Пошуковий запит: (<.>A=Горбатюк Р$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 57
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Литвин Л. Менеджмент освітніх інновацій: сутність та особливості впровадження [Електронний ресурс] / Л. Литвин, Р. Горбатюк // Соціально-економічні проблеми і держава. - 2013. - Вип. 1. - С. 108-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sepid_2013_1_13
|
2. |
Горбатюк Р. М. Формування творчих здібностей у студентів педагогічного університету [Електронний ресурс] / Р. М. Горбатюк // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 129-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_27 Обгрунтовано модель формування творчих здібностей майбутніх інженерів-педагогів комп'ютерного профілю та визначено основні її компоненти. Системний підхід до розробки моделі формування творчих здібностей студентів передбачає особистісну, функціональну, змістовно-процесуальну та технологічну складові становлення професіоналізму майбутніх фахівців. На основі виділених закономірностей і принципів визначено науково-методичні умови, що забезпечують ефективність формування творчих здібностей майбутніх інженерів-педагогів комп'ютерного профілю. Встановлено, що ефективність запропонованої моделі досягається на основі взаємопов'язаних компонентів: цільового, стимулювально-мотиваційного, змістового, проектувально-організаційного, процесуально-діяльнісного й оцінювально-критеріального.Рассмотренa модель формирования творческих способностей будущих инженеров-педагогов компьютерного профиля и определены основные ее компоненты. Системный подход к разработке модели формирования творческих способностей студентов предусматривает личностную, функциональную, содержательно-процессуальную и технологическую составные формирования профессионализма будущих специалистов. На основе выделенных закономерностей и принципов определены научно-методичные условия, которые обеспечивают эффективность формирования творческих способностей будущих инженеров-педагогов компьютерного профиля. Установлено, что эффективность предложенной модели достигается на основе взаимосвязанных компонентов: целевого, стимулирующе-мотивационного, содержательного, проектно-организационного, процессуально-деятельностного и оценочно-критериального.The model of creative abilities forming in the future computer profile’s engineer-teachers is determined and its basic components are also defined in this article. System approach to the development of the model of students’ creative abilities formation provides for personal, functional, content-processual and technological components of formation of professionalism of the future specilists.
|
3. |
Горбатюк Р. М. Комп’ютерні технології у професійній підготовці майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / Р. М. Горбатюк, В. С. Федорейко, М. І. Рутило // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2013. - Вип. 7. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2013_7_18 Відзначено, що за сучасних умов розвитку освіти виникає необхідність пошуку та застосування нових форм навчання і викладання у ВНЗ. Розкрито особливості комп’ютерного моделювання, яке пов’язане з демонстрацією експерименту із використанням технічних засобів навчання під час підготовки майбутніх фахівців до професійної діяльності. Наголошено на тому, що використання прикладного програмного забезпечення дозволяє викладачу повною мірою реалізувати такі загальнодидактичні принципи навчання, як свідоме виконання навчальних завдань, наочність, доступність, послідовність, диференціація та індивідуалізація навчального процесу.Отмечено, что в современных условиях развития образования возникает необходимость поиска и применения новых форм обучения и преподавания в ВУЗ. Раскрыты особенности компьютерного моделирования, которое связано с демонстрацией эксперимента с применением технических средств обучения при подготовке будущих специалистов к профессиональной деятельности. Подчеркнуто, что использование прикладного программного обеспечения позволяет преподавателю в полной мере реализовать такие общедидактические принципы обучения, как сознательное выполнение учебных заданий, наглядность, доступность, последовательность, дифференциация и индивидуализация учебного процесса.The article describes the features of computer simulation, which is associated with the teaching of theory, demonstration experiment, using teaching aids in preparing future professionals for professional work-definitely need to create software systems of educational direction, which would give fundamental knowledge for people not familiar with computer technology.
|
4. |
Горбатюк Р. М. Формування інформаційно-комунікаційної культури майбутніх фахівців в галузі комп’ютерних технологій [Електронний ресурс] / Р. М. Горбатюк, М. І. Рутило, Т. І. Брездень. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2012. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2012_5_8
|
5. |
Горбатюк Р. М. Інтерпретаційна компетентність як компонент професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю [Електронний ресурс] / Р. М. Горбатюк. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2012. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2012_2_4
|
6. |
Горбатюк Р. М. Педагогічна підготовка майбутніх інженерів-педагогів у контексті системного підходу [Електронний ресурс] / Р. М. Горбатюк // Педагогічний дискурс. - 2008. - Вип. 4. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2008_4_11
|
7. |
Горбатюк Р. М. Професійна підготовка майбутніх фахівців у галузі комп’ютерних технологій [Електронний ресурс] / Р. М. Горбатюк // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. - 2014. - Вип. 1. - С. 74-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyptp_2014_1_26
|
8. |
Горбатюк Р. Тестування як метод педагогічного контролю якості знань майбутніх фахівців із вищою освітою [Електронний ресурс] / Р. Горбатюк, Т. Сіткар // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 3. - С. 179-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_3_47
|
9. |
Горбатюк Р. Формування комп’ютерної культури в майбутніх інженерів-педагогів на основі інтеграції психолого-педагогічної і фахової підготовки [Електронний ресурс] / Р. Горбатюк // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2009. - № 1. - С. 157-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2009_1_36
|
10. |
Горбатюк Р. Комп’ютерне моделювання у підготовці майбутніх інженерів-педагогів до професійної діяльності [Електронний ресурс] / Р. Горбатюк // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2009. - № 3. - С. 222-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2009_3_53
|
11. |
Горбатюк Р. М. Автомат для віброабразивної обробки деталей [Електронний ресурс] / Р. М. Горбатюк, М. М. Килівник, Р. В. Чубик, Ю. Ю. Скварок // Вібрації в техніці та технологіях. - 2014. - № 3. - С. 57-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvtt_2014_3_10
|
12. |
Чубик Р. В. Передумови створення та перспективи розвитку адаптивних технологічних машин для віброабразивної обробки деталей [Електронний ресурс] / Р. В. Чубик, Р. М. Горбатюк // Вібрації в техніці та технологіях. - 2013. - № 2. - С. 141-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvtt_2013_2_28
|
13. |
Горбатюк Р. М. Обґрунтування параметрів роботи вібромашини для абразивної обробки деталей сільськогосподарських машин [Електронний ресурс] / Р. М. Горбатюк // Вібрації в техніці та технологіях. - 2012. - № 3. - С. 73-76 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvtt_2012_3_14
|
14. |
Лисогор В. М. Теорія експерименту дослідної електромеханічної установки для обробки деталей ремонтованої сільськогосподарської техніки [Електронний ресурс] / В. М. Лисогор, Р. М. Горбатюк, Ю. А. Шуллє // Вібрації в техніці та технологіях. - 2013. - № 1. - С. 108-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvtt_2013_1_17
|
15. |
Горбатюк Р. М. Теоретичні основи моделювання системи професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю [Електронний ресурс] / Р. М. Горбатюк // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 11. - С. 184-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_11_36
|
16. |
Горбатюк Р. Формування творчих здібностей майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю у педагогічному вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / Р. Горбатюк // Молодь і ринок. - 2012. - № 4. - С. 30-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_4_9 Обгрунтовано модель формування творчих здібностей майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю та визначено основні її компоненти. Встановлено, що ефективність запропонованої моделі досягається на основі взаємопов’язаних компонентів: цільового, стимулювально-мотиваційного, змістового, проектувально-організаційного, процесуально-діяльнісного й оцінювально-критеріального. Наведено систематизацію узагальнених якостей фахівця, що передбачає його гармонійний розвиток зі збереженням індивідуальності.
|
17. |
Лисогор В. М. Визначення степеней вільностей електромеханічної установки для віброабразивної обробки деталей при ремонті сільськогосподарської техніки [Електронний ресурс] / В. М. Лисогор, Р. М. Горбатюк, Ю. А. Шуллє, Р. В. Чубик // Збірник наукових праць Вінницького національного аграрного університету. Серія : Технічні науки. - 2014. - Вип. 1. - С. 22-31 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpvnutn_2014_1_6
|
18. |
Горбатюк Р. М. Інтенсифікація навчально-розвивальної діяльності студентів в системі Мобільного навчання [Електронний ресурс] / Р. М. Горбатюк, Ю. Й. Тулашвілі // Професійна освіта: проблеми і перспективи. - 2014. - Вип. 6. - С. 83-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Profos_2014_6_19
|
19. |
Горбатюк Р. Мобільне навчання як нова технологія вищої освіти [Електронний ресурс] / Р. Горбатюк, Ю. Тулашвілі // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2013. - Вип. 27. - С. 31-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2013_27_10
|
20. |
Горбатюк Р. М. Основні напрями формування професійної культури майбутніх інженерів-педагогів у галузі транспорту [Електронний ресурс] / Р. М. Горбатюк, О. М. Фендьо // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2014. - Вип. 33. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2014_33_14
|
| |