних Олімпійських ігор. Показано їх світове значення в об'єднанні молоді різних країн нашої планети, а також роль П'єра де Кубертена - засновника сучасних Олімпіад.
|
7. |
Вільчковська А. Е. Виникнення та становлення музичного виховання дітей та молоді у Польщі (X–XVIII століття) [Електронний ресурс] / А. Е. Вільчковська // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2013. - № 2. - С. 175-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2013_2_32
|
8. |
Вільчковська А. Е. Музика як засіб мотивації для активізації учнів на заняттях фізичного виховання (з досвіду польських шкіл) [Електронний ресурс] / А. Е. Вільчковська // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини. - 2014. - Вип. 7. - С. 150-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkpnui_fv_2014_7_20
|
9. |
Вільчковська А. Е. Хореотерпія як метод психофізичного оздоровлення людини [Електронний ресурс] / А. Е. Вільчковська // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 124. - С. 250-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_124_66
|
10. |
Вільчковська А. Регіональна культура в музичному вихованні учнів польських шкіл [Електронний ресурс] / А. Вільчковська // Естетика і етика педагогічної дії. - 2015. - Вип. 11. - С. 92-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2015_11_11
|
11. |
Вільчковська А. Е. Музика видатного польського педагога Януша Корчака в системі виховання дітей [Електронний ресурс] / А. Е. Вільчковська // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Сер. : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 23. - С. 28-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2013_23_6
|
12. |
Вільчковська А. Е. Система музичного виховання дітей та учнівської молоді Золтана Кодая [Електронний ресурс] / А. Е. Вільчковська // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 24. - С. 94-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2014_24_19
|
13. |
Вільчковська А. Музичне виховання дітей і молоді в період розділу польських земель (ХVIII − початок ХХ ст.) [Електронний ресурс] / А. Вільчковська // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2015. - № 1. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2015_1_4 Проаналізовано стан музичного виховання дітей і молоді в період втрати Польщею незалежності (1772 - 1918 рр.). Музичне виховання в тому історичному періоді відіграло важливу роль у формуванні патріотизму школярів і було чинником збереження національної музичної культури.
|
14. |
Вільчковська А. Е. Рухова активність учнів 14-16 років, які відвідують музичну школу [Електронний ресурс] / А. Е. Вільчковська // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 3(2). - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_3(2)__20
|
15. |
Вільчковська А. Е. Сучасні вимоги до професійної діяльності вчителя музики у польських загальноосвітніх школах [Електронний ресурс] / А. Е. Вільчковська // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 137. - С. 312-316. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_137_76
|
16. |
Вільчковська А. Е. Музичне виховання дітей та молоді у Польщі після другої світової війни (40-60-ті роки ХХ століття) [Електронний ресурс] / А. Е. Вільчковська // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2014. - Вип. 1. - С. 3-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2014_1_3
|
17. |
Вільчковська А. Е. Теорія і практика музичного виховання польських школярів у 90-х роках ХХ століття [Електронний ресурс] / А. Е. Вільчковська // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2014. - Вип. 116. - С. 43-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2014_116_8
|
18. |
Вільчковська А. Ритмічна гімнастика під музику Альфреда й Марії Кнессів [Електронний ресурс] / А. Вільчковська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2015. - № 2. - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2015_2_13 Зазначено, що у фізичному вихованні учнів шкіл Західної Європи широко використовують педагогічні системи відомих педагогів Ж. Ж. Далькроза, К. Орфа, Р. Лабана та ін., які підтвердили свою актуальність та ефективність у розвитку психофізичних якостей дітей і молоді. На превеликий жаль, у фізичному вихованні учнів українських шкіл їх методика використовується епізодично. Також зв'являється незначна кількість публікацій, де висвітлюється цікавий і корисний досвід цих педагогів. Мета роботи - проаналізувати новаторський досвід із ритмічної гімнастики під музику німецьких педагогів А. і М. Кнессів із метою застосування його в українських дитячих садках і школах. Ритмічна гімнастика під музику А. і М. Кнессів завоювала популярність у навчальних закладах Західної Європи, Америки й Азії. Вона базується на трьох основних елементах: рух - ритм - музика. Автори також у процесі занять використовують перкусійні інструменти не лише для відтворення звуку, а й для виконання різних вправ. Ритмічну гімнастику можна використовувати в підготовчій частині, а її елементи - в основній і завершальній частинах уроків із фізичної культури. У дошкільних закладах і школах ритмічну гімнастику можна проводити повністю як заняття з фізичного виховання. Ритмічна гімнастика під музику А. і М. Кнессів спрямована на розвиток дітей у різних сферах: психічній, емоційній, фізичній. Вона формує вміння творчого підходу до виконання фізичних вправ, мотивує їх до активної діяльності на заняттях із фізичної культури. Розроблена ними ритмічна гімнастика є цікавою та корисною для учнів, вона надає змогу застосовувати різні форми рухової експресії, проявляти ініціативу та самодіяльність. Ця система спирається на інтеграцію музичного і фізичного та виховання школярів, їх природну активність, емоційність і позитивне сприймання засобів, запропонованих А. та М. Кнессами.
|
19. |
Вільчковська А. Е. Айседора Дункан – життя та хореографічна діяльність [Електронний ресурс] / А. Е. Вільчковська // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2016. - Вип. 8. - С. 7-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2016_8_4
|
20. |
Вільчковська А. Застосування музики в ігровій діяльності дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / А. Вільчковська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2018. - № 2. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2018_2_6 Поєднання музики з руховою діяльністю людини має тисячолітню історію. Наприклад, у стародавній Греції танець уважався найкращим чинником формування гармонійної тілобудови й удосконалення рухів дітей та молоді. Однак роль музики в навчанні рухів оцінена лише в наступні історичні періоди. У сучасній літературі з теорії та методики фізичного виховання застосування музики під час проведення рухливих ігор із дітьми дошкільного віку та взаємозв'язок музичного мистецтва з фізичною культурою розкрито недостатньо. Завдання роботи - проаналізувати ефективність інтеграції застосування музики в процесі проведення рухливих ігор із дітьми дошкільного віку. Правильно підібрані рухливі ігри активно впливають на розвиток організму дошкільників. Різноманітні рухи та ігрові дії дітей під час гри при вмілому керівництві ними позитивно впливають на серцево-судину, дихальну й інші системи організму збуджують апетит і сприяють міцному сну дитини. Рухливі ігри задовольняють потребу ростучого організму дитини в русі, сприяють збагаченню її рухового досвіду. За допомогою ігор у дошкільнят закріплюються та вдосконалюються різноманітні вміння й навички з основних рухів (ходьби, бігу, стрибків, рівноваги тощо). Швидка зміна обставин під час гри привчає дитину користуватися своїми рухами відповідно до тієї або іншої ситуації. Усе це позитивно впливає на вдосконалення рухових навичок. Педагогічний досвід і спеціальні наукові дослідження показують, що рухливі ігри мають значний вплив на виховання морально-вольових якостей у дошкільників. Свої дії учасники гри підпорядковують її правилам. Правила регулюють поведінку, сприяють вихованню свідомої дисципліни, привчають відповідати за конкретні вчинки, розвивають почуття товариськості. У колективних іграх у дитини формується поняття про норми громадянської поведінки, виробляються організаційні навички, виховується прагнення до перемоги, сильна воля, стійкість, витримка. Висновки: рухливі ігри під музику будуть корисними для дітей лише тоді, коли розвиток сюжету гри, її характер та рухи учасників відповідають змісту й характеру музики та засобам її вираження. Для кожної гри важливо знайти відповідний музичний супровід. Не можна довільно змінювати темп музики, підганяючи його під рухи дітей тощо. Це порушує характер музики, негативно впливає на її правильне сприйняття дітьми дошкільного віку.
|
| |