Пошуковий запит: (<.>A=Галус О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 44
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Галус О. М. Соціалізація особистості: сутність, концептуальні підходи у наукових теоріях, напрямах, школах [Електронний ресурс] / О. М. Галус // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2010. - № 2. - С. 69-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2010_2_19
|
2. |
Галус О. О. Становлення та розвиток інституту виборів в Україні [Електронний ресурс] / О. О. Галус // Університетські наукові записки. - 2013. - № 4. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2013_4_6
|
3. |
Галус О. О. Поняття та види форм безпосереднього народовладдя в Україні [Електронний ресурс] / О. О. Галус // Університетські наукові записки. - 2005. - № 4. - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2005_4_10
|
4. |
Галус О. О. Функції форм безпосереднього народовладдя [Електронний ресурс] / О. О. Галус // Університетські наукові записки. - 2006. - № 3-4. - С. 95-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unzap_2006_3-4_12
|
5. |
Галус О. М. Активна професійна адаптація студентів як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / О. М. Галус // Педагогічний дискурс. - 2007. - Вип. 1. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2007_1_9
|
6. |
Галус О. М. Історіографічна основа досліджень процесу адаптації особистості у працях вітчизняних учених-психологів (80-90 рр. ХХ ст.) [Електронний ресурс] / О. М. Галус // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 140-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_31 Проаналізовано в історіографічному контексті дослідження процесу адаптації особистості у працях вітчизняних учених-психологів (1980 - 1990 рр.). Акцентовано увагу на трактуванні понять «адаптація», «психологічна адаптація», видах адаптації. Подано інформацію щодо досліджень проблем психологічної адаптації особистості у працях вітчизняних учених-психологів означеного періоду. Окремо проаналізовано концепцію персоналізації особистості А. В. Петровського та концепцію системного розгляду процесу адаптації у взаємозв’язку із визначеними компонентами (енергетичним, середовищним, соціальним, діяльнісним, професійним, індивідуально-особистісним) В. А. Семиченко. Проанализированы в историографическом контексте исследования процесса адаптации личности в трудах отечественных ученых-психологов (1980 - 1990 гг.). Акцентировано внимание на трактовке понятий «адаптация», «психологическая адаптация», видах адаптации. Представлена информация по исследованиям проблем психологической адаптации личности в трудах отечественных ученых-психологов выделенного периода. Отдельно проанализированы концепция персонализации личности А. В. Петровского и концепция системного рассмотрения процесса адаптации во взаимосвязи с выделенными компонентами (энергетическим, средовым, социальным, деятельностным, профессиональным, индивидуально- личностным) В. А. Семиченко.In the context of historiographic study of the research of the process of personality’s adaptation in the works of domestic scientists-psychologists (1980-s -1990-s) has been analyzed in the article. The attention is paid to the interpretation of the concepts «adaptation», «psychological adaptation», and types of adaptation. The information on the research problems of psychological adaptation of the personality in the works of domestic scientists-psychologists of the mentioned period has been offered. Separately the concept of personalization of A. V. Petrovskyi, and the concept of the system study of the process of adaptation in connection with specific components (energetical, environmental, social, active, professional, individual and personal) of V. A. Semychenko have been analyzed.
|
7. |
Галус О. М. Управління процесом професійної адаптації студентів до навчання у ступеневому педагогічному ВНЗ [Електронний ресурс] / О. М. Галус // Педагогічний дискурс. - 2007. - Вип. 2. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2007_2_11
|
8. |
Галус О. М. Концептуальне підґрунтя управління процесом адаптації особистості в умовах реформування вищої школи [Електронний ресурс] / О. М. Галус // Педагогічний дискурс. - 2008. - Вип. 3. - С. 56-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2008_3_14
|
9. |
Галус О. М. Організаційно-педагогічна діяльність ВНЗ з адаптації майбутніх учителів: управлінський аспект [Електронний ресурс] / О. М. Галус // Педагогічний дискурс. - 2008. - Вип. 4. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2008_4_9
|
10. |
Галус О. М. Адаптація майбутніх учителів за умов навчання у ступеневому ВНЗ: управлінський аспект [Електронний ресурс] / О. М. Галус // Педагогічний дискурс. - 2009. - Вип. 6. - С. 47-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2009_6_13
|
11. |
Галус О. М. Сутність процесу адаптації особистості за умов навчання у ВНЗ [Електронний ресурс] / О. М. Галус // Педагогічний дискурс. - 2010. - Вип. 7. - С. 62-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2010_7_14
|
12. |
Галус О. М. Наукові підходи та закономірності педагогічного управління освітніми процесами у ступеневому вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / О. М. Галус // Педагогічний дискурс. - 2010. - Вип. 8. - С. 49-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2010_8_14
|
13. |
Галус О. М. До проблем педагогічного управління адаптацією майбутніх учителів в умовах реформування вищої школи [Електронний ресурс] / О. М. Галус // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 9. - С. 54-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_9_14
|
14. |
Галус О. М. Моделювання структури педагогічного управління адаптацією майбутніх учителів у системі ступеневої освіти [Електронний ресурс] / О. М. Галус // Педагогічний дискурс. - 2009. - Вип. 5. - С. 50-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2009_5_13
|
15. |
Галус О. М. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського в контексті соціалізації особистості дитини [Електронний ресурс] / О. М. Галус // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 115-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_30 Проаналізовано проблеми соціалізації особистості дитини в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. Видатний педагог-гуманіст розглядав дитину як активного суб’єкта у процесі набуття соціального досвіду, надавав великого значення ролі батьків, вчителеві та дитячому колективу як агентам соціалізації.Проанализированы проблемы социализации личности ребенка в педагогическом наследии В. А. Сухомлинского. Выдающийся педагог-гуманист рассматривал ребенка как активного субъекта в процессе приобретения социального опыта, придавал большое значение роли родителей, учителю и детскому коллективу как агентам социализации.The problems of socialization of the personality of a child in V. O. Sukhomlins’kyi’s pedagogical heritage are analyzed in the article. The outstanding teacher-humanist considered the child as the active subject in the course of acquisition of social experience, showed great importance of the roles of parents, teacher and children’s collective body as agents of socialization.
|
16. |
Галус О. М. До проблем моніторингового дослідження особливостей дидактичної адаптації студентів вищих педагогічних навчальних закладів на освітньо-кваліфікаційному рівні "молодший спеціаліст” [Електронний ресурс] / О. М. Галус // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 83-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_19 Розглянуто питання моніторингу особливостей дидактичної адаптації студентів педагогічних ВНЗ на освітньо-кваліфікаційному рівні „молодший спеціаліст”.Рассмотрены вопросы мониторинга особенностей дидактической адаптации студентов педагогических ВУЗ на образовательно-квалификационном уровне „младший специалист”.Peculiarities of didactic adaptation of students of higher pedagogical educational institutions at educationqualificationallevel “Junior Specialist” on the basis of monitoring possibilities are studied in the article.
|
17. |
Галус О. М. Принципи педагогічного управління освітніми процесами у ступеневому вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / О. М. Галус. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2010. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2010_3_5
|
18. |
Галус О. М. Ступенева підготовка фахівців у педагогічному вищому навчальному закладі як умова забезпечення неперервності освіти [Електронний ресурс] / О. М. Галус. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2010. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2010_2_6
|
19. |
Галус О. М. Науково-методичні засади управління процесом адаптації студентів в умовах багаторівневої освіти [Електронний ресурс] / О. М. Галус. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2009. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2009_1_3
|
20. |
Галус О. О. Міжнародно-правові стандарти безпосереднього народовладдя [Електронний ресурс] / О. О. Галус // Держава і право. Юридичні і політичні науки. - 2013. - Вип. 62. - С. 115-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dip_2013_62_20
|
| |