![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Гац Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Гац Г. О. Характеристика діагностичних методик у педагогічній діяльності вчителя фізичної культури [Електронний ресурс] / Г. О. Гац, А. В. Цьось // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2011. - № 3. - С. 34–38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2011_3_11 Діагностичні методики вчителя фізичної культури поділяються на три умовні групи (одноразові, багаторазові та систематичні). Група "одноразових" методик призначена для діагностики достатньо стабільних індивідуальних властивостей учнів, що лімітують навчально-виховний процес. "Багаторазові" методики спрямовані на діагностику соціально-психологічних властивостей школярів, ступеня їх розвитку та вихованості. До групи "систематичних" належать методики, призначені для оцінки формуючих в учнів знань, умінь і навичок, оцінки рівня розвитку фізичних якостей і здоров'я.
| 2. |
Цьось А. В. Педагогічна діагностика в процесі навчання фізичної культури учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс] / А. В. Цьось, Г. О. Гац // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 4. - С. 201-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_4_49 Розроблено й обгрунтовано структурно-функціональну модель педагогічної діагностики, що включає такі складові частини: компоненти (методологічний, технічний та теоретико-логічний), функції (здоров'язберігальна, інформаційна, оцінювальна, прогностична, управлінська) та об'єкти діагностики (педагогічний процес, педагог, учень). До засобів діагностичної діяльності належать тестування, спостереження, бесіда, опитування, анкетування, інтерв'ю, метод незалежних характеристик. Діагностичні методики вчителя фізичної культури спрямовані на діагностику якості навчальних завдань, соціально-психологічних особливостей учнів, рівня розвитку та вихованості школярів, оцінку знань, умінь і навичок, рівня розвитку фізичних якостей та функціонального стану серцево-судинної й дихальної систем організму, комплексного визначення фізичного здоров'я. Змістовий компонент процесу формування компетентності з педагогічної діагностики включає такі взаємопов'язані елементи: комплекс знань, якими повинен володіти майбутній фахівець; систему практичних умінь і навичок, які лежать в основі діагностичної діяльності спеціаліста-практика; досвід у галузі діагностичної діяльності.
| 3. |
Гац Г. О. Діагностична діяльність учителя фізичної культури [Електронний ресурс] / Г. О. Гац // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2008. - Т. 1. - С. 149–151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2008_1_44 Розглянуто сутність діагностичної діяльності вчителя фізичної культури (ФК). Встановлено, що в діяльності учителя ФК має місце діагностика якісних показників формування знань і рухових умінь, міжособистністних взаємин, мотивів занять фізичними вправами, індивідуальних особливостей учнів, цільового компонента навчального процесу.
| 4. |
Сабіров О. Стан фізичного розвитку студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. Сабіров, В. Пантік, Г. Гац // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2016. - № 3. - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2016_3_11 Актуальність дослідження зумовлена потребою індивідуалізації фізичного виховання студентів. Мета дослідження - вивчити рівень фізичного розвитку студентів вищих навчальних закладів. Результати - довжина тіла становить 176,4 - 178,2 см, маса - 66,8 - 69,7 кг. Антропометричні величини загалом перебувають у межах вікових норм. Показники фізичного розвитку студентів практично не змінюються, що зумовлено фізіологічними механізмами вікового періоду. Дані, одержані в процесі визначення довжини та маси тіла, надають змогу розрахувати індекс Кетле (індекс маси тіла). Масу тіла в межах норми виявлено лише в 57,9 % респондентів, у 42,1 % студентів - відхилення від норми: 8,9 % - у бік зменшення та 33,2 % - у бік збільшення маси тіла. Зазначимо, що в 7,8 % студентів виявлено ожиріння I ступеня та у 2,3 % - ожиріння II ступеня, а це зумовлює потребу підвищення фізичної активності студентів.
| 5. |
Гац Г. Музичне виховання як невід’ємний чинник гармонійного розвитку дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / Г. Гац, Л. Добринюк // Педагогічний часопис Волині. - 2017. - № 2. - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pchv_2017_2_5
| 6. |
Пріма Д. А. Професійна підготовка майбутніх фахівців фізичної культури до діяльності в інклюзивному середовищі [Електронний ресурс] / Д. А. Пріма, Г. О. Гац // Наукові записки [Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ]. Серія : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 4. - С. 50-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/anps_2023_4_12
| 7. |
Пріма Д. А. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до організації групової взаємодії старшокласників у командних видах спорту: теоретичні аспекти [Електронний ресурс] / Д. А. Пріма, Г. О. Гац // Наукові записки [Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ]. Серія : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 5. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/anps_2023_5_9
|
|
|