Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (26)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Гримак А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Гримак А. В. 
М'ясопереробна галузь Львівської області в умовах ринкової економіки [Електронний ресурс] / А. В. Гримак // Передгірне та гірське землеробство і тваринництво. - 2012. - Вип. 54(1). - С. 156-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pgzt_2012_54(1)__28
Попередній перегляд:   Завантажити - 262.373 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Величко В. О. 
Комплексне дослідження ринку продукції ветмедицини, як фактор об’єктивної оцінки його функціонування [Електронний ресурс] / В. О. Величко, Т. Є. Сенишин, А. В. Гримак // Науково-технічний бюлетень Інституту біології тварин і Державного науково-дослідного контрольного інституту ветпрепаратів та кормових добавок. - 2014. - Вип. 15, № 4. - С. 233-237. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ntbibt_2014_15_4_47
Одним із основних завдань комплексного дослідження ринку продукції ветмедицини є вивчення та прогнозування його кон'юнктури у співставленні із результатами діяльності конкретних виробників і постачальників продукції на ринок. До об'єктів вивчення в межах комплексного дослідження ринків продукції ветмедицини належать: власне ринок, споживач, товар (послуга), конкуренти. Загальна мета ринкових досліджень полягає у визначенні умов, за яких забезпечується щонайповніше задоволення попиту населення чи фірм-споживачів на товари (послуги) певного виду і створюють передумови для ефективного збуту виробленої продукції. Відповідно комплексне вивчення ринку включає і вивчення співвідношення попиту та пропозиції на відповідну продукцію, що і належить до поняття кон'юнктури ринку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 269.166 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Величко В. О. 
Підвищення кваліфікації персоналу — успіх роботи підприємства в ринкових умовах [Електронний ресурс] / В. О. Величко, Т. Є. Сенишина, А. В. Гримак // Науково-технічний бюлетень Інституту біології тварин і Державного науково-дослідного контрольного інституту ветпрепаратів та кормових добавок. - 2014. - Вип. 15, № 1. - С. 256-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ntbibt_2014_15_1_52
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.036 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Величко В. О. 
Маркетинг, як ефективний фактор досліджень конкурентоспроможності на ринку продукції для ветмедицини [Електронний ресурс] / В. О. Величко, Т. Є. Сенишина, А. В. Гримак // Науково-технічний бюлетень Інституту біології тварин і Державного науково-дослідного контрольного інституту ветпрепаратів та кормових добавок. - 2014. - Вип. 15, № 2-3. - С. 320-322. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ntbibt_2014_15_2-3_64
Для ветеринарної медицини, зокрема підприємств, які випускають ветпрепарати, кормові домішки, засоби ветмедицини, важливим є впровадження маркетингу. Знання принципів і основ маркетингової діяльності сприяє зменшенню виробничого ризику, відпрацюванню найбільш оптимальних умов організації виробництва і поставок продукції на ринок, підвищує впевненість у відносинах із конкурентами. Саме через систему впровадженого маркетингу можливо відслідковувати і бути активним учасником ринкових процесів, налагодити ефективну ринкову діяльність.
Попередній перегляд:   Завантажити - 244.938 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Гримак А. В. 
Комплексна оцінка ефективності конкурентоспроможності продукції підприємств м’ясопродуктового підкомплексу в ринкових умовах (на прикладі Львівської області) [Електронний ресурс] / А. В. Гримак, Х. І. Цвайг, І. Р. Урбан // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2014. - Т. 16, № 1(1). - С. 117-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2014_16_1(1)__20
Попередній перегляд:   Завантажити - 667.684 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Величкo В. О. 
ХАССП — система коригуючих дій забезпечення якості та безпечності кормів, кормових добавок, преміксів і кормової сировини [Електронний ресурс] / В. О. Величкo, Л. І. Фляк, А. В. Гримак, І. Р. Урбан // Науково-технічний бюлетень Інституту біології тварин і Державного науково-дослідного контрольного інституту ветпрепаратів та кормових добавок. - 2013. - Вип. 14, № 3-4. - С. 346-351. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ntbibt_2013_14_3-4_65
Попередній перегляд:   Завантажити - 251.033 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Гримак А. В. 
Економічна ефективність перспективного планування (прогнозування) розвитку підприємства [Електронний ресурс] / А. В. Гримак // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2012. - Т. 14, № 1(1). - С. 173-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2012_14_1(1)__32
Попередній перегляд:   Завантажити - 149.754 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Гримак А. В. 
Маркетинг – система інформаційного забезпечення розвитку підприємств м’ясопродуктового підкомплексу у ринкових умовах [Електронний ресурс] / А. В. Гримак, І. Р. Урбан // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2012. - Т. 14, № 1(1). - С. 183-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2012_14_1(1)__34
Попередній перегляд:   Завантажити - 150.534 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Гримак А. В. 
ХАССП — ефективна система контролю безпеки продовольства. організація її впровадження [Електронний ресурс] / А. В. Гримак, О. В. Величко // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2012. - Т. 14, № 2(4). - С. 30-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2012_14_2(4)__8
Попередній перегляд:   Завантажити - 124.481 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Котько Н. М. 
Організаційно-економічні чинники ефективності розвитку регіонального ринку м'яса [Електронний ресурс] / Н. М. Котько, А. В. Гримак // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2010. - Т. 12, № 3(5). - С. 142-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2010_12_3(5)__25
Попередній перегляд:   Завантажити - 343.05 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Гримак А. В. 
Діюча система управління якістю - складова економічної стабільності підприємств продовольчого підкомплексу [Електронний ресурс] / А. В. Гримак // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2011. - Т. 13, № 1(1). - С. 162-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2011_13_1(1)__30
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.581 Mb    Зміст випуску     Цитування
12.

Величко В. О. 
Маркетингові дослідження асортименту ветпрепаратів на ринку продукції для ветмедицини [Електронний ресурс] / В. О. Величко, Л. І. Фляк, Т. Є. Сенишина, А. В. Гримак // Науково-технічний бюлетень Інституту біології тварин і Державного науково-дослідного контрольного інституту ветпрепаратів та кормових добавок. - 2015. - Вип. 16, № 1. - С. 202-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ntbibt_2015_16_1_37
Одним із пріоритетних напрямків маркетингових досліджень асортименту ветпрепаратів на ринку єдослідження їх попиту споживачами, переваг над конкурентами, що без сумніву характеризує стан виробництва, і рейтинг його на ринку. Продумана робота із формування асортименту якісних ветпрепаратів сприяє авторитету виробників та рентабельності своєї діяльності. Проаналізовано баланс попиту споживачів (підприємств ветмедицини, офіційних лікарів ветмедицини тощо) і пропозицій щодо з'ясування ситуації із асортиментом ветеринарних препаратів, яка склалася на ринку продукції для ветмедицини, визначено орієнтовну питому вагу імпорту та лікарських засобів вітчизняних виробників. Слід відзначити, що важливим за умов становлення і функціонування є вивчення досвіду формування і конкурентоспроможності продукції для ветмедицини. Насичення внутрішнього ринку ветпрепаратами різних виробників є підтвердженням високого попиту на цю продукцію. Однак споживач серед великої кількості запропонованої продукції надає перевагу насамперед якісній і безпечній, при цьому він аналізує асортимент продукції, представленої на ринку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 301.225 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Цвайг Х. І. 
Економічна безпека підприємства: сутність, характеристика та механізм формування [Електронний ресурс] / Х. І. Цвайг, А. В. Гримак // Торгівля, комерція, підприємництво. - 2010. - Вип. 11. - С. 206-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2010_11_49
Попередній перегляд:   Завантажити - 527.526 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Гримак А. В. 
Економічна оцінка стану та тенденцій розвитку м’ясного скотарства Львівської області [Електронний ресурс] / А. В. Гримак // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького. Серія : Економічні науки. - 2017. - Т. 19, № 76. - С. 43-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/smlnues_2017_19_76_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 260.211 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Гримак А. В. 
Економічні методи досліджень ринку м’ясного скотарства, їх сутність та об’єктивність [Електронний ресурс] / А. В. Гримак, І. Р. Урбан // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького. Серія : Економічні науки. - 2017. - Т. 19, № 81. - С. 98-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2017_19_81_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 301.889 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Гримак А. В. 
Економічні особливості формування ринку продукції м’ясного скотарства (проблеми, орієнтація на розвиток) [Електронний ресурс] / А. В. Гримак // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького. Серія : Економічні науки. - 2018. - Т. 20, № 86. - С. 23-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/smlnues_2018_20_86_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 460.033 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Гримак А. В. 
Особливості ліцензування підприємств ветмедицини, які виготовляють ветпрепарати. правове забезпечення їх діяльності [Електронний ресурс] / А. В. Гримак, І. Р. Урбан, І. А. Голуб, Л. В. Курилас, Т. Є. Сенишина // Науково-технічний бюлетень Державного науково-дослідного контрольного інституту ветеринарних препаратів та кормових добавок і Інституту біології тварин. - 2019. - Вип. 20, № 1. - С. 223-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ntbibt_2019_20_1_35
Ліцензування є засобом державного регулювання господарської діяльності, що полягає у видачі, переоформленні або анулюванні ліцензій, видачі дублікатів ліцензій, веденні ліцензійних справ та ліцензійних реєстрів, контролі за додержанням ліцензіатами ліцензійних умов, а також розпоряджень про усунення порушень законодавства у сфері ліцензування. Ліцензування господарської діяльності відкриває для підприємств можливості і перспективи розвитку, в той же час декларує вищі вимоги до організації виробництв, якості продукції, яку поставляє національний виробник на ринок. Кабінетом Міністрів України визначено вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання особою, яка здійснює господарську діяльність у галузі ветеринарної медицини, а також перелік вимог та документів, необхідних для отримання ліцензії із впровадження відповідної діяльності, зокрема - виробництва ветеринарних препаратів. Претенденти на ліцензування виробництв ветеринарних препаратів повинні знати, які переваги матимуть підприємства ветмедицини від ліцензування своєї діяльності. Для цього слід розглянути особливості ліцензування підприємств ветмедицини, які виготовляють ветеринарні препарати зокрема.
Попередній перегляд:   Завантажити - 320.072 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Гримак А. В. 
Економічні та управлінські переваги впровадження системи безпеки продуктів харчування (HАССP) [Електронний ресурс] / А. В. Гримак // Науково-технічний бюлетень Державного науково-дослідного контрольного інституту ветеринарних препаратів та кормових добавок і Інституту біології тварин. - 2017. - Вип. 18, № 1. - С. 313-317. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ntbibt_2017_18_1_54
Курс на інтеграцію з країнами ЄС та співробітництво з близьким зарубіжжям вимагає від України забезпечення європейських стандартів якості продукції харчування. За таких умов продукти харчування, які виробляються в Україні, можуть стати конкурентоспроможними як на внутрішньому, так і зовнішніх споживчих ринках, що позитивно позначиться на подоланні негативних тенденцій в соціально-економічному житті, зокрема низької купівельної спроможності населення, відповідно зниження попиту на продукцію, нееквівалентності відносин між енергозабезпеченням і підприємствами, які виробляють продукти харчування в асортименті і т. ін. Проблеми харчування є складними, в той же час продовольче забезпечення є пріоритетом національної безпеки. На це впливає багато факторів, і основні із них це стабільно-поступальний розвиток аграрного виробництва, що є основою для виробництва продовольчої сировини та готової продукції харчування, і не тільки. Сьогодні особливо актуальними є питання безпеки та якості продуктів харчування. За останні роки в Україні прийнято ряд законодавчих та нормативних актів щодо розв'язання та регулювання питань продовольства та безпеки харчів, які передбачають підтримку економічного розвитку аграрного сектора через впровадження сучасних технологій та стандартів, в т. ч. і міжнародних у сфері виробництва та безпеки продуктів харчування, відповідно здоров'я людей. У цьому увага надається впровадженню прогресивних систем і форм управління якістю і безпечністю продуктів харчування, зокрема системі HАССP, яка функціонально є ефективною для підприємств різного рівня, які виробляють продовольчу сировину та готові продукти харчування. В галузі забезпечення продовольством за таких умов знаходять себе підприємства малого та середнього бізнесу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 325.78 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Голуб I. А. 
Залежність ефективності роботи підприємств від чіткого дотримання стандартів та вимог систем якості [Електронний ресурс] / I. А. Голуб, Л. В. Курилас, Т. Є. Сенишина, Г. Д. Гарвас, А. В. Гримак // Науково-технічний бюлетень Державного науково-дослідного контрольного інституту ветеринарних препаратів та кормових добавок і Інституту біології тварин. - 2017. - Вип. 18, № 1. - С. 317-321. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ntbibt_2017_18_1_55
Досвід провідних зарубіжних і вітчизняних підприємств свідчить, що результати, яких вони досягають у виробництві та поставках на ринок продукції для ветмедицини, базуються на чіткому дотриманні вимог стандартів і параметрів якості на всіх етапах виробництва та реалізації продукції. Впровадження набутого провідними підприємствами досвіду є актуальним для вітчизняних підприємств ветмедицини різних рівнів. Це надасть змогу виробляти конкурентоспроможну продукцію для ветмедицини і успішно реалізувати її на ринку. Крім того, виробництво якісної продукції сприятиме стабільній роботі підприємств, зростанню фінансових можливостей, що дозволить вести розширене виробництво, вчасно платити заробітну плату працівникам. Стабільна робота підприємства по виробництву якісної продукції суттєво позначатиметься на розв'язанні і соціальних питань, а саме: збереженню робочих місць і створенню нових, а також збереженню трудових колективів. Вироблення якісної продукції має бути нормою в діяльності підприємств ветмедицини, в першу чергу, на це повинні орієнтуватися ті підприємства, які ще не створили належних умов для виробництва і реалізації продукції, яка за якістю задовільнила б споживачів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 310.142 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Величко В. О. 
Маркетингова складова виробництва ветеринарних препаратів за функціонування системи управління їх якістю [Електронний ресурс] / В. О. Величко, А. В. Гримак, Л. В. Курилас, Т. Є. Сенишина // Науково-технічний бюлетень Державного науково-дослідного контрольного інституту ветеринарних препаратів та кормових добавок і Інституту біології тварин. - 2019. - Вип. 20, № 2. - С. 426-432. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ntbibt_2019_20_2_56
Якість продукції для ветмедицини, яку виробляють вітчизняні підприємства, її конкурентоспроможність, сьогодні на жаль, ще не є сильним і безапеляційним показником окремих підприємств. В той же час, необхідно визнати, що реформи, які проводяться у державі орієнтують виробників продукції, в т. ч. і для ветеринарної медицини до переоцінки своїх застарілих тенденцій в сторону удосконалення виробництв, що забезпечувало б виробництво якісної і безпечної продукції для ветмедицини, йдеться в першу чергу про ветеринарні препарати, застосування яких ефективно забезпечувало б благополуччя тваринництва, птахівництва і інших галузей, сприяло збереженню здоров'я людей і екологічної рівноваги природнього середовища. Та й на самих підприємствах ветмедицини прийшло розуміння того, що саме впровадження ефективних систем управління якістю продукції спроможне забезпечити стійке становище підприємств як у сфері виробництва так і на ринку продукції для ветмедицини. Звичайно, впровадження ефективної системи управління якістю вимагає високого професіоналізму, освоєння сучасних методів і технологій, а головне відповідного рівня кваліфікації персоналу. Це сприятиме тому, що вже сам процес розробки нових ветеринарних препаратів, відповідно і їх апробації та виробництво буде базуватися на основних принципах системи якості, яка гарантуватиме, що вироблена продукція виробляється і контролюється відповідно до чіткого дотримання вимог нормативно-технічної документації і стандартів. Ринок продукції для ветмедицини уже орієнтує виробників на виробництво якісної, ефективної і конкурентоспроможної продукції, по-новому, з врахуванням зарубіжного досвіду розглядати контакти з усіма суб'єктами, які причетні до виробництва і поставок в обіг ветеринарних препаратів. В цьому важлива роль відводиться маркетингу, який супроводить виробництво, допомагає його організувати і управляти не тільки виробництвом, а й збутом виробленої продукції. Саме маркетинг може давати відповідні на ситуацію на ринку, планування асортименту продукції, її характеристики, оцінки конкурентів, формує пропозиції і аналізує споживацький попит. Зрозуміло, що якість ветеринарних препаратів забезпечується комплексом заходів, в т. ч. і принципами ринку. Основні із них, зокрема і механізми контролю якості ветпрепаратів регламентовані в Законах України "Про ветеринарну медицину", "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", "Про захист прав споживачів", "Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної і небезпечної продукції", ліцензійних умовах провадження господарської діяльності з виробництва ветеринарних препаратів, "Положення про реєстрацію (перереєстрацію) ветеринарних препаратів, субстанцій, готових кормів та кормових добавок в Україні". Основні параметри цих документів уже враховуються при гармонізації законодавчих і нормативно-регламентуючих документів України.Якість продукції для ветмедицини, яку виробляють вітчизняні підприємства, її конкурентоспроможність, сьогодні на жаль, ще не є сильним і безапеляційним показником окремих підприємств. В той же час, необхідно визнати, що реформи, які проводяться у державі орієнтують виробників продукції, в т. ч. і для ветеринарної медицини до переоцінки своїх застарілих тенденцій в сторону удосконалення виробництв, що забезпечувало б виробництво якісної і безпечної продукції для ветмедицини, йдеться в першу чергу про ветеринарні препарати, застосування яких ефективно забезпечувало б благополуччя тваринництва, птахівництва і інших галузей, сприяло збереженню здоров'я людей і екологічної рівноваги природнього середовища. Та й на самих підприємствах ветмедицини прийшло розуміння того, що саме впровадження ефективних систем управління якістю продукції спроможне забезпечити стійке становище підприємств як у сфері виробництва так і на ринку продукції для ветмедицини. Звичайно, впровадження ефективної системи управління якістю вимагає високого професіоналізму, освоєння сучасних методів і технологій, а головне відповідного рівня кваліфікації персоналу. Це сприятиме тому, що вже сам процес розробки нових ветеринарних препаратів, відповідно і їх апробації та виробництво буде базуватися на основних принципах системи якості, яка гарантуватиме, що вироблена продукція виробляється і контролюється відповідно до чіткого дотримання вимог нормативно-технічної документації і стандартів. Ринок продукції для ветмедицини уже орієнтує виробників на виробництво якісної, ефективної і конкурентоспроможної продукції, по-новому, з врахуванням зарубіжного досвіду розглядати контакти з усіма суб'єктами, які причетні до виробництва і поставок в обіг ветеринарних препаратів. В цьому важлива роль відводиться маркетингу, який супроводить виробництво, допомагає його організувати і управляти не тільки виробництвом, а й збутом виробленої продукції. Саме маркетинг може давати відповідні на ситуацію на ринку, планування асортименту продукції, її характеристики, оцінки конкурентів, формує пропозиції і аналізує споживацький попит. Зрозуміло, що якість ветеринарних препаратів забезпечується комплексом заходів, в т. ч. і принципами ринку. Основні із них, зокрема і механізми контролю якості ветпрепаратів регламентовані в Законах України "Про ветеринарну медицину", "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності", "Про захист прав споживачів", "Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної і небезпечної продукції", ліцензійних умовах провадження господарської діяльності з виробництва ветеринарних препаратів, "Положення про реєстрацію (перереєстрацію) ветеринарних препаратів, субстанцій, готових кормів та кормових добавок в Україні". Основні параметри цих документів уже враховуються при гармонізації законодавчих і нормативно-регламентуючих документів України.
Попередній перегляд:   Завантажити - 400.26 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського