Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Гайворонська І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Гайворонська І. М. Примирення сторін кримінального конфлікту за Литовськими статутами [Електронний ресурс] / І. М. Гайворонська // Університетські наукові записки. - 2009. - № 2. - С. 24-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2009_2_6
| 2. |
Гайворонська І. В. Сучасні тенденції та новітні тренди розвитку туризму [Електронний ресурс] / І. В. Гайворонська // Причорноморські економічні студії. - 2019. - Вип. 37. - С. 126-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2019_37_26
| 3. |
Гайворонська І. В. Брендинг дестинації у процесі відтворення регіонального турпродукту [Електронний ресурс] / І. В. Гайворонська // Бізнес Інформ. - 2019. - № 2. - С. 121-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_2_19 Мета роботи - дослідження ролі та місця брендинга дестинації у процесі відтворення регіонального турпродукту. Визначено сутність категорії "брендинг дестинації", що надало можливість виявити основні відмінності від категорії "брендинг місця (території)". Установлено, що метою брендинга дестинації є просування визначених характеристик місця або зони відпочинку потенційним відвідувачам (туристам, турагентам, інвесторам у сфері гостинності) за допомогою правильно створеного образу. Крім того, виділено особливості брендингу територій і дестинацій щодо формування цільових заходів по просуванню унікальних характеристик дестинації потенційним відвідувачам. Систематизовано ключові ролі брендів і брендинг-стратегій у розвитку туристичних дестинацій. Установлено, що процес формування і позиціонування бренда туристичної дестинації має бути націлений на створення цінностей і їх значень (сенсів). Визначено структуру змістовних елементів ціннісно-орієнтованої концепції брендингу туристичної дестинації. Обгрунтовано концептуальну модель брендингу у відтворювальному процесі регіонального турпродукту. Доведено, що цілепокладання є важливим елементом процесу брендингу, оскільки передбачає збалансування цілей усіх груп стейкхолдерів. Перспективами подальших досліджень у даному напрямі є оцінка (моніторинг) бренда регіонального турпродукту з метою визначення його ефективності та формування і коригування моделі реалізації брендингу для забезпечення сталого відтворення дестинації як регіонального турпродукту.
| 4. |
Гайворонська І. В. Інструментарій форсайту для прогнозування стратегічного розвитку туризму [Електронний ресурс] / І. В. Гайворонська, О. А. Гринюк // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. - 2019. - Т. 18, вип. 1. - С. 135-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rectpu_2019_18_1_11
| 5. |
Садченко О. В. Мережевоцентричний підхід до управління підприємствами туристичних дестинацій [Електронний ресурс] / О. В. Садченко, І. В. Гайворонська // Проблеми системного підходу в економіці. - 2019. - Вип. 4(2). - С. 106-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2019_4(2)__17
|
|
|