Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (12)Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (33)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гащук П$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 51
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Гащук П. М. 
Проектно окреслена концепція автобуса для обслуговування вітчизняних аеропортів [Електронний ресурс] / П. М. Гащук, С. В. Войтків // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. - 2013. - № 7. - С. 76-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vldubzh_2013_7_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.025 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Гащук П. М. 
Особливості перебігу узагальненої характеристики зчіпних властивостей колеса пожежного автомобіля [Електронний ресурс] / П. М. Гащук // Пожежна безпека. - 2013. - № 22. - С. 38-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pb_2013_22_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.654 Mb    Зміст випуску     Цитування
3.

Гащук П. М. 
Пріоритети режимів роботи двигуна та насосної системи пожежного автомобіля [Електронний ресурс] / П. М. Гащук, М. І. Сичевський // Пожежна безпека. - 2012. - № 20. - С. 155-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pb_2012_20_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 279.608 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Гащук П. М. 
Модельні засоби тлумачення особливих властивостей пневматичного колеса транспортного засобу [Електронний ресурс] / П. М. Гащук // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. - 2012. - № 6. - С. 42-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vldubzh_2012_6_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 8.009 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Гащук П. М. 
Проектно-орієнтоване управління формуванням компонувальних схем міжміських автобусів малого (середнього) розмірного класу [Електронний ресурс] / П. М. Гащук, С. В. Войтків // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. - 2012. - № 6. - С. 129-143 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vldubzh_2012_6_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 5.425 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Гащук П. 
Ефективні алгоритми керування двигуном внутрішнього згорання в процесі перемикання передач у трансмісії автомобіля [Електронний ресурс] / П. Гащук, Р. Пельо // Машинознавство. - 2011. - № 7-8. - С. 34-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/maz_2011_7-8_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.202 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Гащук П. М. 
Феноменологічне й модельне означення поняття "коефіцієнт опору коченню” колеса транспортної машини [Електронний ресурс] / П. М. Гащук, С. В. Нікіпчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. - 2013. - № 759. - С. 16-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPDM_2013_759_5
Проналізовано аналітичні засоби спрощеного тлумачення явища деформування колеса транспортної машини, які надають можливість змістовно пов'язати у цілісну систему коефіцієнт опору коченню колеса, радіус кочення, динамічний радіус, коефіцієнт проковзування, в'язке тертя у масиві колеса, деформівність і гістерезність матеріалу шини тощо. Кожна з наведених примітивних моделей може стати змістовно "багатшою", якщо її у відповідний спосіб удосконалити чи уточнити.
Попередній перегляд:   Завантажити - 440.042 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Малащенко В. О. 
Залежність тривалості вмикання кулькової муфти стартера транспортних засобів від її геометричних параметрів [Електронний ресурс] / В. О. Малащенко, П. М. Гащук, В. В. Малащенко // Підйомно-транспортна техніка. - 2013. - № 1. - С. 32-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pidtt_2013_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 880.337 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Гащук П. М. 
Загальний опис динаміки колеса пожежної машини у феноменологічних термінах [Електронний ресурс] / П. М. Гащук // Пожежна безпека. - 2013. - № 23. - С. 50-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pb_2013_23_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 531.984 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Гащук Л. П. 
Екстремальна динаміка розгону й гальмування пожежного автомобіля [Електронний ресурс] / Л. П. Гащук, П. М. Гащук // Пожежна безпека. - 2014. - № 24. - С. 20-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pb_2014_24_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 652.937 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Гащук П. М. 
Способи створення уніфікованих автобусів різного призначення [Електронний ресурс] / П. М. Гащук, С. В. Войтків // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. - 2014. - № 9. - С. 41-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vldubzh_2014_9_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 3.077 Mb    Зміст випуску     Цитування
12.

Гащук П. М. 
Досконалість автомобільної трансмісії в системі оцінок проектного менеджменту [Електронний ресурс] / П. М. Гащук, Р. А. Пельо // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. - 2014. - № 9. - С. 53-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vldubzh_2014_9_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 976.042 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Гащук П. М. 
Визначення показників та швидкісного режиму руху автотранспортних засобів [Електронний ресурс] / П. М. Гащук, М. В. Дубно, В. М. Палюх // Системи озброєння і військова техніка. - 2007. - Вип. 1. - С. 77-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2007_1_23
Розроблено методи моделювання режимів руху й одержано поліноміальні моделі для визначення часової витрати палива, середнього передатного числа трансмісії, середньої потужності і середньої частоти обертання вала двигуна, крутного моменту і додаткових витрат потужності на криволінійний рух залежно від перетину поздовжнього профілю дороги, повної маси автопоїзда, перешкодонасиченості маршруту руху, коефіцієнта зчеплення шин з дорогою, коефіцієнта опору коченню та інтенсивності руху.
Попередній перегляд:   Завантажити - 585.727 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Гащук П. М. 
Обґрунтування доцільності застосування пожежних стволів пістолетного типу [Електронний ресурс] / П. М. Гащук, І. В. Паснак // Науковий вісник НЛТУ України. - 2012. - Вип. 22.5. - С. 122-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnltu_2012_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 392.25 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Гащук П. М. 
Прояв режимної автомодельності в характеристиках динамічних нагнітачів, застосовуваних у пожежній техніці [Електронний ресурс] / П. М. Гащук, М. І. Сичевський // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. - 2013. - № 8. - С. 118-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vldubzh_2013_8_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.378 Mb    Зміст випуску     Цитування
16.

Гащук П. М. 
Ідентифікація поколінь автобусів за уніфікаційним критерієм [Електронний ресурс] / П. М. Гащук, С. В. Войтків, Б. В. Курач // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. - 2014. - № 10. - С. 32-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vldubzh_2014_10_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 7.639 Mb    Зміст випуску     Цитування
17.

Гащук П. М. 
Використання поняття інтегрального модуля для формування типажних проектів автобусної техніки [Електронний ресурс] / П. М. Гащук, С. В. Войтків, Б. В. Курач // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. - 2014. - № 10. - С. 56-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vldubzh_2014_10_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.394 Mb    Зміст випуску     Цитування
18.

Гащук Л. П. 
Динамічність процесу рушання автомобіля [Електронний ресурс] / Л. П. Гащук, П. М. Гащук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. - 2015. - № 820. - С. 3-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPDM_2015_820_3
Проведено оцінювання процесу рушання автомобіля - важливої складової частини процесу розгону автомобіля. Вивчено потенційні можливості інтенсифікації процесу рушання автомобіля (ПРА) з двигуном внутрішнього згоряння та механічною трансмісією. Для ідентифікації найдинамічнішого ПРА двигуну "надано" можливість працювати сумісно з фрикційним зчіпником на режимі максимального обертального моменту. Визначено тривалість найдинамічнішого рушання та шлях, на якому він здійснений. Наведено аналітичні критерії динамічності автомобіля за режимами рушання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 457.906 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Гащук П. М 
Структурні особливості рядів передатних відношень в автомобільних транcмісіях [Електронний ресурс] / П. М Гащук, С. В. Нікіпчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. - 2016. - № 838. - С. 126-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPDM_2016_838_21
Досліджено можливості та засоби загальної ідентифікації структури рядів передатних відношень у сходинчастих трансмісіях автомобілів. Проаналізовано відповідність реальних рядів передатних відношень відомим фундаментальним числовим послідовностям. Запропоновано метод наочного порівняння структур рядів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 266.737 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Гащук П. М. 
Принципи ідентифікації регуляторних характеристик двигуна внутрішнього згоряння [Електронний ресурс] / П. М. Гащук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. - 2016. - № 838. - С. 135-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPDM_2016_838_22
Розглянуто пріоритети режимів роботи й т. зв. регуляторну характеристику двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ), яка відображає режимні пріоритети. Проаналізовано класичні приклади різного тлумачення пріоритетів режимів на основі питомої витрати пального. Їм протиставлено нові підходи до впорядковування режимів роботи двигуна. Запропоновано змістовніші алгоритми ідентифікації регуляторної характеристики ДВЗ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 494.296 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського