Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Горбова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Горбова О. Г. 
Радіофосфорна діагностика пухлин [Електронний ресурс] / О. Г. Горбова, Н. Я. Чурікова, Д. В. Чуріков // Радіологічний вісник. - 2013. - № 4. - С. 28-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/radvis_2013_4_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 196.558 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Мечев Д. С. 
Радіофосфорна діагностика поверхнево розташованих пухлин [Електронний ресурс] / Д. С. Мечев, О. В. Щербіна, Д. В. Чуріков, Н. Я. Чурікова, О. Г. Горбова // Український радіологічний журнал. - 2014. - Т. 22, вип. 3. - С. 96-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/URLZh_2014_22_3_22
Запропоновано результати радіофосфорної діагностики поверхнево розташованих пухлин. Розраховано показники діагностичної інформативності. Чутливість радіофосфорної діагностики - 77,3 %, специфічність - 82,2 %, точність - 80,8 %. Наведено джерела помилок.
Попередній перегляд:   Завантажити - 415.835 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Козаченко Д. М. 
Організація передпроектного обстеження залізничних станцій та вузлів [Електронний ресурс] / Д. М. Козаченко, Р. В. Вернигора, О. В. Горбова // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2014. - Вип. 7. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2014_7_7
Описано побудову методики проведення передпроектного обстеження об'єкту, що підлягає інформатизації. Методика грунтується на вивченні предметної області об'єктів інформатизації. Передпроектне обстеження виконується спеціально виділеною робочою групою, що складається з представників організації, яка здійснює обстеження, і провідних співробітників організації замовника обстеження. Збір інформації може здійснюватись різними методами, що відрізняються рівнем формалізації. До таких методів належить анкетування, виробнича екскурсія, ведення щоденника робочого часу, фотографування робочого дня та ін. На підставі обраних методів дослідження обираються методи збору матеріалів обстеження етапність та шляхи їх використання. Обробка матеріалів обстеження здійснюється відповідно до розроблених методик обстеження. Після проведення збору інформації про об'єкт обстеження виконується її обробка, узагальнення та аналіз. Побудована методика дозволить формалізувати процес передпроектного обстеження залізничних станцій та вузлів, удосконалити процеси взаємодії виконавця та замовника, підвищити якість і достовірність зібраної інформації, зменшити вартість робіт на етапі вивчення технологічного процесу станції чи вузла.
Попередній перегляд:   Завантажити - 571.568 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Козаченко Д. М. 
Методи збору даних про функціонування залізничних станцій [Електронний ресурс] / Д. М. Козаченко, Р. В. Вернигора, О. В. Горбова // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2014. - Вип. 8. - С. 58-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2014_8_11
Мета роботи - систематизація методів збору та вивчення інформації про технологічні процеси роботи залізничних станцій. Інформація про технологічний процес класифікується як первинна та вторинна. Збір інформації може здійснюватись різними методами, які відрізняються рівнем формалізації. Методами одержання первинної інформації є опитування та спостереження, а методом одержання вторинної інформації - вивчення документів. В результаті одержаних знань про методи збору даних, формується методика вивчення предметної області та здійснюється детальний збір даних про технологічний процес залізничної станції. Виконання дослідження надає змогу одержати всебічні знання про виконавців, роботи та об'єкти, що задіяні у технологічних процесах залізничних станцій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 309.11 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Соломка В. І. 
Автоматизована система експлуатації штучних споруд та перспективи її впровадження [Електронний ресурс] / В. І. Соломка, В. Л. Рикіна, О. В. Горбова // Дороги і мости. - 2006. - Вип. 6. - С. 239-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dim_2006_6_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 410.621 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Северин Ю. П. 
Радіонуклідна діагностика метастазів високодиференційованого раку щитоподібної залози у легені [Електронний ресурс] / Ю. П. Северин, О. В. Щербіна, Н. Я. Чурікова, О. Г. Горбова // Український радіологічний журнал. - 2019. - Т. 27, вип. 2. - С. 93-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/URLZh_2019_27_2_5
Мета роботи - визначення специфічності та чутливості сцинтиграфії <^>131I за високодиференційованого раку щитоподібної залози (ДРЩЗ). Сцинтиграфію з <^>131I виконували у 21 хворого на ВДРЩЗ із можливою наявністю метастатичного ураження легень. Проведення процедури - стандартне. У більшості пацієнтів метастази в легені визначаються одночасно з рентгенографією органів грудної клітки та сцинтиграфією з <^>131I. Виявлено, що у 3-х хворих, у яких під час первинного обстеження визначалися вогнища патологічного накопичення <^>131I у ділянці проекції легенів, після 2-х курсів радіойодотерапії накопичення препарату не відзначалося, але визначалися патологічні ділянки під час КТ- і МРТ-досліджень. Це може свідчити про розвиток радіойодонегативної патології, що і обумовило помилково негативні результати дослідження. У двох хворих під час повторного дослідження, при другому курсі радіойодотерапії виявлено низькоінтенсивний нерівномірний розподіл радіофармпрепарату, але після проведення додаткового КТ-дослідження визначено та підтверджено анамнезом хронічні захворювання системи дихання. Це надає підстави підозрювати хибнопозитивні результати. Єдиним показанням для призначення ПЕТ/КТ із 18-ФДГ є підозра на рецидив захворювання у разі йодонегативного скану і високого рівня онкомаркера - тиреоглобуліну (вище 10 нг/мл). Зроблено висновки, що у разі підозри на метастази в легені ДРЩЗ треба дотримуватися таких принципів діагностики: рентгенографія органів грудної клітки має бути скринінговим методом обстеження; сцинтиграфія з <^>131I має проводитися всім хворим на ВДРЩЗ із підозрою на метастази у легені; МСКТ органів грудної клітки в даний час є "золотим стандартом" діагностики метастазів у легені ВДРЩЗ; визначення в сироватці крові спільно з тиреоглобуліном антитіл до тиреоглобуліну вимагає повторних діагностичних досліджень; виконання ПЕТ/КТ з 18-ФДГ мають базуватися на підставі аналізу результатів усіх зазначених вище методів обстеження.
Попередній перегляд:   Завантажити - 294.106 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Горбова О. В. 
Формалізація технологічних процесів залізничних станцій на основі поетапного моделювання [Електронний ресурс] / О. В. Горбова // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2019. - № 5. - С. 71-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2019_5_9
Для представлення технологічного процесу, що використовує методологію поетапного моделювання, необхідно застосувати спеціалізоване програмне забезпечення. Формалізація технологічного процесу є однією з основних задач на етапі проектування або оптимізації роботи залізничної станції. Передбачено розробити методику формалізації технологічних процесів на основі методу поетапного моделювання. Завдяки методиці поетапного проектування виконано побудову вхідної, внутрішньої та вихідної моделі проектування роботи залізничної станції. Вхідна модель утворена діаграмами прецедентів, станів і діяльностей, що побудовані за допомогою інструментів програмного комплексу IBM Rational Rose. Ця модель забезпечує можливість графоаналітичного представлення технологічних процесів залізничної станції з його візуальним контролем, який дозволяє уникнути трудомісткого ручного кодування та знизити ймовірність появи помилок. Наведені діаграми описують технологічний процес залізничної станції на базі ієрархічних діаграм послідовності робіт різного ступеня деталізації. А вихідна та внутрішня моделі побудовані за допомогою уніфікованої мови моделювання UML. Методами дослідження є методи об'єктно-орієнтованого проектування, скінченних автоматів і системного програмування. Запропонована методика дозволяє за допомогою діаграм Харела будувати імітаційні моделі залізничних станцій. Ці моделі являють собою ієрархічно організовану сукупність взаємодіючих скінченних автоматів, при цьому складна модель на кожному рівні ієрархії зберігає просту й доступну для огляду структуру. Сигнали про початок і закінчення робіт, які генерують під час переходів між станами, дозволяють синхронізувати роботу моделі, а використання дій під час описання станів і сигналів (розширення, що надається мовою UML) дозволяє використовувати зовнішні алгоритми там, де звичайний/автоматний формалізм стає незручним. Методологія, що реалізована засобами мови UML, дозволяє істотно полегшити представлення й сприйняття моделі станції. Удосконалено методику представлення функціональної моделі залізничних станцій із застосуванням методів візуального проектування. Запропонована методика призначена для графоаналітичного представлення технологічного процесу роботи залізничної станції, що використовує поетапне моделювання. Під час моделювання на базі графічної вхідної моделі виконано побудову внутрішньої та вихідної моделей, а також представлення методів їх перетворень.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.22 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Горбова О. В. 
Дослідження автомобільних потоків засобами імітаційного моделювання [Електронний ресурс] / О. В. Горбова, О. Д. Мерзлий // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2021. - № 5. - С. 36-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2021_5_6
Автомобільні перевезення вантажів і пасажирів стали важливою частиною загального процесу перевезення та взаємодії з усіма видами транспорту. Через збільшення автотранспортних потоків у транспортній мережі актуальною є проблема їх раціональної організації. Однак з урахуванням впливу різних чинників, таких як завантаженість і стан дороги, це завдання не може бути вирішене за допомогою аналітичних моделей, заснованих на графових моделях. Мета статті - розробка безпечної моделі дорожнього руху на основі імітаційного моделювання координованих транспортних потоків у міській дорожній мережі із застосуванням системи комп'ютерного моделювання. Для пошуку ефективних стратегій управління транспортними потоками в мегаполісі, оптимальних рішень із проєктування вулично-дорожньої мережі та організації дорожнього руху необхідно враховувати широкий спектр характеристик транспортного потоку, закономірності впливу зовнішніх і внутрішніх факторів на динамічні характеристики змішаного транспортного потоку. Застосування моделювання і створення адекватної моделі транспортного потоку є актуальним завданням у процесі організації та управління дорожнім рухом. Методика досліджень дозволить створити комплексний підхід до розв'язання задач наведеного типу та міститиме симбіоз теоретичних та експериментальних положень. Під час проведення експериментів було виявлено, що в разі звичайної роботи транспортної мережі швидкість проїзду всього виду транспорту задовільна. У випадку появи чинників, які створюють велике навантаження, збільшується час проїзду всього виду транспорту. Виділено фактори, які можуть вплинути на оптимальну роботу мережі навіть за великого навантаження. Вперше створено загальну методологію імітаційного моделювання та вдосконалено формалізацію методу агентного моделювання. Результати роботи покладені в основу системи імітаційного моделювання транспортних потоків, що дозволяє аналізувати властивості наявних і проєктованих транспортних вузлів. Система реалізована у вигляді програмного комплексу, який може бути використаний в установах державного управління, проєктних організаціях і консалтингових компаніях, що займаються проектуванням і реорганізацією схем дорожнього руху. Запропонована модель агента може бути використана для більш складних імітаційних моделей організаційно-технічних систем.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.228 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Горбова О. В. 
Дослідження складних процесів на основі поетапного моделювання [Електронний ресурс] / О. В. Горбова, М. С. Муркович // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2021. - № 5. - С. 51-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2021_5_7
Для вирішення практичних завдань, що вимагають створення й подальшого аналізу моделі, важливим критерієм є трудомісткість моделювання. Мета статті - формалізація процесу моделювання та використання методики поетапного моделювання для проєктування технологічних процесів. Такий підхід дозволяє проєктувати процеси та завдання за такими етапами: фізичне моделювання, математичне моделювання, дискретне комп'ютерне моделювання та імітаційне моделювання. Для розв'язку задачі використовують методологію поетапного моделювання. Для моделювання використовують алгоритм декомпозиції, тобто розглядають задачу від глобального до детального. На першому етапі цієї реалізації проводять збір необхідної інформації для експерименту. Цю інформацію представляють у вигляді статистики. На другому етапі здійснюють подальшу обробку інформаціїї шляхом перевірки на відповідність вхідних даних і процесу та питання, як потрібно виконувати цей процес. На останньому етапі відбувається моделювання проходжень цього фрагмента, який представлений ланцюгом переходів, отримання статистики часової ефективності процесу, його слабких місць і можливість порівняти результати отримані під час моделювання та в реальному процесі, а також можливість спрогнозувати результати й дії в системі на майбутнє. Методика може бути використана для дослідження складних технологічних процесів на підприємстві. Вона дозволяє моделювати складні процеси для отримання інформації про часову ефективність виконання технологічної операції, знаходження слабких місць у ній та закономірностей у виниканні випадкових подій, що можуть вплинути на операцію. Використання цього підходу може бути досить ефективним у рамках систем, у яких необхідний постійний контроль у режимі реального часу, оскільки цей підхід можна модифікувати додаванням наборів датчиків, що будуть постійно надсилати інформацію до системи, або доповнити додатковою системою, що буде надавати вже готові пакети інформації. Удосконалено методику поетапного моделювання представлення, що полягає в одночасному використанні фізичного, математичного та імітаційного моделювання складних процесів з набором етапів їх реалізації. Запропонована методика призначена для поетапного моделювання технологічного процесу з подальшою побудовою імітаційного програмування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.151 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Горбова О. В. 
Дослідження наслідків використання патернів і загальноприйнятих підходів у побудові архітектури кросплатформних додатків [Електронний ресурс] / О. В. Горбова, О. А. Сирота // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2021. - № 6. - С. 65-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2021_6_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.363 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського