Пошуковий запит: (<.>A=Гнідець Р$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Гнідець Р. Б. Кольористичні особливості форм сакрального простору в архітектурі українських церков [Електронний ресурс] / Р. Б. Гнідець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Архітектура. - 2013. - № 757. - С. 288-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPARX_2013_757_46 Розглянуто сутність кольору як формоутворювального компонента структури сакрального простору в екстер'єрі та інтер'єрі, що надає можливість вираження площинного та глибинного сприйняття форми та простору. Виникає можливість наблизити до суб'єкта споглядання сакральної ідеї духовного наповнення та вивчення небесного світу як структури цієї просторовості у храмобудуванні України.
|
2. |
Гнідець Б. Г. Легкомонтовані універсальні каркасні системи для малоповерхового житлового та іншого індивідуального будівництва [Електронний ресурс] / Б. Г. Гнідець, Р. Б. Гнідець, З. Б. Гнідець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Теорія і практика будівництва. - 2013. - № 755. - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPTPB_2013_755_17 Наведено результати розроблення та дослідження нових конструкцій збірно-розбірних залізобетонних систем рам каркасів малоповерхових будинків на різних стадіях їх роботи.
|
3. |
Гнідець З. Б. Дослідження збірно-розбірних залізобетонних рам каркасів малоповерхових будинків в різних стадіях їх роботи [Електронний ресурс] / З. Б. Гнідець, Б. Г. Гнідець, Р. Б. Гнідець // Будівельні конструкції. - 2013. - Вип. 78(1). - С. 328-336. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/buko_2013_78(1)__48
|
4. |
Гнідець Р. Б. Світлове проявлення сакрального простору в архітектурі Українських храмів [Електронний ресурс] / Р. Б. Гнідець // Проблемы теории и истории архитектуры Украины. - 2010. - Вип. 10. - С. 158-166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prtiau_2010_10_30
|
5. |
Гнідець Р. Структурні компоненти формотворення церковного простору у храмовій архітектурі України [Електронний ресурс] / Р. Гнідець // Сучасні проблеми архітектури та містобудування. - 2015. - Вип. 39. - С. 290-295. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spam_2015_39_44
|
6. |
Гнідець Р. Б. Національна ідентичність архітектури українських церков у традиції та новаторстві їх вираження [Електронний ресурс] / Р. Б. Гнідець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Архітектура. - 2015. - № 836. - С. 168-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPARX_2015_836_23 Розглянуто чинники традиції та новаторства в архітектурі української церкви. Вони слугують підгрунтям для виявлення, усвідомлення та ідентифікації феномену національної ідентичності у формотворенні образу українського храму-церкви як взірця творчої думки та спадщини українців.
|
7. |
Гнідець Р. Традиція і новаторство архітектури українських церков як феномен її національної ідентичності [Електронний ресурс] / Р. Гнідець // Народознавчі зошити. - 2016. - № 6. - С. 1313-1319. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NaZo_2016_6_9
|
8. |
Гнідець Р. Б. Структура символу як виражальний чинник сакральності в храмобудуванні [Електронний ресурс] / Р. Б. Гнідець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Архітектура. - 2019. - Vol. 1, Iss. 1. - С. 1-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPARX_2019_1_1_3 Мета роботи - розкрити структуру символу у його образі та геометричній формі як вираження сакральної сутності у храмобудуванні. Вона виявляється через ідею-образ, функціонально-змістове наповнення та певне знаково-символьне проявлення у просторі храмових обсягів святині. Оскільки символ у своєму практичному застосуванні виховує у будівничого чутливість до формальної досконалості, гармонії та естетики змісту та сакральної заангажованості, то саме у знаково-символьному вираженні виявляється сакральна сутність храмових будівель.
|
9. |
Гнідець Р. Вираження суті простору церковних будівель через зміст і форму його проявлення [Електронний ресурс] / Р. Гнідець // Вісник Львівського національного аграрного університету. Архітектура і сільськогосподарське будівництво. - 2013. - № 14. - С. 227-233. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vldau_2013_14_39
|
10. |
Гнідець Р. Формотворчі компоненти структури просторового середовища в українській церковній архітектурі [Електронний ресурс] / Р. Гнідець // Вісник Львівського національного аграрного університету. Архітектура і сільськогосподарське будівництво. - 2014. - № 15. - С. 163-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vldau_2014_15_29
|
11. |
Гнідець Б. Технологія спорудження збірно-монолітних залізобетонних куполів без риштувань [Електронний ресурс] / Б. Гнідець, Р. Гнідець // Вісник Львівського національного аграрного університету. Архітектура і сільськогосподарське будівництво. - 2015. - № 16. - С. 115-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vldau_2015_16_21
|
12. |
Гнідець Р. Вираження сакральності храмової архітектури у структурі її образного символізму [Електронний ресурс] / Р. Гнідець, Я. Фамуляк // Вісник Львівського національного аграрного університету. Архітектура і сільськогосподарське будівництво. - 2018. - № 19. - С. 132-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vldau_2018_19_28
|
13. |
Гнідець Р. Б. Український архітектурний модерн у творчості Івана Левинського [Електронний ресурс] / Р. Б. Гнідець, М. Р. Ясінський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Архітектура. - 2021. - Vol. 3, Iss. 2. - С. 18-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPARX_2021_3_2_5 Розглянуто формотворчі особливості формування українського архітектурного стилю (модерну) як явища, що акумулювало у собі як властивості, характерні для стилістики західно-европейських країн, так і національні традиції формування народного житла або сакрального будівництва. Український архітектурний стиль (модерн) став непересічним явищем у розвитку вітчизняного та европейського архітектурного мистецтва. Він увібрав у себе багато рис, що стали спільними для загальноевропейської архітектурної спадщини, із її особливостями та відмінностями у різновидах його вираження. У період XIX - початку XX ст. у храмовій архітектурі з'являються будівлі церков, що базувалися на основах "модерністичного" чи "реалістичного" розуміння у формотворенні. Тому з'являється орієнтація на національну культуру та традиції у новаторському звучанні. Лінеарність, сильветковість і декоративність виявляються у стилістичних вирішеннях і деталюванні декоративних елементів і вставок. Саме в Галичині вперше у 1894 р. було реалізовано будівлю, що втілила у собі вище перелічені риси та засади формування УАС (УАМ). І його творцем став відомий архітектор і промисловець І. Левинський, професор Львівської політехніки.
|
14. |
Гнідець Р. Б. Нові дерев’яні храми в структурі міських просторів Львова [Електронний ресурс] / Р. Б. Гнідець, М. Р. Ясінський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Архітектура. - 2020. - Vol. 2, Iss. 2. - С. 59-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPARX_2020_2_2_10
|