Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Грись А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Грись А. М. Перспективи застосування компетентнісного підходу у процесі підготовки майбутніх психологів до роботи із соціально дезадаптованими неповнолітніми [Електронний ресурс] / А. М. Грись // Збірник наукових праць Інституту психології iмені Г. С. Костюка Національної АПН України. Проблеми загальної та педагогічної психології. - 2012. - Т. 24, ч. 5. - С. 57-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pzpp_2012_24_5_9
| 2. |
Грись А. М. Особливості роботи психолога із механізмами психологічного захисту клієнтів [Електронний ресурс] / А. М. Грись // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 45. - С. 74-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2014_45_13
| 3. |
Грись А. М. Асоціація як засіб трансформації негативного досвіду девіантів [Електронний ресурс] / А. М. Грись // Актуальні проблеми психології. - 2015. - Т. 9, Вип. 6. - С. 4-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/appsuh_2015_9_6_3
| 4. |
Грись А. М. Методологічні підходи до роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми [Електронний ресурс] / А. М. Грись // Вісник післядипломної освіти. - 2014. - Вип. 12. - С. 163-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2014_12_17
| 5. |
Грись А. М. Переживання цілісності "Я" як основа психічного здоров’я у підлітковому віці [Електронний ресурс] / А. М. Грись, О. О. Прокоф’єва // Врачебное дело. - 2017. - № 7. - С. 136-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/LiSp_2017_7_27 Проведено вивчення проблеми переживання цілісності "Я" як основи психічного здоров'я підростаючої особистості. Відмічено актуальність дослідження системи взаємозв'язків Образу Я із іншими структурними особистісними утвореннями. Саме вони складають цілісність та інтегрованість чи дезінтегрованість переживань у процесі адаптації особистості до соціокультурного середовища. Висвітлено фрагмент роботи психолога у межах запропонованої авторської моделі, зокрема можливості психодіагностики мішені "Емоцї, відчуття та переживання", що слугує орієнтиром для подальшої роботи з підлітками. Емпіричним шляхом виявлено підлітків із високим та середнім рівнями тривожності, агресивності, ворожості, із низькою самооцінкою, таких, що уникають труднощів, бояться невдач та є фрустрованими. Також виявлено дітей із високими та середніми показниками ригідності. Стверджується, що найбільш ефективними методами роботи з корекції емоційних порушень та Образу Я є асоціативні методи, які надають змогу знизити інтенсивнсть застосування захисних механізмів у процесі пропрацювання негативного досвіду психотравмуючих переживань, який і є причиною агресивності, тривожності та фрустрації у підлітків. Через їх застосування реалізується процес самопізнання та саморозуміння, які активізують прагнення до свідомого оформлення свого "Я".
| 6. |
|
Психологічне здоров’я = Psychological health : електрон. наук. журн. / Міжрегіон. акад. упр. персоналом. – Київ: [б. в.], 2018. - Виходить щоквартально. - ISSN 2663-0672 Додаткові відомості та надходження
|
|
|
|