Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гайванович Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Гайванович Н. В. 
Оптимізація дистрибуційної мережі: між централізацією та LM [Електронний ресурс] / Н. В. Гайванович // Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. - 2011. - Вип. 6. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzlubp_2011_6_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 206.097 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Гайванович Н. В. 
Система дистрибуції: сутність, структура та види формалізації відносин [Електронний ресурс] / Н. В. Гайванович // Підприємництво і торгівля. - 2017. - Вип. 21. - С. 106-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2017_21_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 730.484 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Гайванович Н. В. 
Перспективні напрями формування взаємодії між суб’єктами системи дистрибуції [Електронний ресурс] / Н. В. Гайванович // Стратегія економічного розвитку України. - 2017. - № 41. - С. 23-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/seru_2017_41_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 513.495 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Гайванович Н. В. 
Конкурентні стратегії бізнес-суб’єктів у системі дистрибуції товарів [Електронний ресурс] / Н. В. Гайванович // Український журнал прикладної економіки. - 2017. - Т. 2, № 2. - С. 8-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ujae_2017_2_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 695.287 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Гайванович Н. В. 
Дослідження поведінки споживачів в омніканальному середовищі електронної комерції в Україні [Електронний ресурс] / Н. В. Гайванович, М. В. Шатова // Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. - 2021. - № 6. - С. 21-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2021_6_5
Конвергенція фізичної та онлайн-роздрібної торгівлі відкрила шлях до появи омніканальної роздрібної торгівлі, і все більш актуальною стає тенденція омніканального споживання. Підприємства постають перед необхідністю детальнішого дослідження поведінки споживачів задля організації ефективної співпраці з ними в омніканальному середовищі роздрібної торгівлі. У роботі досліджено тенденції, проблеми та перспективи запровадження омніканальної стратегії в діяльність вітчизняних роздрібних компаній. Обгрунтовано необхідність побудови зв'язків між онлайн- і офлайн-магазинами. На підставі результатів проведеного маркетингового дослідження поведінки покупців спортивного одягу та взуття виділено шість найпоширеніших поведінкових моделей споживачів в омніканальному середовищі і запропоновано підходи до співпраці з кожною групою.
Попередній перегляд:   Завантажити - 800.191 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Шевчук О. А. 
Сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку морських вантажних перевезень в Україні та світі [Електронний ресурс] / О. А. Шевчук, Н. В. Гайванович // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2023. - № 25. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2023_25_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 409.062 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського