Пошуковий запит: (<.>A=Гордієнко-Митрофанова І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Гордієнко-Митрофанова І. В. Програма реалізації моделі організації дидактичних ігор-маніпулятивів у навчальному процесі загальноосвітньої школи [Електронний ресурс] / І. В. Гордієнко-Митрофанова. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2012. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2012_5_33
|
2. |
Гордієнко-Митрофанова І. В. Ігротехнічні знання: зміст і характеристика [Електронний ресурс] / І. В. Гордієнко-Митрофанова // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2012. - Вип. 44(1). - С. 50-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2012_44(1)__8
|
3. |
Гордієнко-Митрофанова І. В. Гуманістична детермінанта гри: психолого-педагогічний аспект [Електронний ресурс] / І. В. Гордієнко-Митрофанова // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2013. - Вип. 45(1). - С. 72-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2013_45(1)__9
|
4. |
Гордієнко-Митрофанова І. В. Характеристика асоціативного поля стимулу "грайливість" [Електронний ресурс] / І. В. Гордієнко-Митрофанова // Психолінгвістика. - 2014. - Вип. 16. - С. 58-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2014_16_6
|
5. |
Гордієнко-Митрофанова І. В. Загальнотеоретичні і аксіологічні підстави маргінальної проблематики [Електронний ресурс] / І. В. Гордієнко-Митрофанова // Вісник університету внутрішніх справ. - 1999. - Вип. 9. - С. 385-390. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnuvs_1999_9_86
|
6. |
Гордієнко-Митрофанова І. В. Особливості використання маніпулятивів як навчально-ігрового матеріалу та їх вплив на когнітивні модальності особистості [Електронний ресурс] / І. В. Гордієнко-Митрофанова // Наука і освіта. - 2012. - № 9. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_9_13 З опорою на авторську комплексну діагностичну методику репрезентативних систем досліджено розвиток у школярів чотирьох репрезентативних систем: візуальної, аудіальної, кінестетичної, дігітальної під час вивчення англійської мови. Розроблено і апробовано три типи дидактичних ігор, основу яких складають граматичні маніпулятиви: MASP – Tenses – для вивчення часових форм англійського речення та засвоєння структури англійського речення; MASP-Passive – для навчання пасивного стану; MАSP-Plural – утворення множин іменників. Виокремлено основні ознаки маніпулятивів як "інструмента для утримання й аналізу чуттєво-невловимої абстракції до її вербального опису": відображення та відтворення структури, властивостей, взаємозв’язків, забезпечення повної основи дій й активного орієнтування учня в умовах виконання дії, наявність системи контролю.С опорой на авторскую комплексную диагностическую методику репрезентативных систем исследовано развитие у школьников четырех репрезентативных систем при изучении английского языка, а именно: визуальной, аудиальной, кинестетической, дигитальной. Разработаны и апробированы три типа дидактических игр, основу которых составляют грамматические манипулятивы: MASP – Tenses – для обучения временных форм английского предложения и усвоения структуры английского предложения; MASP-Passive – для изучения глаголов пассивного состояния; MАSP-Plural – образование множественных существительных. Выделены основные признаки манипулятивов как «инструмента для содержания и анализа чувственно неуловимой абстракции к ее вербальному описанию»: отображение и воспроизведение структуры, свойств, взаимосвязей, обеспечение полной основы действий и активного ориентирования ученика в условиях выполнения действия, наличие системы контроля.The article analyzes didactic manipulative games and their influence on cognitive modalities of the personality of primary and secondary school pupils. In comparison to other games with objects, the basis of manipulative games is educational and game material – manipulatives – implying manual actions with it -manipulations, which involves pupils’ tactile memory typical of majority of primary and secondary school pupils, and which in most cases is ignored by teachers; activates kinesthetic cognitive modality which is priority but not activated in teaching for the most primary school pupils; makes learning of materialized form of action possible.
|
7. |
Гордієнко-Митрофанова І. В. Діагностична методика ігротехнічної компетентності (за критерієм "володіння вчителем ігротехнічними знаннями") [Електронний ресурс] / І. В. Гордієнко-Митрофанова // Психологічні перспективи. - 2013. - Вип. 22. - С. 29-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2013_22_6
|
8. |
Гордієнко-Митрофанова І. В. Психологічна структура ігротехнічної компетентності молодшого школяра [Електронний ресурс] / І. В. Гордієнко-Митрофанова // Психологічні перспективи. - 2014. - Вип. 23. - С. 76-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2014_23_9 Розглянуто характеристику психологічної структури ігротехнічної компетентності молодшого школяра й аналізу ефективності розвивально-ігрового комплексу її розвитку. Відповідно до поставленої мети поставлено такі завдання: виявити особливості ігротехнічної компетентності учня за певними показниками її сформованості; визначити модально-специфічні особливості вербальної пам'яті; дослідити факторну структуру та профілі ігротехнічної компетентності; проаналізувати результати експериментального дослідження ефективності створеного розвивально-ігрового комплексу, що спрямований на врахування модально-специфічних та мотиваційних особливостей пізнавального процесу. Розвивально-ігровий комплекс, розроблений на основі дидактичних ігор-маніпулятивів, мав за мету формування ігротехнічної компетентності учня під час вивчення мови, до складу якого ввійшли: навчально-ігровий матеріал у вигляді маніпулятивів для врахування особливостей та використання можливостей кінестетичної репрезентативної системи; комплекс додаткового дидактичного матеріалу для актуалізації наочно-дійового та наочно-образного компонентів пізнавальної сфери; система вправ для оволодіння маніпулятивами, що грунтується на діяльнісних принципах побудови ігор-маніпулятивів, базових положеннях теорії поетапного формування розумових дій і спрямована на активізацію емоційної пам'яті зокрема; методичні рекомендації для вчителів, що призначені для забезпечення успішного впровадження дидактичних ігор загалом та ігор-маніпулятивів зокрема. Одержані результати експериментального дослідження надають підстави для висновку, що створений розвивально-ігровий комплекс є ефективним з погляду повноцінного формування компонентів ігро-технічної компетентності молодшого школяра. Структура ігротехнічної компетентності учня, яка утворена трьома чинниками - "афективне реагування", "суб'єктність", "регуляторні особливості", вирізняється помірним рівнем шкільної тривожності, високими показниками ігрової та навчальної спрямованості, суб'єктності, вольової регуляції та перевагою кінестетичної репрезентативної системи.
|
9. |
Гордієнко-Митрофанова І. В. Універсальні та специфічні риси вербальної поведінки осіб пізньої зрілості (на матеріалі стимулу "грайливість") [Електронний ресурс] / І. В. Гордієнко-Митрофанова, Ю. С. Бондар // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2017. - Вип. 55. - С. 13-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2017_55_4
|
10. |
Гордієнко-Митрофанова І. В. Діагностичний інструментарій дослідження ігротехнічної компетентності вчителя молодшої та середньої школи [Електронний ресурс] / І. В. Гордієнко-Митрофанова // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2012. - № 1032, Вип. 50. - С. 89-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2012_1032_50_23
|
11. |
Гордієнко-Митрофанова І. В. Науково-психологічні передумови розробки й упровадження дидактичних ігор-маніпулятивів у навчальний процесс загальноосвітньої школи [Електронний ресурс] / І. В. Гордієнко-Митрофанова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 2.12. - С. 51-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdups_2014_2_12_12
|