Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (16)Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (5)Реферативна база даних (29)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Глазунова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Глазунова О. Г. 
Формування ІКТ-компетентності вступників до магістратури дослідницького університету [Електронний ресурс] / О. Г. Глазунова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 15(2). - С. 150-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_15(2)__23
Розглянуто питання формування та оцінювання ІКТ-компетентності вступників до магістратури дослідницького університету. Побудовано модель компетенцій і розроблено тестові завдання для їх оцінювання. Проаналізовано результати педагогічного експерименту, проведеного на базі НУБІП України.
Попередній перегляд:   Завантажити - 226.133 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Глазунова О. Г. 
Принципи формування "Академічної хмари" сучасного університету на основі відкритих програмних платформ [Електронний ресурс] / О. Г. Глазунова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 43, вип. 5. - С. 174-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_43_5_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 502.292 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Глазунова О. Г. 
Проектування архітектури хмаро-орієнтованого інформаційно-освітнього середовища для підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій [Електронний ресурс] / О. Г. Глазунова, О. В. Якобчук // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 44, вип. 6. - С. 141-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_44_6_16
Обгрунтовано архітектуру інформаційно-освітнього середовища сучасного університету, побудованого на основі хмарних технологій. Запропоновано низку програмно-технологічних рішень з використанням технологій віртуалізації, кластеризації, управління віртуальними ресурсами, які можна реалізувати на базі власної інфраструктури навчального закладу. Обгрунтовано модель надання освітніх послуг студентам ІТ-спеціальностей, яка полягає в організації доступу студентів до навчально-методичних ресурсів середовища: електронних навчальних курсів, ресурсів інституційного репозитарію, електронної бібліотеки, відео порталу, вікі порталу, а також до віртуального робочого столу з необхідним набором програмних пакетів для виконання лабораторних і проектних робіт.Обоснована архитектура информационно-образовательной среды современного университета, построенной на основе облачных технологий. Предложен ряд программно-технологических решений на основе технологий виртуализации, кластеризации, управления виртуальными ресурсами, которые можно реализовать на базе собственной инфраструктуры учебного заведения. Описана модель предоставления образовательных услуг студентам ИТ-специальностей с помощью единого аккаунта в системе электронного обучения университета. Предложенная модель обеспечивает организацию доступа студентов к учебно-методическим ресурсам среды: электронным учебным курсам, ресурсам институционального репозитория, электронной библиотеки, видеопортала, вики портал; а также, к виртуальному рабочему столу с необходимым набором программных пакетов для выполнения лабораторных и проектных работ.In the article author substantiated architecture of information-educational environment of the modern university, built on the basis of cloud technologies. A number of software and technology solutions based on virtualization, clustering and management of virtual resources that can be implemented on the basis of its own infrastructure of the institution are proposed. Model for the provision of educational services to students of IT-specialties, which is to provide access of students to teaching environmental resources: e-learning courses, resources of institutional repository, digital library, video portal, wiki portal, as well as virtual desktop with the required set of software package for the laboratory and project work through only one account in the e-learning system are substantiated. Scheme of student access to virtual learning resources, including virtual desktop directly through the web interface and by reference from resource for laboratory work in e-learning courses are proposed.
Попередній перегляд:   Завантажити - 889.806 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Глазунова О. Г. 
Організаційно-методичні аспекти навчання студентів заочної форми засобами інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / О. Г. Глазунова, О. Г. Кузьмінська, Т. В. Волошина // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2015. - Вип. 208(2). - С. 50-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2015_208(2)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 694.552 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Глазунова О. Г. 
Інформаційно-комунікаційні технології організації формальної, неформальної та інформальної самостійної роботи студентів ІТ-спеціальностей [Електронний ресурс] / О. Г. Глазунова, Т. В. Волошина // Вісник Національного університету оборони України. - 2014. - Вип. 4. - С. 35-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2014_4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.123 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Глазунова О. Г. 
Модель підготовки майбутнього ІТ фахівця в університетах аграрного профілю в умовах глобалізації та євроінтеграції [Електронний ресурс] / О. Г. Глазунова // Вісник Національного університету оборони України. - 2014. - Вип. 5. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnaou_2014_5_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 730.224 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Морзе Н. В. 
Підготовка менеджерів е-навчання: компетентнісний підхід [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, О. Г. Глазунова, О. Г. Кузьмінська // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 60, вип. 4. - С. 220-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_60_4_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 662.356 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Глазунова О. Г. 
G Suit for Education як середовище для організації навчальної практики студентів [Електронний ресурс] / О. Г. Глазунова, О. Г. Кузьмінська, Т. В. Волошина, Т. П. Саяпіна, В. І. Корольчук // Інформаційні технології в освіті. - 2017. - Вип. 2. - С. 7-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2017_2_3
Проаналізовано можливості та переваги використання хмарних сервісів G Suite (Google Apps) під час навчальної практики студентів. У ході дослідження спроектовано е-середовище на базі G Suit for Education та методика його використання для ефективної організації навчальної практики з інформаційних технологій. Побудовано модель е-навчального середовища для організації групової проектної роботи під час навчальної практики на базі Google Classroom. Обгрунтовано проектну методику як одну з найбільш ефективних для організації навчальної практики з інформаційних технологій. Досліджено етапи реалізації проектного завдання під час навчальної практики, а також інструменти, досягнуті компетентності, особливості діяльності викладачів та студентів на кожному етапі. Наведено приклади завдань, ресурсів і сервісів, які використовувалися для досягнення результатів проекту. Продемонстровано виконання окремих етапів реалізації проекту в е-середовищі на базі Google Classroom, зокрема, планування етапів проекту, додавання нових сервісів в е-середовище, спільна робота з документами, елементи портфоліо, рефлексія студентів. Проаналізовано результати опитування студентів стосовно організації навчальної практики з використанням методу проектів та е-середовища на базі використання хмарних сервісів G Suite (Google Apps).
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.655 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Глазунова О. О. 
Деофшоризація економіки: особливості реалізації в Україні [Електронний ресурс] / О. О. Глазунова // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. - 2017. - Вип. 3(2). - С. 26-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkdpu_2017_3(2)__5
Попередній перегляд:   Завантажити - 883.787 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Глазунова О. Г. 
Хмарні сервіси Microsoft та Google: організація групової проектної роботи студентів ВНЗ [Електронний ресурс] / О. Г. Глазунова, О. Г. Кузьмінська, Т. В. Волошина, Т. П. Саяпіна, В. І. Корольчук. // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2017. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2017_3_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 779.233 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Глазунова О. Г. 
Міждисциплінарний проєкт як засіб формування інтегральної компетентності майбутніх ІТ-фахівців [Електронний ресурс] / О. Г. Глазунова, В. К. Ковальчук, Т. В. Волошина // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2019. - № 1. - С. 136-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2019_1_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 253.89 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Глазунова О. 
Розвиток "soft skills" у майбутніх фахівців з інформаційних технологій: методи, засоби, індикатори оцінювання [Електронний ресурс] / О. Глазунова, Т. Волошина, В. Корольчук // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2019. - Вип. спецвип.. - С. 93-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2019_spetsvip
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.14 Mb    Зміст випуску     Цитування
13.

Гуржій А. М. 
Хмарні ресурси та сервіси для підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій: критерії добору, приклади використання [Електронний ресурс] / А. М. Гуржій, О. Г. Глазунова, Т. В. Волошина, В. І. Корольчук, О. В. Якобчук // Інформаційні технології в освіті. - 2019. - Вип. 3. - С. 7-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2019_3_3
Наведено критерії та показники добору хмарних ресурсів і сервісів для підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій. Проаналізовані хмарні ресурси та сервіси, що доцільно використовувати в процесі підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій для забезпечення їх навчальними матеріалами, сервісами для виконання практичних завдань, інструментами для самоконтролю та рефлексії, а саме: академічні ресурси та масові відкриті онлайн курси (Massive Open Online Courses, MOOCs), платформи та автоматизовані системи з програмування, онлайн лабораторії з програмування, сервіси та ресурси для колективної роботи, платформи для розробки програмного забезпечення, інструменти для управління та моделювання, професійні спільноти. У цьому дослідженні авторами наведено порівняльну характеристику відібраних хмарних ресурсів і сервісів за визначеними критеріями та показниками. Для експертного оцінювання визначених критеріїв було залучено 23 експерти, які є науково-педагогічними працівниками та мають практичний досвід підготовки майбутніх фахівців галузі знань 122 "Інформаційні технології" за спеціальностями "Комп'ютерні науки", "Інженерія програмного забезпечення" та "Комп'ютерна інженерія". На різних етапах дослідження у педагогічному експерименті було залучено від 58 до 109 студентів. У результаті дослідження обгрунтовано класифікацію хмарних ресурсів та сервісів для підготовки майбутніх ІТ-фахівців, визначено навчально-методичні критерії добору для кожного типу ресурсів та сервісів та вагу кожного критерію з використанням методу експертів. Наведено приклади та результати використання визначених хмарних ресурсів і сервісів у процесі підготовки майбутніх ІТ-фахівців.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.658 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Глазунова О. Г. 
Неформальна освіта майбутніх фахівців з інформаційних технологій: організація, контент, інструменти [Електронний ресурс] / О. Г. Глазунова, А. М. Гуржій, Т. В. Волошина, В. І. Корольчук, О. В. Пархоменко // Фізико-математична освіта. - 2020. - Вип. 1. - С. 29-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2020_1_7
Розглянуто питання організації неформальної освіти ІТ фахівців. Розглянуто проблему мотивації студентів до неформальної освіти з використанням хмарних сервісів і ресурсів Microsoft. Запропоновано організаційні аспекти та управлінські процедури згідно вимогам ISO 9001, які розроблені у Національному університеті біоресурсів і природокористування (НУБіП) України. Здійснено класифікацію та систематизацію теоретичних відомостей; проведено аналіз хмарних сервісів і ресурсів Microsoft для використання у неформальній освіті майбутніх ІТ-фахівців; опрацювання результатів опитувань. Експериментальна база дослідження: НУБіП України, в експерименті взяли участь студенти спеціальностей "Комп'ютерні науки", "Інженерія програмного забезпечення", "Комп'ютерна інженерія" закладу вищої освіти, загальна кількість учасників - 300 осіб. Застосування хмарних сервісів і ресурсів Microsoft в освітньому процесі майбутніх ІТ-фахівців, дає можливість ефективно впроваджувати такі методи навчання, як метод проєктів, перевернутого навчання, що призводить до нової якості навчання, сприяння реалізації індивідуальної освітньої траєкторії студентів. Зарахування результатів неформальної освіти дозволяє розширити можливості для здобуття студентами спеціальних компетентностей та поглибленні знань, вмінь, навичок в межах фахових навчальних дисциплін. Висновки: хмарні сервіси та ресурси Microsoft можуть бути ефективно інтегровані у навчальний процес майбутніх ІТ-фахівців, а також студентів інших спеціальностей. За результатами експериментальних досліджень у студентів підвищуються не лише результати успішності, а й розвиваються особистісні навички. Крім того, для студентів ІТ фаху існують додаткові можливості використовувати сервіси та середовища для програмної розробки, що призводить до зростання задоволеності студентів, мотивації до навчання, доступності навчання, поглиблюючи свої теоретичні знання та практичні навички завдяки поєднанню формальної та неформальної освіти.Розглянуто питання організації неформальної освіти ІТ фахівців. Розглянуто проблему мотивації студентів до неформальної освіти з використанням хмарних сервісів і ресурсів Microsoft. Запропоновано організаційні аспекти та управлінські процедури згідно вимогам ISO 9001, які розроблені у Національному університеті біоресурсів і природокористування (НУБіП) України. Здійснено класифікацію та систематизацію теоретичних відомостей; проведено аналіз хмарних сервісів і ресурсів Microsoft для використання у неформальній освіті майбутніх ІТ-фахівців; опрацювання результатів опитувань. Експериментальна база дослідження: НУБіП України, в експерименті взяли участь студенти спеціальностей "Комп'ютерні науки", "Інженерія програмного забезпечення", "Комп'ютерна інженерія" закладу вищої освіти, загальна кількість учасників - 300 осіб. Застосування хмарних сервісів і ресурсів Microsoft в освітньому процесі майбутніх ІТ-фахівців, дає можливість ефективно впроваджувати такі методи навчання, як метод проєктів, перевернутого навчання, що призводить до нової якості навчання, сприяння реалізації індивідуальної освітньої траєкторії студентів. Зарахування результатів неформальної освіти дозволяє розширити можливості для здобуття студентами спеціальних компетентностей та поглибленні знань, вмінь, навичок в межах фахових навчальних дисциплін. Висновки: хмарні сервіси та ресурси Microsoft можуть бути ефективно інтегровані у навчальний процес майбутніх ІТ-фахівців, а також студентів інших спеціальностей. За результатами експериментальних досліджень у студентів підвищуються не лише результати успішності, а й розвиваються особистісні навички. Крім того, для студентів ІТ фаху існують додаткові можливості використовувати сервіси та середовища для програмної розробки, що призводить до зростання задоволеності студентів, мотивації до навчання, доступності навчання, поглиблюючи свої теоретичні знання та практичні навички завдяки поєднанню формальної та неформальної освіти.
Попередній перегляд:   Завантажити - 351.004 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Волошина Т. В. 
Платформи та системи автоматизованої перевірки завдань з програмування: аналіз, критерії добору та приклад використання [Електронний ресурс] / Т. В. Волошина, О. Г. Глазунова, А. М. Гуржій, О. В. Пархоменко, В. І. Корольчук // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2020. - Вип. 8. - С. 154-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2020_8_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 944.138 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Гуржій А. М. 
Цифровий навчальний контент для системи відкритої освіти [Електронний ресурс] / А. М. Гуржій, О. Г. Глазунова, Т. В. Волошина // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2020. - Вип. 55. - С. 22-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2020_55_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 563.058 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Глазунова О. Г. 
Формування навичок цифрової безпеки майбутніх фахівців з економіки [Електронний ресурс] / О. Г. Глазунова, Т. П. Саяпіна, О. М. Касаткіна, В. І. Корольчук, Т. В. Волошина // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2021. - Т. 82, № 2. - С. 93-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2021_82_2_9
В сучасних умовах цифровізації суспільства навичками цифрової безпеки повинні володіти фахівці будь-якої сфери діяльності, у тому числі в галузі економіки. Проблема полягає у тому, що розвиток цифрової економіки висуває перед закладами освіти завдання змінювати програми підготовки та вводити до них вивчення сучасних інформаційних технологій, без володіння якими неможливо стати висококваліфікованим фахівцем зокрема в галузі економіки. Здійснено класифікацію та систематизацію наукових джерел; проведено аналіз інструментів гібридного хмаро орієнтованого навчального середовища закладу вищої освіти для використання в процесі формування навичок цифрової безпеки майбутніх економістів. Експериментальною базою дослідження є Національний університет біоресурсів і природокористування України, в експерименті взяли участь студенти спеціальності "Економіка" закладу вищої освіти, загальна кількість учасників - 143 особи. Запропоновано процедури використання інструментів гібридного хмаро орієнтованого навчального середовища для формування навичок цифрової безпеки майбутніх економістів, а саме: використання масових відкритих онлайн курсів і сервісів цифрової безпеки для формування рівня навичок "Цифрове громадянство"; використання інструментів для спільної роботи для формування рівня навичок "Цифрова творчість"; використання сервісів для управління, обліку та аналізу даних для формування рівня навичок "Цифрове підприємництво". Зроблено висновки, що за результатами експериментальних досліджень у студентів спеціальності 051 "Економіка" підвищуються навички цифрової безпеки за трьома рівнями: цифровий громадянин, цифровий творець, цифровий підприємець завдяки інтеграції в освітній процес інструментів гібридного хмаро орієнтованого навчального середовища закладу вищої освіти, а саме: масових відкритих онлайн курсів, сервісів цифрової безпеки, інструментів для спільної роботи, сервісів для управління, обліку й аналізу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.104 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Глазунова О. Г. 
Цифрова компетентність майбутніх фахівців з економіки: етапи формування [Електронний ресурс] / О. Г. Глазунова, Т. П. Саяпіна, В. І. Корольчук, Т. В. Волошина, О. М. Касаткіна // Вісник післядипломної освіти. Серія : Педагогічні науки. - 2021. - Вип. 16. - С. 53-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpopn_2021_16_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 956.888 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Глазунова О. Г. 
Формування навичок цифрової безпеки у студентів економічних спеціальностей: процедури, інструменти, сервіси [Електронний ресурс] / О. Г. Глазунова, О. М. Касаткіна, В. І. Корольчук, Т. П. Саяпіна, Т. В. Волошина // Фізико-математична освіта. - 2021. - Вип. 2. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2021_2_8
В сучасних умовах цифровізації суспільства навичками цифрової безпеки повинні володіти фахівці будь-якої сфери діяльності, у тому числі в галузі економіки. Проблема полягає у тому, що розвиток цифрової економіки висуває перед закладами освіти завдання змінювати програми підготовки та вводити до них вивчення сучасних інформаційних технологій, без володіння якими неможливо стати висококваліфікованим фахівцем зокрема в галузі економіки. Здійснено класифікацію та систематизацію наукових джерел; проведено аналіз інструментів гібридного хмаро орієнтованого навчального середовища закладу вищої освіти для використання в процесі формування навичок цифрової безпеки майбутніх економістів. Експериментальною базою дослідження є Національний університет біоресурсів і природокористування України, в експерименті взяли участь студенти спеціальності "Економіка" закладу вищої освіти, загальна кількість учасників - 143 особи. Запропоновано процедури використання інструментів гібридного хмаро орієнтованого навчального середовища для формування навичок цифрової безпеки майбутніх економістів, а саме: використання масових відкритих онлайн курсів і сервісів цифрової безпеки для формування рівня навичок "Цифрове громадянство"; використання інструментів для спільної роботи для формування рівня навичок "Цифрова творчість"; використання сервісів для управління, обліку та аналізу даних для формування рівня навичок "Цифрове підприємництво". Зроблено висновки, що за результатами експериментальних досліджень у студентів спеціальності 051 "Економіка" підвищуються навички цифрової безпеки за трьома рівнями: цифровий громадянин, цифровий творець, цифровий підприємець завдяки інтеграції в освітній процес інструментів гібридного хмаро орієнтованого навчального середовища закладу вищої освіти, а саме: масових відкритих онлайн курсів, сервісів цифрової безпеки, інструментів для спільної роботи, сервісів для управління, обліку й аналізу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.434 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Глазунова О. 
Модель доставки цифрового навчального контенту в умовах відкритої університетської освіти [Електронний ресурс] / О. Глазунова, Т. Волошина, В. Корольчук, М. Мокрієв, О. Кузьмінська // Фізико-математична освіта. - 2022. - Т. 34, № 2. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2022_34_2_4
Зважаючи на виклики, з якими стикається сучасне суспільство, зокрема, пандемії, війни тощо, та освітні тенденції, пов'язані з персоналізованою та відкритою освітою, важливим стає питання забезпечення індивідуальних освітніх потреб студентів, які можливо задовольнити шляхом створення персоніфікованого навчального контенту та відкритого доступу до нього. Проблема полягає у тому, що у закладах вищої освіти відсутній відповідний рівень готовності переходу на принципи відкритості та забезпечення доставки навчального контенту здобувачам в умовах відкритої університетської освіти (ВУО). З метою вирішення поставленої проблеми застосовано методи аналізу, класифікації та систематизації наукових джерел із проблеми дослідження, методи моделювання для розробки моделі доставки навчального контенту в умовах відкритої освіти. Дослідження виконано в межах науково-дослідної роботи "Створення моделі гібридного веборієнтованого середовища доставки навчального контенту в умовах відкритої університетської освіти" за договором №110/11-пр-2020. У дослідженні проведено аналіз варіантів доставки різнотипного навчального контенту в умовах відкритої університетської освіти. Обгрунтовано та розроблено модель доставки навчального контенту в умовах ВУО, що включає: концептуальний, функціональний, технологічний, організаційний, методичний і діагностичний блоки. На основі запропонованих блоків визначено педагогічні умови для ефективної доставки навчального контенту. Враховуючи тенденції інформатизації освітнього простору та відкритості університетської освіти, дотримуючись принципів відкритої, дистанційної та неформальної освіти, результатом реалізації запропонованої моделі передбачається ефективне забезпечення доставки навчального контенту для різних форм і видів навчальної діяльності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 585.93 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського