Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (8)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гац Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Гац Г. О. 
Характеристика діагностичних методик у педагогічній діяльності вчителя фізичної культури [Електронний ресурс] / Г. О. Гац, А. В. Цьось // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2011. - № 3. - С. 34–38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2011_3_11
Діагностичні методики вчителя фізичної культури поділяються на три умовні групи (одноразові, багаторазові та систематичні). Група "одноразових" методик призначена для діагностики достатньо стабільних індивідуальних властивостей учнів, що лімітують навчально-виховний процес. "Багаторазові" методики спрямовані на діагностику соціально-психологічних властивостей школярів, ступеня їх розвитку та вихованості. До групи "систематичних" належать методики, призначені для оцінки формуючих в учнів знань, умінь і навичок, оцінки рівня розвитку фізичних якостей і здоров'я.
Попередній перегляд:   Завантажити - 337.151 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Цьось А. В. 
Педагогічна діагностика в процесі навчання фізичної культури учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / А. В. Цьось, Г. О. Гац // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 4. - С. 201-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_4_49
Розроблено й обгрунтовано структурно-функціональну модель педагогічної діагностики, що включає такі складові частини: компоненти (методологічний, технічний та теоретико-логічний), функції (здоров'язберігальна, інформаційна, оцінювальна, прогностична, управлінська) та об'єкти діагностики (педагогічний процес, педагог, учень). До засобів діагностичної діяльності належать тестування, спостереження, бесіда, опитування, анкетування, інтерв'ю, метод незалежних характеристик. Діагностичні методики вчителя фізичної культури спрямовані на діагностику якості навчальних завдань, соціально-психологічних особливостей учнів, рівня розвитку та вихованості школярів, оцінку знань, умінь і навичок, рівня розвитку фізичних якостей та функціонального стану серцево-судинної й дихальної систем організму, комплексного визначення фізичного здоров'я. Змістовий компонент процесу формування компетентності з педагогічної діагностики включає такі взаємопов'язані елементи: комплекс знань, якими повинен володіти майбутній фахівець; систему практичних умінь і навичок, які лежать в основі діагностичної діяльності спеціаліста-практика; досвід у галузі діагностичної діяльності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 371.685 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Гац Г. О. 
Діагностична діяльність учителя фізичної культури [Електронний ресурс] / Г. О. Гац // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 1. - С. 149–151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_1_44
Розглянуто сутність діагностичної діяльності вчителя фізичної культури (ФК). Встановлено, що в діяльності учителя ФК має місце діагностика якісних показників формування знань і рухових умінь, міжособистністних взаємин, мотивів занять фізичними вправами, індивідуальних особливостей учнів, цільового компонента навчального процесу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 127.582 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Сабіров О. 
Стан фізичного розвитку студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. Сабіров, В. Пантік, Г. Гац // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2016. - № 3. - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2016_3_11
Актуальність дослідження зумовлена потребою індивідуалізації фізичного виховання студентів. Мета дослідження - вивчити рівень фізичного розвитку студентів вищих навчальних закладів. Результати - довжина тіла становить 176,4 - 178,2 см, маса - 66,8 - 69,7 кг. Антропометричні величини загалом перебувають у межах вікових норм. Показники фізичного розвитку студентів практично не змінюються, що зумовлено фізіологічними механізмами вікового періоду. Дані, одержані в процесі визначення довжини та маси тіла, надають змогу розрахувати індекс Кетле (індекс маси тіла). Масу тіла в межах норми виявлено лише в 57,9 % респондентів, у 42,1 % студентів - відхилення від норми: 8,9 % - у бік зменшення та 33,2 % - у бік збільшення маси тіла. Зазначимо, що в 7,8 % студентів виявлено ожиріння I ступеня та у 2,3 % - ожиріння II ступеня, а це зумовлює потребу підвищення фізичної активності студентів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 327.371 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Гац Г. 
Музичне виховання як невід’ємний чинник гармонійного розвитку дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / Г. Гац, Л. Добринюк // Педагогічний часопис Волині. - 2017. - № 2. - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2017_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.223 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Пріма Д. А. 
Професійна підготовка майбутніх фахівців фізичної культури до діяльності в інклюзивному середовищі [Електронний ресурс] / Д. А. Пріма, Г. О. Гац // Наукові записки [Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ]. Серія : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 4. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/anps_2023_4_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 589.252 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Пріма Д. А. 
Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до організації групової взаємодії старшокласників у командних видах спорту: теоретичні аспекти [Електронний ресурс] / Д. А. Пріма, Г. О. Гац // Наукові записки [Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ]. Серія : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 5. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/anps_2023_5_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.928 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського