![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Гриньова В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Гриньова В. М. Обдарованість: суть, види, принципи [Електронний ресурс] / В. М. Гриньова, Л. Г. Карпова // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 38. - С. 4-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_38_3
| 2. |
Гриньова В. М. Суть понять "професіоналізм" та "професійна підготовка" [Електронний ресурс] / В. М. Гриньова // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(1). - С. 28-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40(1)__7
| 3. |
Разінькова М. Ю. Форми та методи активізації інноваційної діяльності машинобудівного підприємства [Електронний ресурс] / М. Ю. Разінькова, В. М. Гриньова // Вісник Одеського національного університету. Економіка. - 2013. - Т. 18, Вип. 3(3). - С. 54-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2013_18_3(3)__15
| 4. |
Гриньова В. М. Основні напрями аналізу витрат на формування і підтримку якості та конкурентоспроможності продукції [Електронний ресурс] / В. М. Гриньова, Н. В. Мисько // Економіка розвитку. - 2013. - № 4. - С. 105-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecro_2013_4_22
| 5. |
Гриньова В. М. Інноваційний розвиток економіки України як стратегічний напрям підвищення її конкурентоспроможності у світі [Електронний ресурс] / В. М. Гриньова, О. М. Колодізєв // Вісник економічної науки України. - 2014. - № 1. - С. 140-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Venu_2014_1_35
| 6. |
Гриньова В. М. Про співвідношення понять "професіоналізм", "професійна культура", "професійна компетентність", "професійна підготовка" [Електронний ресурс] / В. М. Гриньова // Педагогіка та психологія. - 2014. - Вип. 45. - С. 74-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2014_45_10 Розкрито суть понять "професіоналізм", "професійна культура", "професійна компетентність", "професійна підготовка", а також їх компоненти та співвідношення. Доведено, що особистість, у якої сформована професійна культура, називають людиною високої кваліфікації й майстерності, яка володіє необхідними професійними знаннями, навичками й уміннями, професійним досвідом, ступенем інтеграції професійних і соціальних якостей, здатністю застосовувати сукупність найбільш раціональних способів, прийомів роботи в різних ситуаціях, що складаються в процесі діяльності та забезпечують її високу ефективність. Зроблено висновок, що професійна культура майбутнього фахівця є діалектично інтегрованою єдністю професійних цінностей: цінності-цілі, цінності-мотиви, цінності-знання, технологічні цінності, цінності-властивості, цінності-ставлення, які взаємопов'язані між собою і мають синкретичний характер.Раскрыта суть понятий "профессионализм", "профессиональна культура", "профессиональная компетентность", "профессиональная подготовка", а также их компоненты и соотношения. Доказано, что личность, у которой сформирована профессиональная культура, называют человеком высокой квалификации и мастерства, владеющим необходимыми профессиональными знаниями, навыками и умениями, профессиональным опытом, степенью интеграции профессиональных и социальных качеств, способностью применять наиболее рациональные способы, приемы работы в разных ситуациях, появляющиеся в процессе деятельности и обеспечивающие ее высокую эффективность. Сделан вывод, что профессиональная культура будущего специалиста представляет собой диалектично интегрированное единство профессиональных ценностей: ценности-цели, ценности-мотивы, ценности-знания, технологические ценности, ценности-свойства, ценности-отношения, взаимосвязанные между собой и имеющие синкретический характер.The essence of the concepts of "professionalism", "professional culture", "professional competence", "training", as well as their components and ratios.
| 7. |
Ілляшенко С. М. Шляхи комерціалізації об’єктів інтелектуальної власності на машинобудівних підприємствах та протидії контрафакту [Електронний ресурс] / С. М. Ілляшенко, П. А. Орлов, В. М. Гриньова // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2014. - № 65. - С. 99-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2014_65_18
| 8. |
Гриньова В. М. Дослідження сутності управління змінами в забезпеченні циклічного розвитку підприємств [Електронний ресурс] / В. М. Гриньова, Ю. І. Гребнєва // Бізнес Інформ. - 2013. - № 12. - С. 249-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_12_45 Досліджено сутність поняття змін на етапах життєвого циклу підприємства. Обгрунтовано необхідність дослідження циклічного розвитку підприємств у рамках концепції управління змінами. Розкрито сутність та взаємозв'язок понять функціонування, розвитку, гнучкості та адаптивності підприємства. Узагальнено та розкрито зміст наукових досліджень циклічного розвитку підприємства. У результаті дослідження виявлено, що еволюція поглядів концепцій управління змінами та життєвого циклу має складну та неоднозначну історію. Кожен етап повіязаний із певними політичними, соціальними та економічними факторами, які слід розглядати не тільки в контексті міжнародного ринку, а й насамперед у рамках досвіду національної економіки. Це пов'язано з відносно невеликим самостійним досвідом української економіки, що ускладнює прийняття рішень на основі організаційної пам'яті підприємства. Зазначені фактори зумовлюють більш детальне вивчення теоретичних і практичних підходів до визначення змін на етапах розвитку підприємства.
| 9. |
Гриньова В. М. Оцінка конкурентоспроможності промислової продукції на основі комерційної оцінки її якості [Електронний ресурс] / В. М. Гриньова, Н. В. Мисько // Бізнес Інформ. - 2013. - № 9. - С. 149-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_9_25 Зазначено, що проблема пошуку нових досконалих методів оцінки рівня конкурентоспроможності продукції та ефективних шляхів її зростання є актуальною і потребує більш детального дослідження. Мета та завдання роботи - дослідження основних напрямів оцінки якості продукції як основної складової її конкурентоспроможності та розробка на цій основі вираження показника конкурентоспроможності товарів. Аналізуючи, систематизуючи і узагальнюючи наукові праці багатьох учених, розглянуто основні підходи щодо оцінки якості продукції, виокремлено той, що найбільш широко використовується під час оцінки конкурентоспроможності промислової продукції. У ході проведеного зіставлення категорій "споживча вартість продукції" та "якість продукції" встановлено, що в порівнянні зі споживчою вартістю якість - більш конкретне і широке за змістом поняття, яке відображає всі сторони задоволення потреб споживача і особливості сприйняття ним продукції. Як результат дослідження розроблено вираження показника конкурентоспроможності продукції. Перспективою подальших досліджень у даному напрямі є розгляд підходів щодо оцінки дієвості організаційно-економічного механізму забезпечення конкурентоспроможності промислової продукції підприємства та основних напрямів його вдосконалення.
| 10. |
Гриньова В. М. Основні напрями вдосконалення організаційно-економічного механізму забезпечення конкурентоспроможності продукції промислового підприємства [Електронний ресурс] / В. М. Гриньова, Н. В. Мисько. // Ефективна економіка. - 2013. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2013_9_5
| 11. |
Гриньова В. М. Визначення комерційного потенціалу та розміру збитків від порушення прав об’єктів інтелектуальної власності на промислових підприємствах [Електронний ресурс] / В. М. Гриньова, С. М. Ілляшенко // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Технічний прогрес та ефективність виробництва. - 2015. - № 25. - С. 140-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpitp_2015_25_26
| 12. |
Коханюк Ю. В. Особливості клінічної картини та результати інструментальних методів обстеження у хворих на гастроезофагеальну рефлюксну хворобу, яка проходить на тлі цукрового діабету типу 2 [Електронний ресурс] / Ю. В. Коханюк, М. М. Горинчин, В. В. Гриньова, С. В. Глуговська // Буковинський медичний вісник. - 2016. - Т. 20, № 2. - С. 51-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bumv_2016_20_2_15 Наведено дані щодо особливостей клінічної картини у хворих на гастроезофагеальну рефлюксну хворобу (ГРХ) та цукровий діабет типу 2 (ЦД2), у динаміці лікування. Встановлено, що особливістю клінічних проявів ГРХ у хворих на ЦД2 є переважання та підвищення інтенсивності кислого зригування, осиплості голосу, зростання кількості епізодів гастроезофагеальних рефлюксів за добу, відносно пацієнтів з ізольованим перебігом ГРХ, що може свідчити про те, що ЦД ускладнює перебіг даного захворювання.
| 13. |
Гриньова В. С. Виховання майбутнього вчителя для нової української школи [Електронний ресурс] / В. С. Гриньова // Імідж сучасного педагога. - 2016. - № 9. - С. 63-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2016_9_19
| 14. |
Гриньова В. Сміхотерапія як оздоровча технологія студентської молоді [Електронний ресурс] / В. Гриньова // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 18. - С. 60-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2016_18_12
| 15. |
Гриньова В. Г. Педагогічна культура викладача вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / В. Г. Гриньова // Новий Колегiум. - 2013. - № 2. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NovKol_2013_2_6 Обгрунтовано актуальність проблеми сформованості педагогічної культури викладача. Підкреслено, що освіта є основою для розвитку культури, але не самою культурою. Зазначено, що культура є підгрунтям формування особистості педагога. Визначено риси, які характеризують культурну людину. Розглянуто сутність поняття "педагогічна культура викладача ВНЗ". Розкрито її структурні компоненти: цінності-цілі, цінності-мотиви, цінності-знання, технологічні цінності, цінності-властивості тощо.
| 16. |
Гриньова В. М. Педагогічна культура у формуванні науково-пізнавальної компетентності майбутнього вчителя інформатики [Електронний ресурс] / В. М. Гриньова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2013. - № 3-4. - С. 281-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2013_3-4_46
| 17. |
Гриньова В. С. Cміхотерапія як cпосіб оздоровлення студентського середовища [Електронний ресурс] / В. С. Гриньова // Імідж сучасного педагога. - 2017. - № 3(1). - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2017_3(1)__8
| 18. |
Гриньова В. Музикотерапія як складова здоров’язбережувальної технології виховання студентської молоді [Електронний ресурс] / В. Гриньова // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 16. - С. 20-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2015_16_5
| 19. |
Романовський О. Г. Ментальні карти як інноваційний спосіб організації інформації в навчальному процесі вищої школи [Електронний ресурс] / О. Г. Романовський, В. М. Гриньова, О. О. Резван // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2018. - Т. 64, № 2. - С. 185-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2018_64_2_18
| 20. |
Романовський О. Г. Формування цифрової компетентності майбутніх учителів математики: констатувальний етап [Електронний ресурс] / О. Г. Романовський, В. М. Гриньова, О. А. Жерновникова, Л. А. Штефан, В. В. Фазан // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2018. - Т. 65, № 3. - С. 184-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2018_65_3_16
| | |
|
|