Пошуковий запит: (<.>A=Галушко Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Галушко Л. Я. Психодинамічна парадигма та її розвиток в Україні [Електронний ресурс] / Л. Я. Галушко, Н. В. Дметерко, І. В. Євтушенко, О. Г. Максименко, О. В. Педченко, О. М. Поляничко, Л. Г. Туз, О. М. Усатенко // Психолінгвістика. - 2013. - Вип. 12. - С. 51-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2013_12_7
|
2. |
Галушко С. Сутність інноваційних технологій навчання та їх роль в активізації пізнавальної діяльності студентів [Електронний ресурс] / С. Галушко, Г. Гордашевська, Л. Галушко // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2014. - № 9(2). - С. 88-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2014_9(2)__14
|
3. |
Яценко Т. С. Діагностика в процесі метафоричної самопрезентації учасників АСПН з використанням архетипу тіста [Електронний ресурс] / Т. С. Яценко, Л. Я. Галушко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2012. - Вип. 36. - С. 238-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2012_36_45
|
4. |
Яценко Т. С. Розвиток психодинамічної парадигми та методу АСПП [Електронний ресурс] / Т. С. Яценко, Л. Я. Галушко, Н. В. Дметерко, І. В. Євтушенко, О. Г. Максименко, О. В. Педченко, О. М. Поляничко, Л. Г. Туз, О. М. Усатенко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2013. - Вип. 40. - С. 6-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2013_40_3
|
5. |
Галушко Л. Я. Роль архетипу в мотивації глибинного самопізнання [Електронний ресурс] / Л. Я. Галушко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2013. - Вип. 40. - С. 92-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2013_40_13
|
6. |
Галушко Л. Теоретичний аналіз динаміки розвитку творчої активності дошкільника [Електронний ресурс] / Л. Галушко, В. Маловик // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 107(1). - С. 97-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_107(1)__16
|
7. |
Галушко Л. Динаміка становлення глибинної психології в Україні [Електронний ресурс] / Л. Галушко, Н. Дметерко, І. Євтушенко, О. Максименко, О. Педченко, О. Поляничко, Л. Туз, О. Усатенко // Психологія і суспільство. - 2014. - № 2. - С. 6-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psis_2014_2_3
|
8. |
Галушко Л. Я. Система психокорекційної роботи, орієнтованої на подолання агресивної поведінки засобами мистецтва юнаків та дівчат у ранній юності [Електронний ресурс] / Л. Я. Галушко // Вісник післядипломної освіти. - 2011. - Вип. 3. - С. 231-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2011_3_39
|
9. |
Галушко Л. Проблема мотивації у різних теоретико-методологічних підходах до розуміння та пізнання психіки [Електронний ресурс] / Л. Галушко // Психологія особистості. - 2015. - № 1. - С. 108-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Po_2015_1_14
|
10. |
Галушко С. М. Методика використання творчих завдань на уроках хімії [Електронний ресурс] / С. М. Галушко, Л. Б. Галушко // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 32. - С. 158-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2016_32_22
|
11. |
Яценко Т. С. Глибинне пізнання психіки з використанням візуалізованої репрезентації суб’єкта [Електронний ресурс] / Т. С. Яценко, Л. Я. Галушко, О. А. Біла, Ю. О. Сіденко. // Технології розвитку інтелекту. - 2017. - Т. 2 Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tri_2017_2_5_7
|
12. |
Галушко Л. Я. Мотиваційно-глибинний процес пізнання психіки суб’єкта [Електронний ресурс] / Л. Я. Галушко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2017. - Вип. 1(2). - С. 39-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2017_1(2)__9
|
13. |
Яценко Т. С. Візуалізована репрезентація суб’єкта – передумова глибинного пізнання психіки [Електронний ресурс] / Т. С. Яценко, О. А. Біла, Л. Я. Галушко, Н. О. Іванова, О. В. Педченко, Ю. О. Сіденко // Психологія особистості. - 2017. - № 1. - С. 110-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Po_2017_1_17
|
14. |
Галушко Л. Я. Мотиваційно-глибинні передумови психокорекції у професійній підготовці мабутнього психолога [Електронний ресурс] / Л. Я. Галушко // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2018. - Вип. 7. - С. 166-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2018_7_24
|
15. |
Галушко Л. Я. Специфіка особистісно-професійної підготовки майбутнього психолога у мотиваційно-глибинному пізнанні [Електронний ресурс] / Л. Я. Галушко // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2019. - № 1. - С. 46-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2019_1_7
|
16. |
Матусевич О. О. Підходи та функції до управління змінами підприємств залізниці в сфері пасажирських перевезень [Електронний ресурс] / О. О. Матусевич, Т.Ю. Чаркіна, Л. Д. Галушко // Review of transport economics and managment. - 2019. - Вип. 1. - С. 96-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnuzt_pet_2019_1_11 Мета роботи - формулювання та характеристика основних етапів управління змінами на підприємстві, визначення стратегій управління змінами, визначення напрямів досліджень управління змінами на підприємствах залізничного транспорту в сфері пасажирських перевезень, визначення наукових підходів щодо управління змінами підприємств залізничного транспорту в сфері пасажирських перевезень, визначення функцій управління змінами підприємств залізничного транспорту в сфері пасажирських перевезень. Для рішення задач такого класу у роботі запропоновано застосувати системний, комплексний підходи та методи раціонального рішення проблем. У роботі визначено зв'язок наукових підходів та функцій до управління змінами з факторами, які впливають на конкурентоспроможність пасажирських поїздів. Визначений зв'язок наукових підходів та функцій до управління змінами з факторами, які впливають на конкурентоспроможність пасажирських поїздів, дасть можливість у подальшому сформулювати принципи та механізми управління змінами підприємств залізничного транспорту в сфері пасажирських перевезень та взагалі визначити цільове призначення управління змінами підприємств залізничного транспорту в сфері пасажирських перевезень.
|
17. |
Яценко Т. С. Пралогічність мислення психолога в контексті глибинно-корекційного пізнання [Електронний ресурс] / Т. С. Яценко, Л. Я. Галушко, І. В. Євтушенко, С. О. Манжара // Психологія і суспільство. - 2020. - № 4. - С. 54-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psis_2020_4_5
|
18. |
Матусевич О. О. Європейський досвід щодо управління змінами підприємств залізничного транспорту в сфері пасажирських перевезень [Електронний ресурс] / О. О. Матусевич, Т. Ю. Чаркіна, Л. Д. Галушко. // Ефективна економіка. - 2020. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2020_2_29
|
19. |
Яценко Т. С. Методологія глибинного пізнання психіки в її пралогічній сутності [Електронний ресурс] / Т. С. Яценко, Л. Я. Галушко, С. О. Манжара // Проблеми сучасної психології. - 2020. - № 2. - С. 69-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2020_2_10
|
20. |
Яценко Т. С. Актуалізація пралогічного та логічного мислення в глибинному пізнанні психіки [Електронний ресурс] / Т. С. Яценко, Л. Я. Галушко, К. В. Ткаченко // Габітус. - 2021. - Вип. 31. - С. 188-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2021_31_34
|
| |