Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гайворонська І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Гайворонська І. М. 
Примирення сторін кримінального конфлікту за Литовськими статутами [Електронний ресурс] / І. М. Гайворонська // Університетські наукові записки. - 2009. - № 2. - С. 24-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2009_2_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 175.053 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Гайворонська І. В. 
Сучасні тенденції та новітні тренди розвитку туризму [Електронний ресурс] / І. В. Гайворонська // Причорноморські економічні студії. - 2019. - Вип. 37. - С. 126-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2019_37_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 461.208 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Гайворонська І. В. 
Брендинг дестинації у процесі відтворення регіонального турпродукту [Електронний ресурс] / І. В. Гайворонська // Бізнес Інформ. - 2019. - № 2. - С. 121-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_2_19
Мета роботи - дослідження ролі та місця брендинга дестинації у процесі відтворення регіонального турпродукту. Визначено сутність категорії "брендинг дестинації", що надало можливість виявити основні відмінності від категорії "брендинг місця (території)". Установлено, що метою брендинга дестинації є просування визначених характеристик місця або зони відпочинку потенційним відвідувачам (туристам, турагентам, інвесторам у сфері гостинності) за допомогою правильно створеного образу. Крім того, виділено особливості брендингу територій і дестинацій щодо формування цільових заходів по просуванню унікальних характеристик дестинації потенційним відвідувачам. Систематизовано ключові ролі брендів і брендинг-стратегій у розвитку туристичних дестинацій. Установлено, що процес формування і позиціонування бренда туристичної дестинації має бути націлений на створення цінностей і їх значень (сенсів). Визначено структуру змістовних елементів ціннісно-орієнтованої концепції брендингу туристичної дестинації. Обгрунтовано концептуальну модель брендингу у відтворювальному процесі регіонального турпродукту. Доведено, що цілепокладання є важливим елементом процесу брендингу, оскільки передбачає збалансування цілей усіх груп стейкхолдерів. Перспективами подальших досліджень у даному напрямі є оцінка (моніторинг) бренда регіонального турпродукту з метою визначення його ефективності та формування і коригування моделі реалізації брендингу для забезпечення сталого відтворення дестинації як регіонального турпродукту.
Попередній перегляд:   Завантажити - 820.116 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Гайворонська І. В. 
Інструментарій форсайту для прогнозування стратегічного розвитку туризму [Електронний ресурс] / І. В. Гайворонська, О. А. Гринюк // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління. - 2019. - Т. 18, вип. 1. - С. 135-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rectpu_2019_18_1_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.572 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Садченко О. В. 
Мережевоцентричний підхід до управління підприємствами туристичних дестинацій [Електронний ресурс] / О. В. Садченко, І. В. Гайворонська // Проблеми системного підходу в економіці. - 2019. - Вип. 4(2). - С. 106-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2019_4(2)__17
Попередній перегляд:   Завантажити - 407.08 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського