Пошуковий запит: (<.>A=Гаврилов М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Гаврилов М. А. Возрастное ожирение у женщин: корреляции физиологических параметров с весом [Електронний ресурс] / М. А. Гаврилов, И. В. Мальцева // Науковий журнал МОЗ України. - 2012. - № 1(1). - С. 114-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/njmoz_2012_1_13
|
2. |
Гаврилов М. І. Самовизначення майбутніх фахівців в умовах суспільства перехідного типу [Електронний ресурс] / М. І. Гаврилов, Я. О. Фаріна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Соціологічні науки. - 2012. - № 23. - С. 193–205. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluc_2012_23_17 Виявлено особливості самовизначення майбутніх фахівців за умов суспільства перехідного типу. Встановлено наявність зсуву з професійного самовизначення на життєве самовизначення як у потенційних абітурієнтів, так і у студентів вищих навчальних закладів України. Метою здобуття вищої освіти частіше є її зовнішні атрибути, а не освіченість як така. Трансформаційні процеси в ситуаціях переходу наражаються на ризик деформації ідеї. Зростаючий попит на вищу освіту знецінює її та переводить на рівень інструментальних цінностей. Доведено, що процеси реформування вищої школи в сучасній Україні загострюють проблему якості вищої освіти та унаочнюють якісну невідповідність майбутніх фахівців запитам суспільства.
|
3. |
Курган М. Б. Шляхи зниження аварійності на залізничних переїздах [Електронний ресурс] / М. Б. Курган, О. Ф. Лужицький, М. О. Гаврилов // Електромагнітна сумісність та безпека на залізничному транспорті. - 2014. - № 7. - С. 53-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esbzt_2014_7_8
|
4. |
Гаврилов М. І. Види електронного голосування як інструменту публічного управління [Електронний ресурс] / М. І. Гаврилов. // Публічне адміністрування: теорія та практика. - 2018. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Patp_2018_1_8
|
5. |
Мироненко М. А. Пошук шляхів інноваційного розвитку підприємств енергетичної галузі під впливом реформ енергоринку [Електронний ресурс] / М. А. Мироненко, М. Л. Гаврилов // Проблеми економіки та політичної економії. - 2018. - № 2. - С. 190-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pepe_2018_2_13
|
6. |
Курган Д. М. Методика інженерного розрахунку коефіцієнта стійкості проти вкочування колеса на рейку [Електронний ресурс] / Д. М. Курган, О. В. Губар, М. О. Гаврилов // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2020. - № 3. - С. 71-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2020_3_8 Одним із показників взаємодії колії й рухомого складу, недотримання якого може призвести до порушення безпеки руху, а саме до сходження, є умова забезпечення стійкості проти вкочування гребеня колеса на головку рейки. Мета роботи - створення методики практичного інженерного розрахунку коефіцієнта стійкості проти вкочування гребеня колеса на головку рейки. Викладена методика буде мати вичерпну інформацію як із розрахункових формул, так і з довідкових матеріалів, для виключення необхідності залучення додаткових джерел та спеціального програмного забезпечення. Основною задачею реалізації поставленої мети є винесення на інженерний рівень розрахунку горизонтальних сил. Унаслідок складності процесу взаємодії колії та рухомого складу й необхідності врахування великої кількості факторів, що мають вплив на результат, як правило, для визначення горизонтальних сил застосовують складні динамічні моделі. Можливий розв'язок полягає в припущенні, що для конкретного типу рухомого складу горизонтальна сила може бути розрахована за лінійною залежністю від значення непогашеного прискорення. Для цього була використана аналітична методика розрахунку горизонтальних сил. Визначено відсутні коефіцієнти розрахунку горизонтальної сили залежно від непогашеного прискорення для деяких типів маневрових локомотивів та для вантажного вагона з урахуванням рівня його завантаження. У роботі набули подальшого розвитку науково-практичні підходи щодо аналізу взаємодії колії й рухомого складу в горизонтальній площині. Запропоновано покрокову методику розрахунку коефіцієнта стійкості надає можливість на інженерному рівні проводити практичний аналіз забезпечення запасу стійкості проти вкочування гребеня колеса на головку рейки, що необхідно під час розслідування причин сходження рухомого складу з рейок та для низки інших задач, пов'язаних із рухом у кривих ділянках колії.
|
7. |
Курган М. Б. Оцінка безпеки руху транспортних засобів на перетині автомобільної дороги й залізниці в одному рівні [Електронний ресурс] / М. Б. Курган, Д. М. Курган, М. А. Гусак, М. О. Гаврилов, О. Ф. Лужицький // Наука та прогрес транспорту. - 2022. - № 2. - С. 45-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2022_2_6
|
8. |
Байдак С. Ю. Урахування показників плавності й комфортабельності їзди при проектуванні залізниць [Електронний ресурс] / С. Ю. Байдак, М. О. Гаврилов, О. Ф. Лужицький // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Вип. 160(додаток). - С. 94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2016_160(dodatok)__116
|