Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Горбан Є$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Горбан Є. 
Сучасні проблеми розвитку професійної компетентності методистів професійно-технічних навчальних закладів у міжкурсовий період підвищення кваліфікації [Електронний ресурс] / Є. Горбан // Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка. - 2017. - № 14. - С. 37-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvipto_2017_14_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 441.858 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Горбан Є. І. 
Школа розвитку професійної компетентності методистів закладів професійної (професійно-технічної) освіти як засіб впровадження інноваційної технології [Електронний ресурс] / Є. І. Горбан // Професійна освіта: проблеми і перспективи. - 2018. - Вип. 14. - С. 54-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Profos_2018_14_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 190.996 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Горбан Є. І. 
Методологічні підходи до розвитку професійної компетентності методистів закладів професійної освіти [Електронний ресурс] / Є. І. Горбан // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Сер. : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 2(2). - С. 96-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2018_2(2)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 855.056 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Горбан Є. І. 
Суть і структура професійної компетентності методистів закладів професійної (професійно-технічної ) освіти [Електронний ресурс] / Є. І. Горбан // Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка. - 2018. - № 17. - С. 69-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvipto_2018_17_12
Зосереджено увагу на необхідності обгрунтування суті та структури професійної компетентності методистів закладів професійної (професійно-технічної) освіти для актуалізації необхідності її розвитку в міжкурсовий період підвищення кваліфікації, зроблено короткий аналіз останніх наукових праць і публікацій з досліджуваної проблеми. Розглянуто трактування основних понять з точки зору вітчизняної та зарубіжної наукової думки: "компетенції", "компетентність", "суть", "структура", "методист закладу професійної (професійно-технічної) освіти", "професійна компетентність". На підставі аналізу й узагальнення наукових досліджень встановлено, що професійна компетентність розглядається як професійна підготовка і здатність педагогічних працівників (методистів) до виконання завдань і обов'язків діяльності, міра та основний критерій їх відповідності вимогам професійної діяльності, яка складається з таких компонентів: знання, уміння, навички, професійна позиція, індивідуальні психологічні особливості людини та акмеологічні чинники (цінності та потреба в саморозвитку). Здійснено аналіз суті і структури професійної компетентності методистів закладів професійної (професійно-технічної) освіти. Розкрито суть професійної компетентності та наведено структуру педагогічної компетентності. Акцентовано увагу на проблемі необхідності формування професійної здатності педагога здійснювати діяльність творчо. Означено існування гострої потреби сучасного суспільства в педагогах-дослідниках, здатних організовувати діяльність інноваційних засадах. Обгрунтовано необхідність розвитку професійної компетентності методистів, розкрито зміст професійної компетентності методиста. Конкретизовано суть і структуру поняття "професійна компетентність методиста". Охарактеризовано основні взаємозалежні та взаємообумовлені структурні компоненти професійної компетентності методиста. Виокремлено професійно важливі якості методистів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 277.333 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського