Пошуковий запит: (<.>A=Горбунов М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 42
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Горбунов М. І. Обгрунтування технічних рішень щодо підвищення міцності візка вантажного вагона [Електронний ресурс] / М. І. Горбунов, О. С. Ноженко, С. В. Кара, К. О. Кравченко, К. О. Кравченко, В. Д. Макарова // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2015. - № 1. - С. 200-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2015_1_44
|
2. |
Горбунов М. І. Дослідження конвективного теплообміну у залізничному вентильованому гальмовому диску з урахуванням параметрів руху повітряного потоку [Електронний ресурс] / М. І. Горбунов, О. В. Просвірова, В. С. Ноженко, М. В. Ковтанець, К. О. Кравченко // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2015. - № 1. - С. 213-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2015_1_47
|
3. |
Горбунов М. Культурносоциальная футурология: вопрос идентичности в технологическом социуме [Електронний ресурс] / М. Горбунов // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Культурологія. - 2015. - Вип. 16. - С. 361-362. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoakl_2015_16_50
|
4. |
Горбунов М. І. Перспективні напрямки підвищення міцності бокових рам візків вантажних вагонів [Електронний ресурс] / М. І. Горбунов, С. В. Кара, О. С. Ноженко, А. Д. Анофрієв // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія : Транспортні системи і технології. - 2015. - Вип. 26-27. - С. 148-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2015_26-27_20
|
5. |
Горбунов М. І. Просвірова О. В. Аналіз багатофункціональних способів керування фрикційною системою "Колесо-гальмо-рейка" [Електронний ресурс] / М. І. Просвірова О. В. Горбунов, М. В. Ковтанець, К. О. Кравченко // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія : Транспортні системи і технології. - 2016. - Вип. 28. - С. 35-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2016_28_6
|
6. |
Горбунов М. І. Перспективні напрями досліджень з удосконалення залізничного гальмівного обладнання [Електронний ресурс] / М. І. Горбунов, О. В. Просвірова, К. О. Кравченко, М. В. Ковтанець // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2016. - № 1. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2016_1_10
|
7. |
Фомін О. В. Можливості застосування попередньо напружених конструкцій в залізничному машинобудуванні [Електронний ресурс] / О. В. Фомін, М. І. Горбунов, А. А. Стецько, В. В. Коваленко // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету транспорту. Серія : Транспортні системи і технології. - 2016. - Вип. 29. - С. 37-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2016_29_6
|
8. |
Горбунов М. І. Оцінка методів підвищення експлуатаційних характеристик залізничних гальмових систем [Електронний ресурс] / М. І. Горбунов, Ю. Герліці, К. О. Кравченко, Т. Лак, О. В. Просвірова // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2017. - № 4. - С. 81-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2017_4_16
|
9. |
Горбунов М. І. Аналіз методів покращення фрикційних характеристик залізничних гальм [Електронний ресурс] / М. І. Горбунов, Ю. Герліці, О. В. Просвірова, К. О. Кравченко // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2017. - № 4. - С. 86-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2017_4_17
|
10. |
Фомін О. В. Поліпшення несучої здатності вагона-хопера для первезення зерна з метою підвищення опору динамічним зусиллям [Електронний ресурс] / О. В. Фомін, П. М. Прокопенко, М. І. Горбунов, С. Ю. Сапронова // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2017. - № 5. - С. 88-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2017_5_19
|
11. |
Горбунов М. І. Визначення перспективних методів підвищення ефективності гальмування з використанням експертного оцінювання [Електронний ресурс] / М. І. Горбунов, О. В. Просвірова, М. В. Ковтанець, К. О. Кравченко // Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія : Транспортні системи і технології. - 2017. - Вип. 31. - С. 93-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2017_31_11
|
12. |
Фомін О. В. Математичне моделювання варіаційних характеристик плям нагріву при термічній правці каркасних елементів піввагонів [Електронний ресурс] / О. В. Фомін, О. В. Бурлуцький, М. І. Горбунов, О. А. Логвіненко, А. М. Фоміна // Збірник наукових праць Державного університету інфраструктури та технологій. Серія : Транспортні системи і технології. - 2017. - Вип. 31. - С. 186-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpdetut_tsit_2017_31_20
|
13. |
Горбунов М. І. Експериментальне обґрунтування доцільності використання удосконаленого гальмового обладнання для підвищення енергорозсіючої спроможності фрикційних елементів гальмівної системи [Електронний ресурс] / М. І. Горбунов, О. В. Просвірова, К. О. Кравченко // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2018. - № 2. - С. 76-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2018_2_15
|
14. |
Фомін О. В. Формалізовані описання конструкцій кришок люків напіввагонів (Частина 1) [Електронний ресурс] / О. В. Фомін, М. І Горбунов, В. В Коваленко, І. Р. Міщук // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2018. - № 2. - С. 216-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2018_2_40
|
15. |
Фомін О. В. Концептуальні основи термічної правки [Електронний ресурс] / О. В. Фомін, О. В Бурлуцький, М. І. Горбунов, О. А. Логвіненко // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2018. - № 2. - С. 233-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2018_2_42
|
16. |
Фомін О. В. Структурно-функціональне описання конструкції кришки люка [Електронний ресурс] / О. В. Фомін, М. І. Горбунов, Н. С. Кочешкова, В. В. Коваленко // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2018. - № 2. - С. 133-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2018_2_14 Робота спрямована на створення структурно-функціонального аналізу існуючого виконання кришок люків напіввагонів і пошук можливих шляхів їх удосконалення та модернізації. Проведене дослідження, аналіз та узагальнення базуються на принципах морфологічного вивчення технічних систем і системного підходу та враховує результати відомих робіт із теми, власних розробок авторів, математичному обгрунтуванні та комп'ютерному моделюванні. При розрахунках складових рухомого складу використані сучасні нормативні та запропоновані методики. Системний підхід у створенні інноваційної кришки люка дозволив представити його конструкцію у вигляді ряду взаємопов'язаних і взаємодіючих підсистем та з максимальною повнотою врахувати основні фактори їх функціонування. Розроблено структурно-функціональну модель кришки люка напіввагона, яка показала, що полотно кришки люка є основним елементом, структурно-параметричні та функціональні властивості якого визначають відповідні характеристики інших вузлових та базових елементів її конструкції. Встановлено, що основні функції кришки люка розподіляються через складові елементи першого ієрархічного рівня (між вузлами): каркас є підсилюючим елементом полотна та базою для встановлення інших, окрім торсіонного, вузлів. Запропоновані теоретичні положення, методологічні основи та практичні засоби структурно-функціонального аналізу доцільно використовувати у пошуку шляхів оптимізації та для інших складових рухомого складу, а також об'єктів транспортного машинобудування. Запропоновано методологічні основи створення структурно-функціональної моделі кришки люка та результати її реалізації, які можуть бути використані при дослідженнях процесів їх функціонування, дослідженні роботи по сприйняттю та перерозподілу різних видів навантажень, таксономії, підвищення ступеня ідеальності, ідентифікації об'єктів, що розглядаються у процесах проектування, дослідження, ремонтів. Базуючись на структурно-функціональному описанні, спроектовано інноваційний конструктив кришки люка, зокрема, безкаркасна модель із випуклою конструкцією полотна в сторону протидії маси вантажу, використання яких дозволить ефективно модернізувати вітчизняний парк напіввагонів.
|
17. |
Фомін О. В. Математичне описання термічної правки вагонних металоконструкцій [Електронний ресурс] / О. В. Фомін, М. І. Горбунов, О. В. Бурлуцький, О. А. Логвіненко, А. М. Фоміна // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Технічні науки. - 2018. - Т. 29(68), № 1(3). - С. 151-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sntuts_2018_29_1(3)__28
|
18. |
Горбунов М. І. Використання нового способу підведення абразивного матеріалу в контакт "колесо-рейка" як метод зниження ризикубоксування та юзу локомотивів [Електронний ресурс] / М. І. Горбунов, М. В. Ковтанець, К. О. Кравченко, О. В. Просвірова // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2018. - № 1. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2018_1_8
|
19. |
Горбунов М. І. Оцінки ризиків інвестиційного проекту по впровадженню нових технічних рішень на залізничному транспорті [Електронний ресурс] / М. І. Горбунов, О. В. Просвірова, В. С. Ноженко // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2018. - № 1. - С. 40-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2018_1_9
|
20. |
Фомін О. В. Формалізовані описання конструкцій кришок люків напіввагонів (Частина 2) [Електронний ресурс] / О. В. Фомін, М. І. Горбунов, В. В. Коваленко, В. О. Флярковська // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2018. - № 1. - С. 145-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2018_1_30
|
| |