Пошуковий запит: (<.>A=Гомольська В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Палига Є. М. Методика відбору перспективних угод щодо злиття і поглинання компаній [Електронний ресурс] / Є. М. Палига, В. В. Гомольська // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2012. - № 4. - С. 27-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2012_4_6 Досліджено взаємозв'язок між чистою приведеною вартістю ефекту синергії й ефективністю злиття та поглинання компаній. Описано підходи та методи оцінки ефекту синергії від злиття та поглинання. Охарактеризовано та науково обгрунтовано алгоритм відбору угод щодо злиття (поглинання), який надасть змогу уникнути неефективних угод власників з реструктуризації компаній.
|
2. |
Гомольська В. В. Корпоративна стратегія як запорука ефективності корпоративного управління [Електронний ресурс] / В. В. Гомольська // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2011. - № 2. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2011_2_2 Розглянуто питання розробки корпоративної стратегії, ефективність якої багато в чому визначає ефективність корпоративного управління. Для цього досліджено типи організаційної стратегії для багатогалузевої компанії, описано стратегії диверсифікації та умови, що визначають доцільність їх використання, та проаналізовано плюси та мінуси корпоративної стратегії.
|
3. |
Гомольська В. В. Актуальні питання формування інформаційної економіки [Електронний ресурс] / В. В. Гомольська, Я. І. Гнатюк // Наукові записки [Української академії друкарства]. Серія : Економічні науки. - 2015. - № 1. - С. 43-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzec_2015_1_8 Розглянуто спіралеподібну модель розвитку суспільства, що відображає відповідність основних характеристик суспільства економічним умовам становлення інформаційної економіки: обмеженість ресурсів, зростання інформаційно-телекомунікаційних технологій, споживання інтелектуальних послуг. Доведено, що причинами зміни характерних рис людини в інформаційній економіці є збільшення інвестицій у людський капітал, необхідність безперервної освіти протягом всього життєвого циклу працівника, невіддільність інформаційного капіталу від його носія - людини. На підставі проведених досліджень запропоновано галузеву модель інформаційної економіки, що складається з чотирьох секторів, які відрізняються формою і видом людської діяльності. У структурі інформаційного капіталу, що розглядається як фактор формування рушійних сил механізму інституційних змін, притаманних інформаційній економіці, запропоновано виділяти суспільний, корпоративний і індивідуальний види.
|
4. |
Гомольська В. В. Процес громадського відтворення: новий погляд [Електронний ресурс] / В. В. Гомольська // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2016. - № 1. - С. 158–166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2016_1_21
|
5. |
Гомольська В. В. Маркетинг в системі управління: новий вимір [Електронний ресурс] / В. В. Гомольська // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2017. - Вип. 2. - С. 52-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2017_2_8
|
6. |
Гомольська В. В. Особливості інноваційного маркетингу на регіональному рівні [Електронний ресурс] / В. В. Гомольська // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2017. - № 2. - С. 75–83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2017_2_10 Досліджено та обгрунтовано теоретичні засади розвитку інноваційного маркетингу на регіональному рівні. Інноваційний маркетинг при цьому визначено як маркетинг нових інформаційних технологій в підприємницьких, державних і муніципальних структурах. Основними принципами інноваційного маркетингу вважаємо: всебічне вивчення ринку, попиту, смаків і бажань споживачів-інноваторів; пристосування пропозиції інноваційних продуктів до вимог інноваційного ринку; вплив на ринок і попит в інтересах компанії - виробника інноваційних товарів і послуг. У процесі управління розвитком територій широко застосовують сучасні управлінські технології, такі як регіональний маркетинг. Сьогодні Інтернет надає принципово нові можливості для реалізації регіонального маркетингу, оскільки забезпечує доступ до світових інформаційних ресурсів, широке охоплення цільової аудиторії, надійний і швидкий зворотний зв'язок, що спрощує оцінку ефективності маркетингової політики. Суб'єктами регіонального Інтернет-маркетингу є всі сфери соціально-економічного життя територій та їх розвитку, а елементи регіонального Інтернет-маркетингу визначаються загальними цілями і напрямами здійснення регіональної інформаційної політики.
|
7. |
Гомольська В. В. Спеціальні економічні зони: зарубіжний досвід формування і функціонування [Електронний ресурс] / В. В. Гомольська // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2018. - № 2. - С. 90–102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2018_2_12
|
8. |
Босак І. П. Підприємницький успіх: суть, складові та фактори забезпечення [Електронний ресурс] / І. П. Босак, В. В. Гомольська // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2019. - № 1. - С. 103–109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2019_1_14
|
9. |
Гомольська В. В. Ефективність маркетингу: підходи та критерії [Електронний ресурс] / В. В. Гомольська, І. П. Босак // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2020. - № 1. - С. 115–122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2020_1_14
|
10. |
Босак І. П. Організаційно-економічний механізм забезпечення підприємницького успіху підприємства [Електронний ресурс] / І. П. Босак, В. В. Гомольська // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2021. - № 1. - С. 167–175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2021_1_19
|
11. |
Гомольська В. В. Соціально-етичний маркетинг як прогресивна концепція ведення бізнесу [Електронний ресурс] / В. В. Гомольська, І. П. Босак // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2021. - № 2. - С. 177–183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2021_2_18
|
12. |
Босак І. П. Вплив маркетингових досліджень щодо забезпечення ефективності функціонування підприємств [Електронний ресурс] / І. П. Босак, В. В. Гомольська // Наукові записки [Української академії друкарства]. - 2022. - № 1. - С. 113–119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_2022_1_13
|